Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

meh, jeg grouper ikke med randoms anyway. Også har jeg ikke heala siden jeg starta i TBC, med unntak av at jeg specca holy på level 68 og heala i SL.

Folk vil heller ha meg med som dps gitt.. har vel faktisk like mye +shadowdmg i dmg gear, som +healing i healing gear.

9193741[/snapback]

 

Ekte spriests har mer +dmg enn +heal! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh jo.. skills kills

 

Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring

Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead.

9223756[/snapback]

 

Seriøst?

Jeg har ikke noe problem mot warriors, uansett om de er undeads eller orc.. Seff, hvis de har full gladiator set med deep thunder eller noe lignene, slår de ganske hardt og står ikke igjen med mye hp men taper så å si aldri! Fakta! Da er det noe galt med spillen din

Lenke til kommentar
Eh jo.. skills kills

 

Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring

Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead.

9223756[/snapback]

 

Seriøst?

Jeg har ikke noe problem mot warriors, uansett om de er undeads eller orc.. Seff, hvis de har full gladiator set med deep thunder (critta meg for 5k ms :cry: ) eller noe lignene, slår de ganske hardt og står ikke igjen med mye hp men taper så å si aldri! Fakta! Da er det noe galt med spillen din

9224101[/snapback]

[/quote

Lenke til kommentar
Eh jo.. skills kills

 

Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring

Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead.

9223756[/snapback]

 

Furywarrior bruker som oftest Death Wish, så om han vil bruke undead sin Will of Forsaken spiller ingen rolle for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...