ahpadt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 meh, jeg grouper ikke med randoms anyway. Også har jeg ikke heala siden jeg starta i TBC, med unntak av at jeg specca holy på level 68 og heala i SL.Folk vil heller ha meg med som dps gitt.. har vel faktisk like mye +shadowdmg i dmg gear, som +healing i healing gear. 9193741[/snapback] Ekte spriests har mer +dmg enn +heal! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har nå kommet så langt at jeg må velge mellom Aldor og Scryers. Er spriest, og kommer til å være det i 70 også. HVa burde jeg velge, og hvorfor? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Selv valgte jeg Scryers. God trinket, god ring, runic spellthread pattern og uber tabard. Aldor hadde ikke noe annet å tilby enn bedre shoulder enchant for meg. Aldors shoulder enchant har høyere +dmg og lavere +crit enn Scryers. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 kan en shadowprest slå en god warrior ? 9198662[/snapback] Nei, dessverre, det er helt umulig. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 kan en shadowprest slå en god warrior ? 9198662[/snapback] Nei, dessverre, det er helt umulig. 9201770[/snapback] Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det noen som har den Dispell-Macroen som du kan dispelle target med, eller dispelle deg selv ved å trykke alt+right click. Har mista den .. =/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det noen som har den Dispell-Macroen som du kan dispelle target med, eller dispelle deg selv ved å trykke alt+right click. Har mista den .. =/ 9206833[/snapback] sette selfcastknapp til alt? Ikke verre... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Stor sjanse for nye shadow priest nerfs Meh, har det ikke gøy lenger uansett. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 kan en shadowprest slå en god warrior ? 9198662[/snapback] Nei, dessverre, det er helt umulig. 9201770[/snapback] Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring 9201887[/snapback] Hørt om en liten ting kalt ironi? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead. 9223756[/snapback] Ja, absolutt alle undead fury warriors er like gode! Endret 7. august 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead. 9223756[/snapback] Seriøst? Jeg har ikke noe problem mot warriors, uansett om de er undeads eller orc.. Seff, hvis de har full gladiator set med deep thunder eller noe lignene, slår de ganske hardt og står ikke igjen med mye hp men taper så å si aldri! Fakta! Da er det noe galt med spillen din Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead. 9223756[/snapback] Seriøst? Jeg har ikke noe problem mot warriors, uansett om de er undeads eller orc.. Seff, hvis de har full gladiator set med deep thunder (critta meg for 5k ms ) eller noe lignene, slår de ganske hardt og står ikke igjen med mye hp men taper så å si aldri! Fakta! Da er det noe galt med spillen din 9224101[/snapback] [/quote Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 5k MS? Right.. 9225693[/snapback] I bg riktig nok.. Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er en del warriors jeg knuser, men så kommer det alltid noen warriors som ikke er MULIG å drepe. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er en del warriors jeg knuser, men så kommer det alltid noen warriors som ikke er MULIG å drepe. 9226178[/snapback] Så du har truffet alten min altså ? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead. 9223756[/snapback] Hehe, du må bruke WoTF for å vinne en fight? Wohoo, gogo skills. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead. 9223756[/snapback] Furywarrior bruker som oftest Death Wish, så om han vil bruke undead sin Will of Forsaken spiller ingen rolle for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå