Duddelmus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Ok, jeg skal ha pure PvE heal spec. Forslag? 9138414[/snapback] http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Dette er speccen jeg har.. Og den er pure PvE-healing orientert Endret 25. juli 2007 av [VK]Boogieman Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) EDIT: Glem det, leste ikke langt nok bakover.. Endret 25. juli 2007 av Dingot0m Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hvor fornuftig er "dotting" av Rank 1 SW:P for å oppnå effekten som Shadow Weaving har? Bare en tanke jeg har gjort meg. Mulig dette bare er tøys og tull, men noen av dere har sikkert gjort seg opp en mening om dette. Takker for oppmerksomheten. Endret 26. juli 2007 av Kransen Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 For meg er det i allefall ikke verdt det i raids, da vi vanligvis kjører to shadow priests. Jeg har faktisk bare 4/5 shadow weaving, og buffen kommer opp raskt nok egentlig. Tilogmed i 5/10 mans hvor jeg er den eneste shadow priesten, er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvor fornuftig er "dotting" av Rank 1 SW:P for å oppnå effekten som Shadow Weaving har? Bare en tanke jeg har gjort meg. Mulig dette bare er tøys og tull, men noen av dere har sikkert gjort seg opp en mening om dette. Takker for oppmerksomheten. 9145026[/snapback] Det har jeg gjort lenge. Kommer dog ann på om vi har med fler enn 1 shadowpriest.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Bare sånn fra dere shadowpriests som faktisk spiller shadowpriests: Hood of Oblivion med +5dmg/6sta gem og 5% spellcast - Next spell half time. vs. Spellstrike Hood med +9dmg gems Altså : 33sta, 32int, 50dmg, imba meta vs. 16sta, 12int, 16hit, 24crit, 73dmg. Hvilken ville dere brukt, og hvorfor? Evt. er 2set Spellstrike verdt å miste for Hood of Oblivion? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Statsene taler for seg selv. Spellstrike Hood > Hood of Oblivion Angående meta-gemmen, det er kun Mind Flay som utnytter 50% casting time til det fulleste. Og siden man oftest kun bruker MF mens man venter på cooldowns, er det ikke verdt det. Endret 26. juli 2007 av henrik_s Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) http://wiki.shadowpriest.com/index.php?tit...Trinkets/Priest +damage : 73.7 Trinket / Proc / Effect: Mystical Skyfire Diamond (bugged: channeled spells do not consume buff) Endret 26. juli 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 16hit, 24crit er verdt mer enn 47dmg, 17sta, 20int.. Greit å vite.. crit over dmg, ok. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nja, + Damage over crit anyday, men det som er med den metaen, er at den er avhenging av mind flay spam for å være effektiv (siden mb og sw:death bruker opp buffen). Med min spillestil kommer jeg lett til å overse den buffen og heller spamme MB og Death hver cd. Når det er sagt, jeg kommer til å gå for tier 5 head og shoulders, for meta gemmen og 2 sett bonusen. Spellhit er forøvrig den beste staten til en shadow priest før 16% hit. 6% fra gear that is. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Mind Flay spam er mer effektivt enn Mind Blast ved bruk av den metaen, om du ikke har ekstremt høy crit sjanse. Endret 1. august 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ja, jeg er klar over det, men som sagt, det er ganske lett å overse den buffen midt i en kamp. Teori er ikke alltid det samme som praksis Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Om du bruker sct så skal det ikke være så vanskelig å oppdage. Gikk nylig selv over til mind blast crit spec og er ganske fornøyd. Savna imp VE bittelitt når jeg grindet litt i går, men det går nok greit. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 bruker nesten samme builden selv, og funker kjempegodt å bruke mindblast\swd på hver cd swd spørs litt på situasjonen igrunn. http://www.wowhead.com/?talent=rx0GzbZZxGxtMLohtEo Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Sliter med for mange sett med utstyr. Tar opp masse plass i bank/inv. Kan dette være normalt...? - PvE Healing (lite stam til fordel for int/spi/mp5/spirit) - PvP Healing (fokus på stam/healing/res) - PvE Dmg (lite stam til fordel for int/crit/dmg) - PvP (stam/res) - PvP (stam/int/res) - for møte med andre manabaserte klasser som kan heale I tillegg har jeg shitloads av grønt/blått resistance utstyr som OGSÅ tar plass. Kan det virkelig være nødvendig? Noen av settene deler en del utstyr, som de to siste da. Håper det jevner seg litt mer ut når jeg får bedre utstyr da... Endret 2. august 2007 av WarpX Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 jeg har pve dmg og pvp dmg. som healer hadde jeg sikkert hatt pve healing og pvp healing. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er jo fler grupper som vil ha deg når du kan heale også da, til tross for shadow spec. Bruker vanligvis ikke å være noe problem. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er jo fler grupper som vil ha deg når du kan heale også da, til tross for shadow spec. Bruker vanligvis ikke å være noe problem. 9193731[/snapback] meh, jeg grouper ikke med randoms anyway. Også har jeg ikke heala siden jeg starta i TBC, med unntak av at jeg specca holy på level 68 og heala i SL. Folk vil heller ha meg med som dps gitt.. har vel faktisk like mye +shadowdmg i dmg gear, som +healing i healing gear. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 kan en shadowprest slå en god warrior ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå