Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor fornuftig er "dotting" av Rank 1 SW:P for å oppnå effekten som Shadow Weaving har? Bare en tanke jeg har gjort meg.

 

Mulig dette bare er tøys og tull, men noen av dere har sikkert gjort seg opp en mening om dette.

 

Takker for oppmerksomheten.

Endret av Kransen
Lenke til kommentar
Hvor fornuftig er "dotting" av Rank 1 SW:P for å oppnå effekten som Shadow Weaving har? Bare en tanke jeg har gjort meg.

 

Mulig dette bare er tøys og tull, men noen av dere har sikkert gjort seg opp en mening om dette.

 

Takker for oppmerksomheten.

9145026[/snapback]

 

Det har jeg gjort lenge. Kommer dog ann på om vi har med fler enn 1 shadowpriest..

Lenke til kommentar

Bare sånn fra dere shadowpriests som faktisk spiller shadowpriests:

 

Hood of Oblivion med +5dmg/6sta gem og 5% spellcast - Next spell half time.

 

vs.

 

Spellstrike Hood med +9dmg gems

 

Altså : 33sta, 32int, 50dmg, imba meta vs. 16sta, 12int, 16hit, 24crit, 73dmg.

 

Hvilken ville dere brukt, og hvorfor? Evt. er 2set Spellstrike verdt å miste for Hood of Oblivion?

Lenke til kommentar

Statsene taler for seg selv.

 

Spellstrike Hood > Hood of Oblivion

 

Angående meta-gemmen,

det er kun Mind Flay som utnytter 50% casting time til det fulleste. Og siden man oftest kun bruker MF mens man venter på cooldowns, er det ikke verdt det.

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar

Nja, + Damage over crit anyday, men det som er med den metaen, er at den er avhenging av mind flay spam for å være effektiv (siden mb og sw:death bruker opp buffen). Med min spillestil kommer jeg lett til å overse den buffen og heller spamme MB og Death hver cd.

 

Når det er sagt, jeg kommer til å gå for tier 5 head og shoulders, for meta gemmen og 2 sett bonusen.

 

Spellhit er forøvrig den beste staten til en shadow priest før 16% hit. 6% fra gear that is.

Lenke til kommentar

Sliter med for mange sett med utstyr. Tar opp masse plass i bank/inv. Kan dette være normalt...?

 

- PvE Healing (lite stam til fordel for int/spi/mp5/spirit)

- PvP Healing (fokus på stam/healing/res)

- PvE Dmg (lite stam til fordel for int/crit/dmg)

- PvP (stam/res)

- PvP (stam/int/res) - for møte med andre manabaserte klasser som kan heale

 

I tillegg har jeg shitloads av grønt/blått resistance utstyr som OGSÅ tar plass.

 

Kan det virkelig være nødvendig? Noen av settene deler en del utstyr, som de to siste da. Håper det jevner seg litt mer ut når jeg får bedre utstyr da...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Er jo fler grupper som vil ha deg når du kan heale også da, til tross for shadow spec. Bruker vanligvis ikke å være noe problem.

9193731[/snapback]

meh, jeg grouper ikke med randoms anyway. Også har jeg ikke heala siden jeg starta i TBC, med unntak av at jeg specca holy på level 68 og heala i SL.

Folk vil heller ha meg med som dps gitt.. har vel faktisk like mye +shadowdmg i dmg gear, som +healing i healing gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...