Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Tok mag for andre gang idag, første try. Har ikke blitt helt kjent med fighten ennå så bruker lite mindblast og swd for å spare mana(blir bedre tho, men ennå ikke bra.) Her er noen screenies fra dmgmeters, nerf partial resist.. mista 17k dmg pga det :< slacker warlocks som var treige med curse of shadows noen ganger.

post-36331-1184267900_thumb.jpg

post-36331-1184267911_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok mag for andre gang idag, første try. Har ikke blitt helt kjent med fighten ennå så bruker lite mindblast og swd for å spare mana(blir bedre tho, men ennå ikke bra.) Her er noen screenies fra dmgmeters, nerf partial resist.. mista 17k dmg pga det :< slacker warlocks som var treige med curse of shadows noen ganger.

9061884[/snapback]

 

Hvilken addon bruker du der forresten?

Lenke til kommentar
Tok mag for andre gang idag, første try. Har ikke blitt helt kjent med fighten ennå så bruker lite mindblast og swd for å spare mana(blir bedre tho, men ennå ikke bra.) Her er noen screenies fra dmgmeters, nerf partial resist.. mista 17k dmg pga det :< slacker warlocks som var treige med curse of shadows noen ganger.

9061884[/snapback]

 

Hvilken addon bruker du der forresten?

9063953[/snapback]

 

Recount, files.wowace.com

Til å vise statistics? Er vel DamageMeters. Men hvor mye +dmg, hit og crit har du Sink?

9064621[/snapback]

armorylink i sig.

 

edit: hadde totalt 2 resists igjennom hele fighten, begge på vampiric touch :<

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Tok mag for andre gang idag, første try. Har ikke blitt helt kjent med fighten ennå så bruker lite mindblast og swd for å spare mana(blir bedre tho, men ennå ikke bra.) Her er noen screenies fra dmgmeters, nerf partial resist.. mista 17k dmg pga det :< slacker warlocks som var treige med curse of shadows noen ganger.

9061884[/snapback]

 

Huff... lukter gimpefaktor av enkelte i guilden.. Lite SW:D damage forresten?

Lenke til kommentar
Tok mag for andre gang idag, første try. Har ikke blitt helt kjent med fighten ennå så bruker lite mindblast og swd for å spare mana(blir bedre tho, men ennå ikke bra.) Her er noen screenies fra dmgmeters, nerf partial resist.. mista 17k dmg pga det :< slacker warlocks som var treige med curse of shadows noen ganger.

9061884[/snapback]

 

Huff... lukter gimpefaktor av enkelte i guilden.. Lite SW:D damage forresten?

9070437[/snapback]

enkelte i guilden som spiller dps kan rett og slett ikke spille :) lite swd er for å avlaste healers litt, har kun drept han 2 ganger så blir nok bedre etterhvert.

 

edit: lols.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Paster bare inn moro-looten fra dagens økt jeg. Sakset fra generell prat om/rundt WoW:

"

I dag fikk jeg så mye at jeg nesten må dele det med dere:

Formula: Enchant Weapon - Lifestealing

Formula: Enchant Weapon - Fiery Weapon

Formula: Enchant Weapon - Icy Chill

Eye of Flame (Droppet i Felwood)

Pattern: Truefaith Vestments

Devout Crown

Burial Shawl

Necropile Mantle

Necropile Leggings

Spellbind Tome

Kindling Stave"

Lenke til kommentar

Vet at gearet mitt mildt sagt suger. Og finnes det ikke noe healingmainhand/offhand/stav/wand man kan kjøpe med honor? :(

Ikke arenastuff, men honor

 

og tall sier meg lite, om ikke noenting med tanke på talents. Har ikke peiling på hva som er bra pvp-talents og hva som suger...

Endret av chokke
Lenke til kommentar

hei hei chokke, tenkte jeg skulle dele noen fine tips for hvordan tjene honor og hva du kan kjøpe deg! :)

 

av caster-våpen har du dette å velge mellom:

 

Staff: http://www.wowhead.com/?item=28935

Dagger: http://www.wowhead.com/?item=28931

Off-Hand: http://www.wowhead.com/?item=28938 eller http://www.wowhead.com/?item=23469

 

siste nevnte er lvl 60 reward, veldig billig og har mer healing enn lvl 70 versjonen, så om du gir døyten i pvp og resilience kan du kanskje tenke litt på den.

 

en god taktikk for healers/casters er å gå AV om du er solo. det som gjelder er å være på aggrolisten til så mange som mulig av alliance folk. dvs at om du har enten gjort skade eller healet skade hos personer i kamp vil du få honor for det de gjør. så hold deg i bakgrunnen, ikke dø (for da resettes aggrolisten) og kast rank 1 renew på alle friendly players du ser, kast rank 1 shadow word: pain på alle fiendtlige du ser (men kast bare på folk som har targeted noe annet enn deg for ellers vil de automatisk targete deg, og har du dårlig gear så er du da altså død.)

 

så der er nøkkelen til en god del honor: spam lowrank heals og instant casts på så mange du ser. deretter hiver dud eg i gang med å faktisk hjelpe i BGen, bli med folk å ta over bunkers/towers og å drepe eliter (som gir massevis av honor til alle) still deg godt opp bak og trygg og heal hva nå enn som blir slått på så godt du kan, folk setter pris på det.

 

videre kan du tilby tjenestene dine til gode warriors og slikt som du måter i andre battegrounds eller til og med i /2 eller lignende. si at du er dårlig geared men vil gjerne heale han så mye du klarer, om han kan prøve å passe på deg og klempe godt og hardt. på den måten er du til god hjelp uten å faktisk trenge så godt gear, selvfølgelig er bedre gear bedre, men vær smart og gjør ditt beste.

 

et artig tips i wsg/ab er å lære seg litt walljumping. å stå oppå taket i BS i AB eller oppå huset ved Farm i AB kan du stå relativt trygt og drive med din rank 1 spamming osv :) husk å buffe deg selv og andre så mye du kan, og ikke vre flau over å bytte noen buffs mot et last med conjured water hver gang du spiller pvp, vanlig vann koster penger og hele battelgrounden din tjener på at du har mana så det burde mager fikse!:)

 

edit: der finnes selvfølgelig tilsvarende våpen for alliance og tilsvarende steder å hjemme seg osv for alliance. jeg snakker bare fra en horde pov, taktikkene er universale :)

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...