ahpadt Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Skjønner ikke helt hvorfor du har satt 3 poeng i imp wand.. Ville heller satt de i martyrdom og imp pws. Evt shadow vuln og imp ve.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Mja, men ville ha Meditation, imp pws og martyrdom er vel mer pvp talents da. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Respecca netopp. (Link) Gikk fra en normal 14/47 build med silence og 3 poeng i imp mind blast, til denne med 5/5 imp mind blast og shadow power. Har enda ikke fått prøvd den ut helt (har ikke raid før i morra), så er ikke sikker på om jeg klarer å holde manaen min oppe med konstant mb spam 9053043[/snapback] Jeg ville heller hatt 4/5 i imp. Mind Blast, for da rekker du akkurat 2x Mind Flay mellom cooldownen til Mind Blast. Min spec, anbefaler den. Om det er noen man mener er feil, er tilbakemelding på oppsettet greit å få. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Mja, men ville ha Meditation, imp pws og martyrdom er vel mer pvp talents da. 9055677[/snapback] Hvor ofte bruker du wanden? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 mer enn jeg blir crita Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg tror kanskje dette er en ganske grei spec: Shadow Power!. Det er ett poeng jeg ikke vet hvor man skal plassere, for å få låst opp Inner Fire. Men det får du se litt på selv. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Uhm, hva skal den speccen brukes til? Ikke noe shadow focus gjør den useless til pve, mens en pvp spec burde ha Martyrdom (imo) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Respecca netopp. (Link) Gikk fra en normal 14/47 build med silence og 3 poeng i imp mind blast, til denne med 5/5 imp mind blast og shadow power. Har enda ikke fått prøvd den ut helt (har ikke raid før i morra), så er ikke sikker på om jeg klarer å holde manaen min oppe med konstant mb spam 9053043[/snapback] Jeg ville heller hatt 4/5 i imp. Mind Blast, for da rekker du akkurat 2x Mind Flay mellom cooldownen til Mind Blast. Min spec, anbefaler den. Om det er noen man mener er feil, er tilbakemelding på oppsettet greit å få. 9055752[/snapback] Så ikke denne posten før nå, 4/5 eller 5/5 imp mind blast, kommer egentlig mer an på latency tbh. Jeg har nå brukt 5/5 i hele kveld, og jeg mener jeg gjør litt mere dps med 5/5 enn med 3/5 i allefall. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...510251123051541 Tilbakemeldinger? Mener at dette er en spec som er grei til pvp og pve som shadow. Det eneste jeg lurer på er om det hadde vært bedre med 3 pt i Meditation (disc) fra Misery (shadow). Får -3% dmg, og det er jo ikke all verden... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...510251123051541 Tilbakemeldinger? Mener at dette er en spec som er grei til pvp og pve som shadow. Det eneste jeg lurer på er om det hadde vært bedre med 3 pt i Meditation (disc) fra Misery (shadow). Får -3% dmg, og det er jo ikke all verden... 9057092[/snapback] Skal du raide uten noen poeng i Shadow Affinity? Threat reduce er helmaks. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvis du skal raide, er Shadow Affinity og Shadow Focus (hvis du ikke har mer spell hit enn hit cappen) must imo. Min pve/pvp spec: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310251123051051 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ok, får satse på dem etterhvert som jeg blir klar for raiding med denne presten. Ser at du ikke har noen points i Shadow Power, triste greier Ville heller stjelt fra Misery, 5% dmg er ikke så mye. Men det kommer jo an på, i pve er det ikke gunstig med crits med tanke på aggro - men andre kommer sikkert høyere på lista enn deg uansett i raids. Shadow Affinity kan jo også erstattes av Blessing of Salvation eller Tranquil Air Totem. Endret 12. juli 2007 av WarpX Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ok, får satse på dem etterhvert som jeg blir klar for raiding med denne presten. Ser at du ikke har noen points i Shadow Power, triste greier Ville heller stjelt fra Misery, 5% dmg er ikke så mye. Men det kommer jo an på, i pve er det ikke gunstig med crits med tanke på aggro - men andre kommer sikkert høyere på lista enn deg uansett i raids. Shadow Affinity kan jo også erstattes av Blessing of Salvation eller Tranquil Air Totem. 9057455[/snapback] Sukk... Misery er 5% ekstra fra alle casters i raidet, så dette talentet tar du bare. Blessing of salv/tranquil kan erstattes av andre buffs. Shadow affinity trenger du, tro meg. Shadow power er uten tvil det mest unyttige av disse tre talentene. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er alle her Shadow, eller er det bare jeg som føler det slik er selv Holy og er storfornøyd me det, Holy priest + imba mage = pewpew i arena, men raider mest da Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Mange som har gått shadow etter TBC ja.. Jeg liker meg best som healbot jeg da, så jeg er seff holy Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Min prest er også Holy. Har andre karakterer til dps. Skal instance lvl den nå snart. Lenke til kommentar
Fenriss Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kjører alle enten shadow eller holy? Hva med disc-prester? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 det er sjelden du går full disc, kansje hvis du skal være hybrid, altså damage og healer, menneh, Disc/holydmg priest med en del spell dmg har helt syk burst dmg, men går veldig fort oom, har prøvd det i arena, der hva det nice, jeg og en mage, men tror nokk de fleste går holy eller shadow, selv foretrekker jeg å holde resten av raidet i livet Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er vant til mage, så ble shadowpriest i raids for meg. Det triste er at jeg alltid er top3 på dmg meter.. (hydros / lurker nede i SSC) Og jeg har såvidt forandra gearet mitt siden jeg var karazhan. Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg var healbot i hele gamle-wow , men rerolla shadow i tbc og det forblir jeg nok Jeg raider som shadow og det er ganske morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå