Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i eit dilemma her:

 

Liker i grunn å spee priest, men eg føler at eg får lite fortent oppmerksomhet. Og priester er ikkje så gode i f.eks. battlegrounds, noko som jo er ein stor del av spelet. Ink. PVP.

 

Trenger nokon gode grunner til å fortsette å spele priest!

Lenke til kommentar

Har ikke testet shadowpresten i arena, men tror den med ok gear vil være fin også der. I BG vil du lett kunne ligge på den øvre delen hva kills og dmg gjelder. I raid er prester etterspurt enten de healer eller kanskje spesielt om de er shadow.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Pusser støvet av en gammel level 50 priest og trenger i den forbindelse en vurdering av tenkt build.

 

Er det noe som må stokkes om eller er denne fullt brukbar? Og hvor går så poengene videre på vei til level 58/60? Regner med å specce om til en litt mere healingvennlig build når jeg kommer meg til Outland (for å kjøre mest mulig instancer).

 

Og hvilken castingrekkefølge er å anbefale i disse dager? Er fryktelig lenge siden jeg spilte denne klassen. Skal lese igjennom denne tråden litt senere for å finne egnede macroer.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Vent til du får shadowform du. thumbup.gif

 

Og vent til han blir 70 :whistle: Shadowform er suk på lvl 70 :D Tror ikke det er mange klasser som sliter på en shadowpriest på lvl 70, kontra 60.

9039531[/snapback]

 

Du prøver å si hva...?

9040298[/snapback]

han prøver å si at priester var mere stress på 60 . Det stemmer . Vi var overpowered som shadow. Nå er det mere balansert. imo (NERF WARLOCK og lucky crit warrior men men :cool: )

Lenke til kommentar
Hadde den tvilsomme æren av å møte Sinklol i Eye of the Storm i går, det er vel første gang jeg har sett noen fra forumet "live" (og lagt merke til det). Jeg var litt halvafk ved det ene tårnet og plutselig kommer hele alliansezergen med en særs hissig shadowpriest i front. Jaja, fikk da siste mark til http://www.thottbot.com/i33068  ;)

9042095[/snapback]

Spiller du på stormrage?

Mener jeg fikk hjelp av en hyggelig Priest ved navn Abraxa der når jeg trengte Patternet til Imbued Netherweave Robe/Tunic og ikke kunne kjøpe selv siden jeg var Aldor. :>

Lenke til kommentar
Hadde den tvilsomme æren av å møte Sinklol i Eye of the Storm i går, det er vel første gang jeg har sett noen fra forumet "live" (og lagt merke til det). Jeg var litt halvafk ved det ene tårnet og plutselig kommer hele alliansezergen med en særs hissig shadowpriest i front. Jaja, fikk da siste mark til http://www.thottbot.com/i33068  ;)

9042095[/snapback]

haha, jeg hadde personlig healer, og han fikk stå helt i ro uten å bli rørt mesteparten av tiden :D det var shitmoro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...