Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der blir jo bare helt rart.

Du avslutter altså med en Mind Blast eller Death, samtidig som du da gidder å kaste bort tid på å wande midt i kampen?

Wand brukes primært for å tilføre ekstra dps men uten at man kommer inn i 5-sekunders regelen.

Problemet her er jo også at du risikerer at Mind Flay blir brutt tidlig ettersom du bruker mye tid på å kaste 3 spells først.

 

Greit om dette hadde vært til pvp, men til sologrinding blir dette en litt vel merkelig fremgangsmåte.

9008019[/snapback]

 

Vel, kanskje litt feil formulert. Jeg vil heller bruke mind blast med noen shadow weaving procs.

Lenke til kommentar
For min del går det mest i VT, VE, MF, MB, wand til mobben er dau. SW:P er sløseri med mana, og samme med shield all den tid VE holder helsa på et nogenlude konstant nivå. Hvis man i tillegg løper rundt med en power infused mushroom trenger man aldri å drikke.

9008103[/snapback]

Vampiric Touch gjør da vel lavere skade enn SW:P? Og hvor mye mana får du tilbake når du bruker tryllestaven så mye? JEg ville heller brukt SW:P.

Lenke til kommentar
For min del går det mest i VT, VE, MF, MB, wand til mobben er dau. SW:P er sløseri med mana, og samme med shield all den tid VE holder helsa på et nogenlude konstant nivå. Hvis man i tillegg løper rundt med en power infused mushroom trenger man aldri å drikke.

9008103[/snapback]

Vampiric Touch gjør da vel lavere skade enn SW:P? Og hvor mye mana får du tilbake når du bruker tryllestaven så mye? JEg ville heller brukt SW:P.

9008264[/snapback]

SW:P gjør riktig nok mer skade enn VT, men problemet er at SW:P aldri rekker å vare helt ut, mens mobben stort sett er død når VT har ticket ferdig.

Lenke til kommentar

Hei hei...

Bare lurte på om noen av dere kloke hoder der ute vet om det er required lvl 60 for å ta oppgraderingsquestene til Devout settet?

Jeg er bare lvl 54atm, men har delene til de to første questene....

Hvis det er tilfelle at man må være lvl 60 for å ta disse questene er det ganske bortkastet nå som TBC er her, i og med at man får bedre utstyr i outland... Har en del utstyr som jeg har sendt fra magen min som droppet mens jeg lvl det, så jeg ser liksom ikke helt vitsen med å gjøre disse questene på lvl 60....:)

 

En ting til.... Hvordan gjør dere andre prester der ute det angående downranking? Dette ble jo nerfet i en patch for en stund siden, men det er fortsatt mulig å downranke med en viss gevinst... Har ikke prøvd dette noe særlig da jeg kun har 229+ healing...

Endret av railcat
Lenke til kommentar

Oppgradering av devout-settet er bortkasta tid nå, du får mye bedre gear straks du entrer Outlands.

 

Ikke bry deg om downranking før du har min +1000 healing. Da kan du downranke 1-2 levels. Downranking er fint, men ikke så uber-godly som det var tidligere da man som level 60 kunne spamme healr1 og komme på toppen av healing done meteret...

Lenke til kommentar

Downranking er fortsatt gull. Forøvrig, ser man bort ifra hvor mye mana du bruker er flash heal mer effektiv enn greater heal rank 1, siden den caster 1 sekund raskere. Men den koster jo 150 mer mana (på lvl 70). Nå har jeg underkant av 1800 healing og jeg kan caste en 2.500-2.800 greater heal rank 1 uten at jeg går tom for mana de neste 5 minuttene.

 

Healing meter bryr meg forøvrig fint lite. Redder du tanken, off-tanken eller hva som helst, så redder du hele raidet og det er her det er morsomt.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...