Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mindflay gjør ca. 160 dps i shadowform uten +damage gear. Tviler litt på at wanden din gjør mer for å si det sånn :)

5157214[/snapback]

 

Vel, nå ble det litt feil fra min side også, siden jeg ikke er specca shadow lenger, men shadow/disc for å gjøre instance-healing lettere. (Er level 53)

 

Mangler bla. shadow vulnerability, nightfall (?) og shadowform.

Lenke til kommentar
Jeg gjør like mye(mer) skade med wanden :p

Treffer for rundt 200-240 på hver hit + crits for 300 ca..

 

Dragon's Touch

5158425[/snapback]

 

Du gjør nok helt sikkert IKKE mer damage enn mind flay og shadowform, selv med wand spec. og den wanden der.

 

95.6dps * 1,25 = 119,5dps.

Evt. om du foretrekker:

(((107+199)/2)*1,25) = 191,25 damage pr. hit i gjennomsnitt. Så.. nei. Ikke 200-240 på hvert hit heller. På noen hits, ok, men ikke på hvert eneste.

 

Edit: Dette forutsetter selvfølgelig at du har wand spec., noe jeg ikke vet noe om du har eller ikke.

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar
Jeg gjør like mye(mer) skade med wanden :p

Treffer for rundt 200-240 på hver hit + crits for 300 ca..

 

Dragon's Touch

5158425[/snapback]

 

Du gjør nok helt sikkert IKKE mer damage enn mind flay og shadowform, selv med wand spec. og den wanden der.

 

95.6dps * 1,25 = 119,5dps.

Evt. om du foretrekker:

(((107+199)/2)*1,25) = 191,25 damage pr. hit i gjennomsnitt. Så.. nei. Ikke 200-240 på hvert hit heller. På noen hits, ok, men ikke på hvert eneste.

 

Edit: Dette forutsetter selvfølgelig at du har wand spec., noe jeg ikke vet noe om du har eller ikke.

5161449[/snapback]

 

 

Joda, wand specc har jeg. Brukte talentene der fordi jeg "trenger" spirit buffen.

 

Wand specc gir 25% mer dmg med wand.

Ja, det er noen unvikere fra 200, men det kommer som regel av høy Fire Resistance på en del mobs/folk.

Men nå treffer jo ikke mind flay for 200 konstant eller da(med tanke på resist)

 

Vist vi bare taler ren (flaks)dmg(ikke resists) så var det nok en litt feil utalelse fra min side ja.. =)

Lenke til kommentar
Et kort spm:

 

I lvl 42 kan man få rank 2 Holy devine eller hva den heter (husker ikke helt, men den gir i alle fall 29 spirit)(Er ikke inne på spillet så jeg kan ikke sjekke navnet). Hvor får man rank 1 av denne?

5195898[/snapback]

 

 

Divine Spirit.

 

 

31-poengs talent i Disc-treet.

5195919[/snapback]

 

Devine Spirit ja..

 

OK

Lenke til kommentar

Hei, Jeg har starta en human priest på den nyeste serveren, en veldig snerten frøken hvis jeg får si det sånn :love:

Men jeg syntes jeg dør så ofte, er lvl 11. driver å sloss mot forskjellige mobs, og plutselig så dauer jeg, er det slik før jeg kommer opp til en viss lvl? eller er det bare jeg som suger? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Priest blir jo egentlig ikke skikkelig gode soloer før de får seg et par talent points eller 10. For guds skyld om du vil levle put alt i shadow :)

5197787[/snapback]

 

Det funker helt utmerket å levle som holy disc, jeg hadde 5 points i shadow (spirit tap) og ble lvl 60 etter ca 20 dager played.

Grunnen til at jeg levla som holy var at jeg hadde bestemt meg for å spille support class, og da tok jeg den helt ut fra begynnelsen av. Ikke noe shadowmage her i gården nei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...