Lycantrophe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Downranke litt er nok lurt, dog det er grisenerfet. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du finner ut hvordan du skal bruke manaen din når du har heala litt, alle har forskjellige måter å heale på, du må bare finne din måte som passer best for deg Lenke til kommentar
Malux Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hei og hopp. har en lvl 70 shadowpriest nå, med 2/3 frozen shadoweave set og litt sånn. har etterhvert funnet ut at jeg synes det er kjedelig, og har gått litt lei av shadow. derfor vil jeg specce full healing! kan dere gi meg noen tips til specc og instances for easy healing gear? evt hva jeg må ha rep med for å kjøpe meg gear tenker både pvp og instance healing. mest instance kansje og hvilke stats bør jeg focuse på? +healing seff MP5 Intellect spirit edit: link til build jeg tenkte meg http://www.wowhead.com/?talent=bVMhZfhtIf0qiuAo 8745127[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=bVghzhozbZfhxhsMqVuz PvE healing build. Sjekk gear her http://www.wow-loot.com/priest.htm +healing er lettest å skaffe, spe på med mp5 og spirit etter hva du syntes fungerer best for deg. En solid dose int får du uansett så ikke tenk så mye på det. Bytt til primal mooncloth i tailoring og craft primal mooncloth settet. 8745286[/snapback] Dette vil jeg si att er en full healing build. Speccer nu ihvertfall slik vær gang jeg går holy(: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er tbh akkurat det samme jeg ville speccet som Holy, mr.chaos! Ville muligens byttet ut Imp. Wand med Unbreakable Will, men det er en smakssak! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 http://www.wowhead.com/?talent=dxg0zhLzbZfhxhfMqVhz hadde visst glemt å redigere treet ferdig Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som har lyst til å sette opp en rask levle build for meg?^ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 J@cob: Spirit Tap 5/5. Dette er nok det viktigste talentet. (Noen vil si at 3-5/5 i Imp wand er lurt, da du bruker denne, men selv har jeg ikke plassert noen talenter der.) Improved Shadow Word: Pain 2/2 Shadow Focus 3/5 Improved Mind Blast 4/5 Mind Flay 1/1 Shadow Reach 2/2 Shadow Weaving 5/5 Vampiric Embrace 1/1 Improved Vampiric Embrace 2/2 Focused Mind 3/3 Shadowform 1/1 Darkness 2/5 Shadow Power 2/5 Resten ser sånn ut. Du trenger vel egentlig ikke mer info enn det at du plasserer talentene dine i shadow-treet der du gjør mest skade på kortest mulig tid. ---------------------------- Er det sånn at PW:S skal være grå nå? Irriterer meg grusomt, da jeg alltid tror jeg er OOM om jeg skal bruke den. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da har shadowpresten min vært 70 noen uker og jeg har akkurat begynt å raide med den. Nå vet jeg ikke hvordan andre er gearet på mitt stadium, men jeg er fornøyd. Jeg ønsker å gjøre mye dmg og sånn gi helse og mana tilbake til partyet. Har prøvd meg litt fram og lest litt, men er ennå ikke sikker. Fant en tråd på et presteforum hvor det ble påstått at man skulle bruke en bestemt spellrotation. Greit det tenkte jeg, selv om jeg ble litt forundra over at VE ikke var nevnt der. Leste en ny tråd i natt og der sto bl.a. følgende: -Refresh VT and SWP always always always. VT and SWP are your most efficient spells in terms of both damage / mana and damage / casting time. These two spells are your bread and butter. Do not let them fall off of any mob that you are killing. No matter what your spell cycle is, these two spells should always take priority. Try not to refresh them before they have lasted their respective durations, or else you'll waste mana. Refresh VE too. For 40 mana per minute, the benefits for your group, and especially yourself, are enormous Hentet fra:http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=86707419 Er det noen som har kommentarer til dette ? Personlig synes jeg det er litt greit å ikke vektlegge spellrotation mer enn det han gjør ettersom man vel ikke følger de helt slavisk til enhver tid. Hvem man slåss mot, hvem man er i party/raid med, tankens dyktighet til å bygge threat o.l. vil kunne spille inn på hvordan en selv spiller skulle jeg tro. Samme mann sier om gear: -Hit% is somewhat important. A level 73 mob will resist your spells 17% of the time. You can negate up to 16% of it with gear/talents. Shadow Focus accounts for 10%. For another 6%, you'll need about 74 Hit Rating. If you are close but not quite there, it isn't a big deal. Why? A Shadow Priest's arsenal consists of instant casts, channels and 1.5 sec casts. A resisted spell will cost you 1.5 seconds and the mana cost of the spell. Not quite as much of a hinderance as a Mage's resisted Fireball/Frostbolt or a Warlock's Shadowbolt/Incinerate og -Hit% is somewhat important. A level 73 mob will resist your spells 17% of the time. You can negate up to 16% of it with gear/talents. Shadow Focus accounts for 10%. For another 6%, you'll need about 74 Hit Rating. If you are close but not quite there, it isn't a big deal. Why? A Shadow Priest's arsenal consists of instant casts, channels and 1.5 sec casts. A resisted spell will cost you 1.5 seconds and the mana cost of the spell. Not quite as much of a hinderance as a Mage's resisted Fireball/Frostbolt or a Warlock's Shadowbolt/Incinerate og -Every socketable item should be socketed with "Runed" gems. If you have the money for it, fill all sockets with Runed Living Ruby. If you're on a tight budget, go for Runed Blood Garnet. There is no question about it. A properly geared Shadow Priest is loaded with red gems. Don't worry about socket bonuses, unless it will offer you more damage than using all red gems (none exist at the moment) Kommentarer til dette ? Selv har jeg nå nesten 1100 shadowdmg, 96 hit rating, 10,65% crit og 38 spell penetration. Kan jeg da slakke av på +hit ? Ble lang tråd, men er nå likevel litt død denne tråden virker det som. Kanskje kan dette skape litt debatt. Selv er jeg altså blodfersk som raider med presten og vil gjerne kjapt opp på et høyere nivå. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvis du har 5/5 Shadow Focus kan du definitivt droppe litt hit-rating. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Kommentarer til dette ? Selv har jeg nå nesten 1100 shadowdmg, 96 hit rating, 10,65% crit og 38 spell penetration. Kan jeg da slakke av på +hit ? Ble lang tråd, men er nå likevel litt død denne tråden virker det som. Kanskje kan dette skape litt debatt. Selv er jeg altså blodfersk som raider med presten og vil gjerne kjapt opp på et høyere nivå. 8875616[/snapback] Ja, helt klart. Dette dog om du har 5/5 i shadow focus. Spelle penetration er forøvrig en ubruklig stat. Endret 19. juni 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 J@cob: Spirit Tap 5/5. Dette er nok det viktigste talentet. (Noen vil si at 3-5/5 i Imp wand er lurt, da du bruker denne, men selv har jeg ikke plassert noen talenter der.) Improved Shadow Word: Pain 2/2 Shadow Focus 3/5 Improved Mind Blast 4/5 Mind Flay 1/1 Shadow Reach 2/2 Shadow Weaving 5/5 Vampiric Embrace 1/1 Improved Vampiric Embrace 2/2 Focused Mind 3/3 Shadowform 1/1 Darkness 2/5 Shadow Power 2/5 Resten ser sånn ut. Du trenger vel egentlig ikke mer info enn det at du plasserer talentene dine i shadow-treet der du gjør mest skade på kortest mulig tid. ---------------------------- Er det sånn at PW:S skal være grå nå? Irriterer meg grusomt, da jeg alltid tror jeg er OOM om jeg skal bruke den. 8809410[/snapback] En specc uten 5/5 darkness? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har 4/5 nå. Siste poenget kommer når jeg dinger 48. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg syns den spellrotation du har nevnt der ser litt merkelig ut. Noen enkle regler er å alltid ha Vampiric Touch, Vampiric Embrace og SW:P oppe på target, I nevnte rekkefølge. Mindblast i PvE bør du se bort ifra, da det er frytkelig lite kosteffektivt i forhold til hvor mye skade det gjør. Dette kommer selvsagt an på situasjonen. Har du problemer med threat, drop Vampiric Embrace over noe annet spell. Spesielt i encountere hvor du står ovenfor mye AoE dmg til raidet vil du fort merke at du ligger å presser opp under tank på threat. For 40 mana per minute[..] Hvis det er VT det er snakk om så vil du gi tilbake langt mer enn 40mana i minuttet til partyet ditt.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 han mente at VE(vampiric embrace) kosta 40mana i minuttet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg syns den spellrotation du har nevnt der ser litt merkelig ut. Noen enkle regler er å alltid ha Vampiric Touch, Vampiric Embrace og SW:P oppe på target, I nevnte rekkefølge. Mindblast i PvE bør du se bort ifra, da det er frytkelig lite kosteffektivt i forhold til hvor mye skade det gjør. 8886011[/snapback] Mind blast er bare spellen med høyest DPS :!: Kanskje den spellen du desidert burde ha konstant cooldown på for å klare og holde en brukbar DPS oppe. For å ha en build, laget for optimal DPS så er 4/5 mind blast et must. (4/5 fordi dette gir den mest optimale rotasjonen, mtp gcd) Endret 18. juni 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
kafan Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Okei, så hold VT. SW P og VE oppe til enhver tid, bruk MB når den er klar. Ser noen kjører SW D bevisst, før MB for å få tilbake helsen de tapte. Synspunkter ? Jeg skal teste hyppigere bruk av MB i neste raid, syns jeg ligger prosentvis for langt bak magen på topp. Jeg skal også slenge inn poeng i MB noe jeg ikke har i dag, men tror jeg vil dra aggro fort. Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Vampiric Touch -> Shadow Word: Pain -> Vampiric Embrace -> Mind Blast -> Mind Flay -> Mindflay -> Mind blast -> mind flay -> Vampiric Touch -> Mind Flay - Shadow Word: Pain. Tror det er sånn min syklus er om jeg ikke husker helt feil VT + SW:P også VE er mest effektive kombinasjonen av de ettersom VT har casting time så deretter er det mest effektiv å kaste SW:P rett etter den med tanke på global cooldown også kaster man VE da , da vil fortsatt VE klare å heale på begge dot ticksa. Man får også mest ut av dotsa. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 J@cob: *snip* 8809410[/snapback] En specc uten 5/5 darkness? 8881027[/snapback] På lavere level så vil det kanskje ikke være lurt å satse 5 poeng på et grunnlag av 10-30 spelldmg? ^^ Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Darkness gjør at dine shadowspells gjør 10% mer damage. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hva er det "Dispell Magic" gjør? Hvordan funksjon har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå