StorPeder Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Takker og bukker. Du sier noe, DeadbeaT. Men jeg får prøve meg litt med macroen og se hvordan det blir. Kjekt å akkurat ha fått SF og +15% damage bare for å miste 5% igjen med ny patch Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hva!? Gir SF kun 10% damage nå!? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hva!? Gir SF kun 10% damage nå!? 8681047[/snapback] jess, moro sant? :< Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hva!? Gir SF kun 10% damage nå!? 8681047[/snapback] jess, moro sant? :< 8681078[/snapback] Næsj, det der er tullball! Var inne på presten min nå, og der stod det fortsatt 15%! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hva!? Gir SF kun 10% damage nå!? 8681047[/snapback] jess, moro sant? :< 8681078[/snapback] Næsj, det der er tullball! Var inne på presten min nå, og der stod det fortsatt 15%! 8681109[/snapback] shadoweaving er det det er snakkom, kun 2% per debuff. dvs. nerfer warlocks i raids også Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Åh herre min hatt for en misforståelse! Takk, takk, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Står sikkert dette mange plasser i denne tråden, men gidder ikke lese gjennom alle, så hva er den beste builden for å levle? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Shadow, ta spirit tap først Fikk 40 til + shadow i dag, oppe i 1075 nå edit: mekka 12 spell power honor gemen, 1080 nå Endret 23. mai 2007 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Shadow, ta spirit tap først Fikk 40 til + shadow i dag, oppe i 1075 nå 8682355[/snapback] Nerf! Jeg som er fornøyd med mine 120 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jobber med healing settet mitt atm, i fall det lite healere til et raid eller noe. Hva er greie stats post tbc? er mest intresert it + healing og mp/5 casting Har for tiden ca 1280 + healing og 100mp/5 casting (30 mindre enn før tre set tranny nerfen :/). Jeg har Shatar macen, KoT bracerne, CE offhanden og allle reverd rep healing itemene (afaik). Mangler enchants på weapon, gloves og bracers. Holder dette til healing i gruuls lair en gang i blandt? edit: ctprofile med healing gear: http://ctprofiles.net/5384196 Den er ikke helt korrekt, stats wise, men gearet er rett. Endret 24. mai 2007 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
jlek Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor er alle så glade i Imp. Mind Blast? 8654964[/snapback] JEg er glad i Imp. MB fordi den gir veldig god ekstra damage når jeg først trenger den! Bruker MB sjeldent mer enn én gang under kamp når jeg grinder, men i PvP og Raid's er det gull! Er jo tross alt den éne shadowspellen en skyggeprest kan gjøre skikkelig damage med! 8672366[/snapback] Håper for guds skyld du ikke bruker Mind Blast som PvE shadowpriest. Makan til waste av mana skal du lete lenge etter. /Revive tråd. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Håper for guds skyld du ikke bruker Mind Blast som PvE shadowpriest. Makan til waste av mana skal du lete lenge etter. Går vekk mindre mana om man legger 3 poeng inn i et talent som jeg ikke husker hva heter. -15% manaforbruk. Knallers. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jobber med healing settet mitt atm, i fall det lite healere til et raid eller noe. Hva er greie stats post tbc? er mest intresert it + healing og mp/5 casting Har for tiden ca 1280 + healing og 100mp/5 casting (30 mindre enn før tre set tranny nerfen :/). Jeg har Shatar macen, KoT bracerne, CE offhanden og allle reverd rep healing itemene (afaik). Mangler enchants på weapon, gloves og bracers. Holder dette til healing i gruuls lair en gang i blandt? edit: ctprofile med healing gear: http://ctprofiles.net/5384196 Den er ikke helt korrekt, stats wise, men gearet er rett. 8692562[/snapback] Det holder til healing i gruul's lair, men for guds skyld, skaff deg en ny robe Det finnes grønne robes bedre enn den. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har faktisk ikke funnet en bedre robe enda, ikke en gang blå robes. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor er alle så glade i Imp. Mind Blast? 8654964[/snapback] JEg er glad i Imp. MB fordi den gir veldig god ekstra damage når jeg først trenger den! Bruker MB sjeldent mer enn én gang under kamp når jeg grinder, men i PvP og Raid's er det gull! Er jo tross alt den éne shadowspellen en skyggeprest kan gjøre skikkelig damage med! 8672366[/snapback] Håper for guds skyld du ikke bruker Mind Blast som PvE shadowpriest. Makan til waste av mana skal du lete lenge etter. /Revive tråd. 8736638[/snapback] Joda! Nuke, Shadowguard og pots og nuke! Nå er ikke jeg så nøye på det, og ikke en kjempegod spiller, tenker jeg, men dette fungerer godt gor meg! Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har priest lvl 16 human. Navn: Thedeadwoman. Server: Bladefist. Proffesions: 1. Tailoring, 129. 2. Mining (for gull:P) Har 32g og må gå skal på AH:D Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) hei og hopp. har en lvl 70 shadowpriest nå, med 2/3 frozen shadoweave set og litt sånn. har etterhvert funnet ut at jeg synes det er kjedelig, og har gått litt lei av shadow. derfor vil jeg specce full healing! kan dere gi meg noen tips til specc og instances for easy healing gear? evt hva jeg må ha rep med for å kjøpe meg gear tenker både pvp og instance healing. mest instance kansje og hvilke stats bør jeg focuse på? +healing seff MP5 Intellect spirit edit: link til build jeg tenkte meg http://www.wowhead.com/?talent=bVMhZfhtIf0qiuAo Endret 30. mai 2007 av Flacid Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hei og hopp. har en lvl 70 shadowpriest nå, med 2/3 frozen shadoweave set og litt sånn. har etterhvert funnet ut at jeg synes det er kjedelig, og har gått litt lei av shadow. derfor vil jeg specce full healing! kan dere gi meg noen tips til specc og instances for easy healing gear? evt hva jeg må ha rep med for å kjøpe meg gear tenker både pvp og instance healing. mest instance kansje og hvilke stats bør jeg focuse på? +healing seff MP5 Intellect spirit edit: link til build jeg tenkte meg http://www.wowhead.com/?talent=bVMhZfhtIf0qiuAo 8745127[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=bVghzhozbZfhxhsMqVuz PvE healing build. Sjekk gear her http://www.wow-loot.com/priest.htm +healing er lettest å skaffe, spe på med mp5 og spirit etter hva du syntes fungerer best for deg. En solid dose int får du uansett så ikke tenk så mye på det. Bytt til primal mooncloth i tailoring og craft primal mooncloth settet. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 da specca jeg om. har hørt av en holy friend på wow at det der var en bra specc. åssen fikser jeg action bars nå da? skal jeg ha flere ranks og sånn når jeg healer? =P eller bare bruke beste rank? =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå