Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er alle så glade i Imp. Mind Blast?

8654964[/snapback]

JEg er glad i Imp. MB fordi den gir veldig god ekstra damage når jeg først trenger den! Bruker MB sjeldent mer enn én gang under kamp når jeg grinder, men i PvP og Raid's er det gull! Er jo tross alt den éne shadowspellen en skyggeprest kan gjøre skikkelig damage med! :)

Lenke til kommentar

Driver å levler en Belf priest om dagen, og kom til å tenke på en ting... Har hatt undead priest noen ganger før, og hatt en spell som heter devouring plague eller noe... Den var vel kun fro undead eller noe? Men regner med at alle de andre rasene har en slags erstatning for det? Dwarf har vel fear ward elns, og Nelf har en slag aoe ting? Jeg har ikke fått noe spes som Belf enda, og jeg er lvl 27:P Noen som vet hvorfor? Jeg har gjort all levlinga i Durotar.. har det noe med saken å gjøre? Snakka med en priest trainer i Silvermoon, men han hadde ikke noe quest eller noe... Har ikke blood elf noen spesiell racial priest skill?

Takker for alle svar...^^

Lenke til kommentar

synes blizzard spiller litt for mye på denne tørsten etter magi som BEene har i følge lore, først alle racials, så bare mana classes og rogue (var faktisk det de brukte som unnskyldning angående BE warriors.) også Priest racial spells, hvor sistnevnte atter en gang ikke kan måle seg med hva Alliance har å by på av Priest racial spells, her hadde blizzard en sjanse til å balasere en eldgammel tabbe også gjør de det ikke :S

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Der ble jeg 40 med presten min. Etter 9 måneders spilling :)

Kos å endelig få Shadowform!

Er det noen som kan macroen for at Mind Flay ikke skal interruptes av at du trykker en gang til? Jeg så den her om dagen men klarer pinadø ikke å finne den igjen :blush:

Lenke til kommentar

og vis du velger "?" ikonet når du lager macro'en så finner den automatisk ikonet til spellet i macroe*en, i dette tilfellet Mind Flay :)

Det litt kjipe med denne macroen er at du av og til ar _lyst_ å starte neste MF litt før den første går ut for å få maks ut av slowing abilitiyen uten at han får 3 yards uten slowed før MF kommer på igjen, jeg pleier i allefall å kaste mind flay om igjen rett før/etter siste tick slik at lag ikke kjøer personen/moben jeg spiller noen få yards gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...