dnthalhuk Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har aldri fått aggro igjen etter Fade, med mindre MT'en har dødd. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Viss eg lager Frozen Shadoweave Vest idag vil den bli en robe når patchen kommer eller må eg vente viss eg vil ha Robe? 8670147[/snapback] Nei, alle endringer på items gjelder også for de som allerede eksisterer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Takk, en GM kunne ikke svare på det der.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har aldri fått aggro igjen etter Fade, med mindre MT'en har dødd. 8670478[/snapback] Du får tilbake threaten (poengene) fade fjernet, ikke nødvendigvis aggro. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvorfor er alle så glade i Imp. Mind Blast? 8654964[/snapback] JEg er glad i Imp. MB fordi den gir veldig god ekstra damage når jeg først trenger den! Bruker MB sjeldent mer enn én gang under kamp når jeg grinder, men i PvP og Raid's er det gull! Er jo tross alt den éne shadowspellen en skyggeprest kan gjøre skikkelig damage med! Lenke til kommentar
haades Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Da trenger du mer spelldamage Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Da trenger du mer spelldamage 8672504[/snapback] En priest med fullt Frozen Shadowweave har ganske got spelldamage. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Takk, en GM kunne ikke svare på det der.. 8671416[/snapback] Flaut at de ikke har GM's som leser patchnotes en gang. Lenke til kommentar
haades Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Da trenger du mer spelldamage 8672504[/snapback] En priest med fullt Frozen Shadowweave har ganske got spelldamage. 8672508[/snapback] hvor har Poor Leno full Shadowweave? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Da trenger du mer spelldamage 8672504[/snapback] En priest med fullt Frozen Shadowweave har ganske got spelldamage. 8672508[/snapback] hvor har Poor Leno full Shadowweave? 8672578[/snapback] Tenkte generelt sett. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Driver å levler en Belf priest om dagen, og kom til å tenke på en ting... Har hatt undead priest noen ganger før, og hatt en spell som heter devouring plague eller noe... Den var vel kun fro undead eller noe? Men regner med at alle de andre rasene har en slags erstatning for det? Dwarf har vel fear ward elns, og Nelf har en slag aoe ting? Jeg har ikke fått noe spes som Belf enda, og jeg er lvl 27:P Noen som vet hvorfor? Jeg har gjort all levlinga i Durotar.. har det noe med saken å gjøre? Snakka med en priest trainer i Silvermoon, men han hadde ikke noe quest eller noe... Har ikke blood elf noen spesiell racial priest skill? Takker for alle svar...^^ Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Undeads og Blood Elf priests får vel Touch of Weakness hos trainer på lvl 10 som sin racial priest spell. Med andre ord så kan det godt hende at du allerede har den. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 På level 10 får BE http://www.thottbot.com/s2652 på level 20 får BE http://www.thottbot.com/s32676 Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) EDIT: Så svaret over... Takk skal du ha^^ Endret 22. mai 2007 av Gnimmels Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) synes blizzard spiller litt for mye på denne tørsten etter magi som BEene har i følge lore, først alle racials, så bare mana classes og rogue (var faktisk det de brukte som unnskyldning angående BE warriors.) også Priest racial spells, hvor sistnevnte atter en gang ikke kan måle seg med hva Alliance har å by på av Priest racial spells, her hadde blizzard en sjanse til å balasere en eldgammel tabbe også gjør de det ikke :S Endret 22. mai 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hadde de gjort det til en virkelig brukbar racial hadde de gjort slik at den siste påførte priest-buffen ble konsumert. Lowrank shield - consume? Lowrank inner fire - consume? Hadde jo eid. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Der ble jeg 40 med presten min. Etter 9 måneders spilling Kos å endelig få Shadowform! Er det noen som kan macroen for at Mind Flay ikke skal interruptes av at du trykker en gang til? Jeg så den her om dagen men klarer pinadø ikke å finne den igjen Lenke til kommentar
Malux Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 /cast [nochanneling:Mind Flay] Mind Flay Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Legg till #showtooltip Mind Flay så får du rett tooltip også Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 og vis du velger "?" ikonet når du lager macro'en så finner den automatisk ikonet til spellet i macroe*en, i dette tilfellet Mind Flay Det litt kjipe med denne macroen er at du av og til ar _lyst_ å starte neste MF litt før den første går ut for å få maks ut av slowing abilitiyen uten at han får 3 yards uten slowed før MF kommer på igjen, jeg pleier i allefall å kaste mind flay om igjen rett før/etter siste tick slik at lag ikke kjøer personen/moben jeg spiller noen få yards gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå