Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke så mye shadow priest loot i kara som er bedre enn blues/crafted epics da. Dagger fra prince, gloves fra attumen og neck fra trash mobs er det eneste som er bedre enn blues/crafted iirc.

 

Jeg bruker også belte fra Moroes, men det er bedre blåe belter.

8616102[/snapback]

 

Cloak fra moroes. Mer balansert enn "of the void"-tingen man kan lage..

8616787[/snapback]

 

Blå shadow wrath cloak med 47 + shadow er en god del bedre enn moroes cloaken imo.

 

Intellect og stamina er litt useless for oss pve wise da :/

 

edit: tilogmed oppgraderte kara epics, er ikke bedre enn frozen shadoweave og spellstrike settene.

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=rZZxMhtMxRhtEo

 

Et forslag fra meg!

8650672[/snapback]

Tok meg den friheten og bygde litt videre på den der jeg.

15% mana regen. i discipline-treet, 16% mindre threat og 3 sekunder kortere CD på fade.

Klikk her!

8651680[/snapback]

 

Unnskyld meg, men hva røyka du når du kom på at Imp fade var et bra talent?

8651731[/snapback]

prester har vel ikke et mer useless talent ;<

Lenke til kommentar
Fade er HELT ubrukelig som aggro dump siden man får aggroen tilbake når den er over. Fade er heller ikke spesielt bra de 10sec den er aktiv, skal ikke mange sw:pain/vt ticks til før man er tilbake på samme threat nivå som før man brukte fade.

8654861[/snapback]

 

Jeg bruker Fade rett som det er og da får ikke jeg aggro på en god stund. (Som healer vel å merke.)

Lenke til kommentar
Fade er HELT ubrukelig som aggro dump siden man får aggroen tilbake når den er over. Fade er heller ikke spesielt bra de 10sec den er aktiv, skal ikke mange sw:pain/vt ticks til før man er tilbake på samme threat nivå som før man brukte fade.

8654861[/snapback]

 

Helt ubrukelig er den ikke. Bare ta det litt med ro de 10 sek den varer så funker den fint. Men den kunne selvfølgelig ha vært mye bedre.

Lenke til kommentar
Fade er HELT ubrukelig som aggro dump siden man får aggroen tilbake når den er over. Fade er heller ikke spesielt bra de 10sec den er aktiv, skal ikke mange sw:pain/vt ticks til før man er tilbake på samme threat nivå som før man brukte fade.

8654861[/snapback]

 

 

Litt av noen bombastiske uttalelser du kommer med. Jeg opplever akkurat det motsatte av deg. Som regel når jeg får aggro så havner jeg bare litt over den som er nr2 på listen, og da er en fade bra for å kompansere.

Det er sjelden jeg gjør noe slik at jeg havnet kjempelangt over nr2 på threatlisten, og det er bare i slike situasjoner jeg kan se at ditt utbrudd kan være aktuelt.

Lenke til kommentar

Du må huske på at en MT gjerne ligger på 800+ threat i sekundet. Selv om du får threat tilbake når den går ut etter 10 sekunder, skal det mye til for at du får aggro igjen. Du kan selvfølgelig ikke nuke ivei uten en bekymring, men hvem kan vel det? Husk at mange andre klasser har bare 1 aggro-dump: å dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...