Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Har akkurat levlet opp en shadowprest til 70. Kan noen servere et build for heroic/raid ? Hvor mye +hit bør en prest ha ? Mulig jeg tar feil, men er andre av den oppfatningen at spell penetration er veldig bra og isåfall, hvor mye bør man ha ?

På forhånd takk for svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

14/0/47 <-- builden jeg bruker atm, funker bra i heroics og raids.

 

Siden vi har 10% hit fra talents, trenger vi bare 6% (eller rundt 76 hit rating) fra gear.

 

Spell penetration er ikke viktig for meg i allefall, og jeg har ikke nevneverdige problemer med spells som blir delvis resista. (har for det meste CoS oppe though)

Lenke til kommentar

Jeg er medlem i en PvE guild som for tiden holder på med Magtheridon, men er også veldig interessert i 5v5 og har et team som ligger mellom 1850 og 1900. Greia er at respecs dreper meg. Å respecce mellom PvE og PvP tar livet av glods jeg trenger for å holde meg i gang. Jeg prøver å få i gang en build som lar meg gjøre begger deler.

 

Så langt har jeg kommet frem til følgene build: http://www.wowhead.com/?talent=bxMruhMtbZfVxhc0sV0h

 

Noen som forslag til endringer? Andre innspill?

Lenke til kommentar
tier 1 lookalike robe/shoulder og belt(?) er tailor stuff. Mener du tier 2 lookalike? (transcendence)

8592830[/snapback]

Kanskje det er devout jeg har funnet da :O . Robe fra BF, skuldre fra old hillsbrad, head fra crypts. Så tier 1 lookalike er primal mooncloth-settet?

 

Men hvordan er det å heale i black morass på level 68, er det mulig? Kjøpte den level 67 blå healing roben, og fant en blå level 68 healing stav og lurer på hvor lenge jeg kommer til å ha de +/-?

Lenke til kommentar

Respecca lolsmite igår, mest for å ha prøvd det, nå er det jo AV-weekend også :cool:

 

Har litt spesiell spec, ned til pain supression i disc og får da desverre ikke surge of light eller så mange +crit talent, men det er moro lell. Med PI, trinket og nesten 900 spell damage blir det noen fine tall i det minste. Men tviler på om jeg beholder denne speccen lenge, i pve er det vel rene katastrofen...

 

Edit:

Armory profile: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...r=Kazzak&n=Clox

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Yay, fikk Nathrezim Mindblade i går, har allt jeg trenger av Karazhan loots nå.

 

1030 + shadow nå, så begynner å bli bra nå :D

8607737[/snapback]

nice, sikler på den selv. har ikke loot fra karazhan utenom back fra moroes(?) og ligger på 930+dmg, gief karazhanloot.

Lenke til kommentar
Er ikke så mye shadow priest loot i kara som er bedre enn blues/crafted epics da. Dagger fra prince, gloves fra attumen og neck fra trash mobs er det eneste som er bedre enn blues/crafted iirc.

 

Jeg bruker også belte fra Moroes, men det er bedre blåe belter.

8616102[/snapback]

 

Cloak fra moroes. Mer balansert enn "of the void"-tingen man kan lage..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...