Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

ville hatt med imp. spirit og imp. fort. er heller ikke vits med så mange points i -threat?

 

edit; jeg har ikke spillt så mye healer etter tbc kom, men dette er speccen jeg bruker http://www.wowhead.com/?talent=bxGzzhxzbZfbxcfzqVhc

8473029[/snapback]

I en PvE spec er Martyrdom ubrukelig, så å si. Sleng heller det poenget i threat reduction. Ellers er det en meget god spec, brukte den selv helt inntil nylig.

 

Husk at hvis du raider i stor skala, eller evnt. med to priests i Karazhan er det gimp av talents å ha to priests med imp. ds, eller ds. i det hele tatt. Sleng heller de to/tre poengene fra imp. ds/ og ds inn i 5/5 empowered healing og evnt. circle of healing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså ikke store greiene og er en fin og billig finisher. :)

8488682[/snapback]

funker også utmerket som dmgbooster når man raider, kan svi litt å få en crit på 3.5k rett tilbake i fleisen rett før shatter(om folk ikke står rett) på gruul, men om jeg har mana til overs blir det fort en liten mindblast -> swd combo.

Lenke til kommentar
Altså ikke store greiene og er en fin og billig finisher. :)

8488682[/snapback]

funker også utmerket som dmgbooster når man raider, kan svi litt å få en crit på 3.5k rett tilbake i fleisen rett før shatter(om folk ikke står rett) på gruul, men om jeg har mana til overs blir det fort en liten mindblast -> swd combo.

8488759[/snapback]

Samt at Vampiric Embrace + en million healers holder deg vel også oppe på et akseptablet nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...