Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Da har presten min kommet til level 16, og jeg har allerede brukt 5/5 i Spirit Tap.

Noen som har forslag for hvor jeg kan plassere talentene videre?

(Haha, fikk min første wand også, og siden det er så lenge siden jeg har spilt, så hadde jeg glemt hvordan man fikk skutt. Jeg la våpene i actiobaren og trykte, men ingenting skjedde ... Måtte spørre en kompis om hvordan man fikk den til å virke, og da måtte man visst trykke på P og dra selve wand-abilitien ned istede! :D)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri fått meg til å gjøre det. Har hørt at questene er kjempemorsomme.

På den andre siden så er du ganske sikker på å skaffe deg noe bedre rimelig kjapt i Outlands! Men et morsomt quest er det nok!

8452648[/snapback]

det er bare et quest, der du skal heale noen npcer\decurse dem, det er ikke spess moro.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri fått meg til å gjøre det. Har hørt at questene er kjempemorsomme.

På den andre siden så er du ganske sikker på å skaffe deg noe bedre rimelig kjapt i Outlands! Men et morsomt quest er det nok!

8452648[/snapback]

det er bare et quest, der du skal heale noen npcer\decurse dem, det er ikke spess moro.

8452658[/snapback]

Det er fortsatt litt e-peen da :p Alltid likt looksen til Benediction. Som lock, var jeg alltid sjalu på shadowpriests som fikk så inderlig mye mer dmg av den staven ^

Lenke til kommentar

Det var en svært bra stav. Jeg syns det er synd at den nå er helt ubrukelig for oss på lvl70.

Det Blizzard BURDE gjort er å lage en ny quest serie som man kunne "bygge på" bene/anathema på. Kanskje flere serier slik at man etter en lettere serie fikk en veldig bra blå healing versjon, og med en annen lettere quest serie, bygge på dps delen av staven.

Så to vanskelige og lange typiske "5-man instance runs" quest som man kunne gjøre for å bygge på med epic lvl 70 healing og epic lvl70 dps.

Jeg syns det hadde vært bra om disse siste seriene hadde vært så vanskelig at den nye staven kunne vært på nivå med healing gear som dropper fra 25-manns instancene.

Uansett så er det mye bra som kunne vært gjort med den gode gamle Benediction.

Lenke til kommentar

Jeg fikk benediction/anathema som 70 :) var med i mc pug ;) EoS hadde jeg i banken, fikk den/det billig når jeg var low lvl :) staven er kul :D:love: klarte ikke første try på questet, ingen oil of immolation, ingen healing gear= bad try :p kjøpte noe oil of immolation og tok med Healing gear, da gikk det veldig fint selv med shadow specc :)

Lenke til kommentar

Har prøvd å lage en holy/disc build nå. Mulig jeg må respecce i nær fremtid.

Her er den.

Er ganske godt fornøyd med den, men var usikker på hva jeg skulle gjøre med de 4 siste poengene, så la de i Martyrdom (1) og Mental Agility (3) selvom jeg ikke tror jeg får så mye bruk for akkurat den.

Kritikk noen? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...