Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Tok meg selv i å lure på noe i dag, for et Disc/Holy build med Spiritual Guidance, ville det vært en ide å investere 5 points i shadow for full Spirit Tap? den dobler jo spirit'en din etter å ha drept et target, må jo komme gyselig godt med i grinding? (grinder da seff gjerne sammen med en pur dps klasse, men alikevel..)

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er jo bare å forklare for mage'n (som jeg primert spiller med) at i stedet for den siste arcane explosionen, så må han la meg ta en holy nova i stedet ^^'

8389887[/snapback]

da kaster du i såfall bare en swd, men med healing gear hitter vel ikke den for mer enn 500-600dmg?

Lenke til kommentar

Da var presten min lvl 70! Blei det i går rundt halv 3 tia, tror jeg! Tok hele levelen på søndagen!

Fant ut at Netherstorm, som jeg kom til i lvl 69, var det aller beste stedet for meg å levle på... skulle bare oppdaget det litt før...! :)

Velvel! Da må jeg levler opp warrior og druid, samt en ny altkarakter som for alt jeg veit kan bli warlock, paladin, rogue eller mage! Hehe...

Lenke til kommentar
er jo bare å forklare for mage'n (som jeg primert spiller med) at i stedet for den siste arcane explosionen, så må han la meg ta en holy nova i stedet ^^'

8389887[/snapback]

da kaster du i såfall bare en swd, men med healing gear hitter vel ikke den for mer enn 500-600dmg?

8393953[/snapback]

joda, men det kom kanskje ikke fram godt nok av det jeg sa at jeg snakker om massiv aoe grinding for rep, med 10+ stk så er swd x 10 kjedelig. hvor mye hp de har igjen er ikke et problem egentlig, vanligvis er de tyyynet ganske lavt før jeg eventuellt vil hoppe inn og avslutte, holy nova tar alt på en gang var poenget mitt ;)

må forsovet dinge den opp først, så fra min side er dette bare teorycrafting.

Lenke til kommentar
Må si jeg gleder meg til å spille nå.

Tror nok jeg går for å lage en female human priest.

Hvilken race er den dårligste for priest?

Edit: race, ikke class lol. :ph34r:

8395995[/snapback]

Smak og behag. For å finne ut av hvilken classes du foretrekker å ha som priest bør du ta en titt på Priest-racials'ene. Det er kun prester som har egene rase-spells. De kan ha en stor del å si! :)

Selv er jeg Troll Priest. Troll har en spell kalt Shadowguard som gjør dmg på en angripende mob/spiller.

Undeads har en DoT som også fungerer som HoT.

Etcetc...!

Lenke til kommentar
noen som har en god shadowpriest pve spec?

8428930[/snapback]

Ganske selvforklarende, gå ned til minimum meditation i disc og putt resten i shadow. Noen variasjonsmuligheter der, du får selv bestemme om du vil ha silence etc.

Edit: Fikk ikke åpnet builden til Poor Leno, men dette er vel en grei pve spec, spesielt rettet mot raiding. Blackout vs spirit tap kan diskuteres, men er uansett ganske uviktige abilities. Evt kan du droppe inner focus og sette poenget i shadow power. Det kan være greit å ha et par poeng i imp. mindblast, men jeg husker ikke hvor mange man trenger for en "perfekt" damage cycle, 5/5 er uansett et waste.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Trykk på Longloria i signaturen min! Det er spec, sjø! ;)

8428986[/snapback]

Må si meg uenig der. Hvorfor har du ikke Shadow Affinity, men du har full imp. mind blast. Full Shadow Power er heller ikke nødvendig, skaff deg 5/5 Misery.

8429067[/snapback]

Tror nok han har et grinde/queste spec. Shadow Affinity og Misery er ikke noe bruktfult når man grinder o.l

Lenke til kommentar

Greit, Imp.MB er vel strengt tatt ikke nødvendig, ettersom jeg stort sett bare bruker MB en gang i løpet av fighten. Men det er pokker så greit å ha når du skal nuke litt! ;)

Full-oppgradert Shadow Power er greit uansett! Blir mye ekstra damage av det. Ihvertfall så lenge gearet ditt ikke er på topp!

Neste gang jeg respeccer nå bli enten Shadow-raid eller holy-raid-specc. Kommer ann på hva som trengs i det nye guildet!

Lenke til kommentar
Tenkte PvE = raid jeg da.  :)

Angående Misery, 5% mer damage når man grinder er vel ikke dumt?

8429274[/snapback]

Misery er et must i en pve-spec.

Ang. spirit tap og blackout så er det ingen tvil for meg ihvertfall. Spirit tap all the way!

Det er utrolig mange variasjoner du kan gjøre med specen din.

5/5 mental agi-spec? Spec uten silence? Full pupp med mb+5/5 shadow power for maks dps?

Vurderer å selv gjøre en slight respecc, men er litt usikker hvor mye jeg skal bytte..

EDIT: And oh... wand spec suger ^^

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Blackout er nå et klart valg for en PvP Shadow-Priest spør du meg! :)

Men ellers er spirit tap overlegent best.

Når jeg grinder går jeg alltid bakover mens jeg dot'er. Det fungerer derfor særdeles dårlig for meg å ha Blackout ettersom mob'en blir stående stille mens jeg går bakover og ut av rekkevidde... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...