Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

herre. jeg respec'er holy. nå. :D

men ja, på 58 respec'es presten min til holy/disc, skal være healbot for en warrior til 70. noen som har forslag til spec, har ikke lyst på et 100% heal spec egentlig, tenker holy pvp heal/dmg, men det er vel for mye å drømme om. noen forslag?

Lenke til kommentar
2/2 imp spirit > 5/5 emp healing.

8290826[/snapback]

Er det ikke en formel for å se når man tjener mer på emp healing enn på imp spirit?

gjorde AKKURAT den feilen igår på min prest tydeligvis. Så nå kommer jeg bare ned til divine spirit på 70 :(

Lenke til kommentar

Normal priest : +400spirit, +1000healing?

Imp.Spirit = +40damage and healing

Greater Heal: (3/5 : 98% av +heal - 5/% : 106% av +heal)

Flash Heal: (3/5 : 51% av +heal - 5/5 : 55% av +heal)

98% = 980 på Greater Heal - 106% = 1060 på Greater Heal

51% = 510 på Flash Heal - 55% = 550 på Flash Heal

Healer man selv da, så blir det jo +80healing på Greater Heal og +40healing på Flash Heal, og det blir +40 til alle healing (og damage) spells hvis man tar improved spirit.

Lenke til kommentar
Joda, jeg! Men jeg går alltid holy build. Det gir et par ulemper på starten, men du er mye mer populær i parties. Senest i dag fikk jeg penger for å hjelpe noen med en ques jeg ikke klarte selv..

3629020[/snapback]

lol, du bør gå opp i shadow talents, når du er i group tar du bare av shadowform så merker ingen du er shadow :p

Name: AndyBoy

Server: Nordrassil

lvl: 43

Guild: Subliminal

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg skal respecce en 70 shadowpriest til healing. Jeg har tenkt å heale i 5-mannsinstancer og etterhvert i raids. Hørt at disc/holy er det beste da.

Noen som kunne tatt seg bryet med å sette opp et spec til meg, med litt begrunnelser? :)

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg skal respecce en 70 shadowpriest til healing. Jeg har tenkt å heale i 5-mannsinstancer og etterhvert i raids. Hørt at disc/holy er det beste da.

Noen som kunne tatt seg bryet med å sette opp et spec til meg, med litt begrunnelser? :)

8358317[/snapback]

Healing build

Hvorfor improved spirit buff:

Normal priest : +400spirit, +1000healing?

Imp.Spirit = +40damage and healing

Greater Heal: (3/5 : 98% av +heal - 5/% : 106% av +heal)

Flash Heal: (3/5 : 51% av +heal - 5/5 : 55% av +heal)

98% = 980 på Greater Heal - 106% = 1060 på Greater Heal

51% = 510 på Flash Heal - 55% = 550 på Flash Heal

Healer man selv da, så blir det jo +80healing på Greater Heal og +40healing på Flash Heal, og det blir +40 til alle healing (og damage) spells hvis man tar improved spirit.

Resten er relativt selvforklarende. Holy reach og Holy prayers er kjekt til fighter som f.eks. curator i Karazhan, men er ikke must og kan puttes andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...