olegunnaro Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Du er av den typen som grinder med wand også eller? @ Arinomi: 8186917[/snapback] jeg grinder med wand og synes dette funker ypperlig, bruker heller ikke shield eller fear. 8188930[/snapback] Blir du ikke..lei? Wandgrinding er dødskjedelig imo. edit: la til quote Endret 19. mars 2007 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Blir du ikke..lei? Wandgrinding er dødskjedelig imo. 8189152[/snapback] trenger ikke å wande mye, det er kun 2-4 skudd vanligvis. rekker som oftest å få inn 2x mind flay før mobben kommer nær meg. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vurderer å velge en sånn her specc på lvl 70, skal hovedsaklig heale. Specc Men lurer på om jeg burde velge Enlightenment eller Spiritual Healing. Enlightenment - 5% mer stamina, intellect og spirit Spiritual Healing - "10% bedre heals" er usikker på om den bare gjør healing spellen 10% bedre eller om den gjør "alt" bedre, heal og +healing fra gear. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Trenger hjelp til å holde mana'n oppe som shadowpriests under raids:( Har destilled wisdom men den utsetter bare oom:( noen tips? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Må bare spørre, det frister veldig å spec'e Disc/Holy med presten min etterhvert, jeg skal da være healer/backup dps for broren min mens vi levler 60-70, men hvilken prester spiller egentlig disc? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Trenger hjelp til å holde mana'n oppe som shadowpriests under raids:( Har destilled wisdom men den utsetter bare oom:( noen tips? 8189704[/snapback] Drit i mindblast. (Ærlig talt frister det å be deg å lave være å bruke vampiric touch også, men det er vel kanskje de vil ha deg i gruppa ) Bruk shadowfiend så fort som mulig. (estimer manaen den fyller opp, og bruk den når manaen din er ca. så tom at du fyller fullt opp.. cluet er å alltid ha den på cooldown) Mind flay og pain er bestevennene dine, her har du manaeffektive speller som leverer god dps for manaen du bruker på det. Ellers er det vel ikke så mange flere tips igjen, men jeg håper for all del at du ikke har specca improved mind blast 5/5 og spammer den... da gjør du deg selv en bjørnetjeneste isåfall. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Kombat-Kaare - Man regener ganske lett de 425 mana VT koster, i det minste når man begynner å få bra med spell power. Det er definitivt verdt det på bosser, på trash mobs er det kanskje ikke det, da den ikke får 100% utnytte. Be__bad - mana pots er en fin ting, i allefall på lengre fights, ellers er jo shadow fiend også fin, som Kobat-Kaare sa. Endret 19. mars 2007 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Trenger hjelp til å holde mana'n oppe som shadowpriests under raids:( Har destilled wisdom men den utsetter bare oom:( noen tips? 8189704[/snapback] Hvorfor bruker du destilled wisdom egentlig? Supreme power = win Kan du poste specen din? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 http://www.wowhead.com/?talent=bgMMzhZZEGMzMtR0tEo ja, url er bugga for meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=bgMMzhZZEGMzMtR0tEoja, url er bugga for meg 8190410[/snapback] Har du en veldig god grunn til å IKKE specce Focused Mind og Shadow Focus? Vet ikke helt hva jeg skal si... Endret 19. mars 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Det er ikke gimp pve build. noe Pvp også . får vel bytte til 5/5 mental agility isted. http://www.wowhead.com/?talent=rtMMzhZZAGgzMtRhtVo bedre? ot: noen som kan fikse "ERROR du må skrive inne en URL Du må skrive inn en emnetittel" når jeg vil lage link? Endret 19. mars 2007 av Be__bad Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fikk just fiksa meg siste del av shadoweave setet, chesten holde mana oppe som pewpew priest er det bare å fikse spelldmg og holde VT oppe. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hvordan våpen bør en shadowpriest bruke? Er lvl 31 og bruker staff.. (Emberstone Staff) Endret 19. mars 2007 av Pinguvin Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvordan våpen bør en shadowpriest bruke? Er lvl 31 og bruker staff.. (Emberstone Staff) 8191427[/snapback] det som gir så mye stats\spelldmg som mulig, har ingenting å si om du bruker staff\mace\dagger ol. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er ikke gimp pve build. noe Pvp også . får vel bytte til 5/5 mental agility isted.http://www.wowhead.com/?talent=rtMMzhZZAGgzMtRhtVo bedre? ot: noen som kan fikse "ERROR du må skrive inne en URL Du må skrive inn en emnetittel" når jeg vil lage link? 8191098[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=rxMRzhZZxGgzMtRhtAo Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Weo! visste ikke vi hadde en priest tråd engang. Spiller holy priest twink jeg da =) lvl 19 må merkes. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vurderer å velge en sånn her specc på lvl 70, skal hovedsaklig heale.Specc Men lurer på om jeg burde velge Enlightenment eller Spiritual Healing. Enlightenment - 5% mer stamina, intellect og spirit Spiritual Healing - "10% bedre heals" er usikker på om den bare gjør healing spellen 10% bedre eller om den gjør "alt" bedre, heal og +healing fra gear. 8189596[/snapback] Hvorfor ikke Divine Furor? Og etter min mening ville jeg blåst av 1 poeng på improved death, 1 poeng for +5% fungerer bra sammen med Imp spirit og Spir.Guidance. Jeg synes ikke Mental Strength og Power Infusion er livsviktige talent for healing. Ville da heller hatt de i Holy for å fylt på med f.eks Holy Concentration. Evt også Blessed Resilience om det PVP-healing du er ute etter, personlig så har jeg droppa det. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vurderer å velge en sånn her specc på lvl 70, skal hovedsaklig heale.Specc Men lurer på om jeg burde velge Enlightenment eller Spiritual Healing. Enlightenment - 5% mer stamina, intellect og spirit Spiritual Healing - "10% bedre heals" er usikker på om den bare gjør healing spellen 10% bedre eller om den gjør "alt" bedre, heal og +healing fra gear. 8189596[/snapback] Jeg bruker denne builden og jeg er veldig fornøyd med den. Hvis ønskelig kan du jo fjerne et poeng fra holy consentration og putte det i empowered healing, spørs hva du selv syntes er "best". Range på prayer of healing er kjekt til curator i Karazhan, er du ikke der enda så trenger du kanskje ikke å specce det. Healing prayers gir mindre manakostnader på prayer of mending som er en av de absolutt viktigste healing spells en prest bruker i 5 mann og i raid, nå som downranking ikke er like effektivt så hjelper slike talents på i lengre bossfighter. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvilke våpen bør eg bruke? Hypnotic Blade og Orb of the Forgotten Seer eller Illusionary Rod Er lvl 34 shadowpriest.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hypnotic Blade og Orb of the Forgotten Seer8216230[/snapback] De Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå