Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Du er av den typen som grinder med wand også eller? :)

 

 

 

 

@ Arinomi:  :wee:  :laugh:

8186917[/snapback]

jeg grinder med wand og synes dette funker ypperlig, bruker heller ikke shield eller fear.

8188930[/snapback]

 

 

Blir du ikke..lei? Wandgrinding er dødskjedelig imo.

 

edit: la til quote

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp til å holde mana'n oppe som shadowpriests under raids:( Har destilled wisdom men den utsetter bare oom:( noen tips?

8189704[/snapback]

 

Drit i mindblast.

(Ærlig talt frister det å be deg å lave være å bruke vampiric touch også, men det er vel kanskje de vil ha deg i gruppa :p )

 

Bruk shadowfiend så fort som mulig. (estimer manaen den fyller opp, og bruk den når manaen din er ca. så tom at du fyller fullt opp.. cluet er å alltid ha den på cooldown)

Mind flay og pain er bestevennene dine, her har du manaeffektive speller som leverer god dps for manaen du bruker på det.

Ellers er det vel ikke så mange flere tips igjen, men jeg håper for all del at du ikke har specca improved mind blast 5/5 og spammer den... da gjør du deg selv en bjørnetjeneste isåfall.

Lenke til kommentar

Kombat-Kaare - Man regener ganske lett de 425 mana VT koster, i det minste når man begynner å få bra med spell power. Det er definitivt verdt det på bosser, på trash mobs er det kanskje ikke det, da den ikke får 100% utnytte.

 

 

Be__bad - mana pots er en fin ting, i allefall på lengre fights, ellers er jo shadow fiend også fin, som Kobat-Kaare sa.

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Vurderer å velge en sånn her specc på lvl 70, skal hovedsaklig heale.

Specc

 

Men lurer på om jeg burde velge Enlightenment eller Spiritual Healing.

Enlightenment - 5% mer stamina, intellect og spirit

Spiritual Healing - "10% bedre heals" er usikker på om den bare gjør healing spellen 10% bedre eller om den gjør "alt" bedre, heal og +healing fra gear.

8189596[/snapback]

 

Hvorfor ikke Divine Furor?

Og etter min mening ville jeg blåst av 1 poeng på improved death, 1 poeng for +5% fungerer bra sammen med Imp spirit og Spir.Guidance.

Jeg synes ikke Mental Strength og Power Infusion er livsviktige talent for healing. Ville da heller hatt de i Holy for å fylt på med f.eks Holy Concentration. Evt også Blessed Resilience om det PVP-healing du er ute etter, personlig så har jeg droppa det.

Lenke til kommentar
Vurderer å velge en sånn her specc på lvl 70, skal hovedsaklig heale.

Specc

 

Men lurer på om jeg burde velge Enlightenment eller Spiritual Healing.

Enlightenment - 5% mer stamina, intellect og spirit

Spiritual Healing - "10% bedre heals" er usikker på om den bare gjør healing spellen 10% bedre eller om den gjør "alt" bedre, heal og +healing fra gear.

8189596[/snapback]

 

Jeg bruker denne builden og jeg er veldig fornøyd med den. Hvis ønskelig kan du jo fjerne et poeng fra holy consentration og putte det i empowered healing, spørs hva du selv syntes er "best". Range på prayer of healing er kjekt til curator i Karazhan, er du ikke der enda så trenger du kanskje ikke å specce det. Healing prayers gir mindre manakostnader på prayer of mending som er en av de absolutt viktigste healing spells en prest bruker i 5 mann og i raid, nå som downranking ikke er like effektivt så hjelper slike talents på i lengre bossfighter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...