Sink Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 1 - swp 2 - mindflay 3 - mind blast 4 - VT 5 - silence 6 - fade r - VE t - wand | - swd og noe mer jeg ikke kommer på i farta, har binda på en annen måte med healing specc. standard farmemetode er VT - swp - VE - mf - wand.. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) 1 - swp2 - mindflay 3 - mind blast 4 - VT 5 - silence 6 - fade r - VE t - wand | - swd og noe mer jeg ikke kommer på i farta, har binda på en annen måte med healing specc. standard farmemetode er VT - swp - VE - mf - wand.. 8117586[/snapback] Ingen hotkey på shield? :S Editert: Standard grindeprosedyre er forresten å kate et shield før jeg puller (low rank, kun for at flay ikke bryter ved channeling), åpner med mind blast fra maks range, recaster en pain i samme cast som mind blasten, flayer 2-3 ganger før jeg avslutter med wand. Endret 9. mars 2007 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hvorfår bruker alle her wand ? jeg bruker som regel og caste slik : vt , ve , mb , mf , mf , mb . dø mob . dette tar ca 25-30% av mana'en min , er lvl 53 atm . så da kan jeg ta 4-5 mobs før jeg må ha mana break og drikke , hvist det er løping involvert trenger jeg ikke mb i det hele tatt . har ca 4900 mana fortiden og ikke verden beste gear , har og ca +50-60 spell dmg totalt . med wand tar det jo mye lengre tid og ta ned mobs . Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fordi wand de siste 5sek gjør at spirit tap varer 5sek lenger elns. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fordi wand de siste 5sek gjør at spirit tap varer 5sek lenger elns. 8118085[/snapback] Riktig. Det dummeste man gjør er å avslutte med en nuke (mind blast i dette tilfellet, men andre bruker også shadow word: death, som er like fjernt) ettersom man havner under 5-sec regelen og således er 33% av spirit tap bonusen bortkasta, noe som er ganske så mange hundre mana rett i dass. Cluet er å finne det rette punktet der dottene akkurat ikke klarer å drepe moben, og man må hjelpe til med wanden (før dotene utløper) for at moben skal dø. Dør moben av bare dotene så er man på overkill hva angår dotter, som også er bortkasta mana. Ærlig talt fatter jeg ikke helt at folk gidder å bruke mana på vampiric touch engang. Lite manaeffektiv, og lite skade. Manaen man får igjen av den er så lite at det knapt lønner seg. For min del skippa jeg hele skillen, mye deiligere å ha Inner Focus når man virkelig trenger å fyre av en Greater Heal, Prayer of Healing eller Devouring Plague for å redde skinnet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 jeg har ikke spirit tap , er skjelden jeg har så lang pause mellom mobs , har jeg lov mana så drikker jeg bare , er ikke være Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor folk på død og live skal bruke den forferdlige wanden. Wand grinding er over hode ikke artig, det tar lengre tid (per mob), og jeg er ikke så sikker på at det er så mye raskere enn å nuke ned fienden, for så å drikke hver 6-7 kill. Min vanlige grinde metode (på level 70), er slik: Vampiric Touch, Sw:Pain, Vampiric Embrace (hvis den ikke er på cd). Jeg dotter vanligvis opp 4-5-6 targets, så Phsycic Scream, hvis de ikke dør av dots, dreper jeg de med en mind flay eventuellt sw:death. edit: En shadow build uten Vampiric Touch ser jeg på som ganske useless, VT gjør bra med skade og regener bra mye mana til hele partyet, spesiellt siden det scaler med gear. Endret 9. mars 2007 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 den var nice , likte den metoden skal prøve den . Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 din +dmg Gwaihir Vindherre? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 850 atm, så man kan vel kanskje ikke sammenligne med grønt geara folk som levler. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 1 - swp2 - mindflay 3 - mind blast 4 - VT 5 - silence 6 - fade r - VE t - wand | - swd og noe mer jeg ikke kommer på i farta, har binda på en annen måte med healing specc. standard farmemetode er VT - swp - VE - mf - wand.. 8117586[/snapback] Ingen hotkey på shield? :S Editert: Standard grindeprosedyre er forresten å kate et shield før jeg puller (low rank, kun for at flay ikke bryter ved channeling), åpner med mind blast fra maks range, recaster en pain i samme cast som mind blasten, flayer 2-3 ganger før jeg avslutter med wand. 8117828[/snapback] glemte den, tab = /target sinklol /cast shadow word:shield Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 cast shadow word:shield 8118454[/snapback] Det vil jeg også ha! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 cast shadow word:shield 8118454[/snapback] Det vil jeg også ha! 8118533[/snapback] pft, du pirker! Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor folk på død og live skal bruke den forferdlige wanden. Wand grinding er over hode ikke artig, det tar lengre tid (per mob), og jeg er ikke så sikker på at det er så mye raskere enn å nuke ned fienden, for så å drikke hver 6-7 kill. 8118298[/snapback] Overhodet ikke, cluet er nemlig å få til at dotene løper ut samtidig med at moben dør. Da ligger du helt i topp hva angår manaeffektivitet, bruker ca. 20-25 sekunder per mob, og sitter igjen med rundt 90% liv og mana, noe som en spirit tap uten penalty fikser opp igjen før du begynner på neste mob uansett. En build uten vampiric touch fungerer helt fint, kan ikke si jeg savner skillen overhodet. Lite manaeffektiv dot, og øker ikke dps'en noe bra heller sammenligna med hva en ekstra mindblast kunne få til på 1,5 sekunder som vampiric touch bruker 15 sekunder på. Jada, har regna mye på hva som må være den mest effektive grindemetoden for prester overhodet, mange tall, forsøk og praktiske erfaringer har gått med. Men grovt kan man kategorisere i to måter... det finnes den manaeffektive hurtiggrindinga jeg har beskrevet, og det finnes den virkelige speedgrindinga, der man ikke går av veien for å bruke manai det hele tatt. Men selv ved speedgrinding ville jeg ikke brukt vampiric touch engang, en improved mindblast ville vært finfint til det formålet. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 850 atm, så man kan vel kanskje ikke sammenligne med grønt geara folk som levler. 8118342[/snapback] 549 her wtb karazhan guild Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg puller med Mind Blast og derreter hiver jeg på SW:Pain og Vimpiric Touch og scream etterfulgt av en Mind Flay > Wand. Går aldri tom på mana og det er bare å fortsette å pulle mobs. Noen ganger går du oom, men et kjapt bruk av shadow fiend har to ca 3-5k mana. Bruker seff rank 1 scream på detta. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg puller med Mind Blast og derreter hiver jeg på SW:Pain og Vimpiric Touch og scream etterfulgt av en Mind Flay > Wand. Går aldri tom på mana og det er bare å fortsette å pulle mobs. Noen ganger går du oom, men et kjapt bruk av shadow fiend har to ca 3-5k mana. Bruker seff rank 1 scream på detta. 8118926[/snapback] Hvorfor ikke bare precaste et lowrank shield? Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Fear coster mindre mana. Og kan være heldig og pulle flere. ^ Endret 9. mars 2007 av Tronsn Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fear coster mindre mana. Og kan være heldig og pulle flere. ^ 8119033[/snapback] Manakostnaden kommer jo an på hvorvidt du bruker høy eller lav rank av skjoldet da... Men om poenget er å dot-grinde flere mobs ser jeg jo hvorfor. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har ikke noe Imponerende med +dmg enda. Så dot grinding fungerer utmerket for meg. Jeg har også plukket opp Tailoring for et 2års tid tilbake, og nå lurer jeg på om jeg skal gå Mooncloth psec eller shadowweave. Heller litt mot shadowweave siden Prester får som regel rolle på healing-gear i instancer. og +dmg er forbeholdt lock og mage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå