Kombat-Kaare Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er circle of healing så dårlig?Og holy nova? Jeg dinget 70 i går og kom inn i et karazhan-guild. Så jeg må specce holy. Vil ha en god renew og god regen. Helst så jeg unngår å bruke flashheal :/ 8098073[/snapback] Circle of Healing sies å være elendig, ikke testet selv men har ingen grunn til å betvile hva "alle" sier. Holy nova kunne vært brukbar om den enten gjorde mye mer skade eller kostet mye mindre mana. 8098117[/snapback] Den er dårlig fordi den ikke fyller noen sårt tiltrengt nisje. Det er ytterst sjelden at så mange står så tettpakka til at gruppehealen treffer alle sammen når du har kasta den, og i tillegg brenner den vanvittig med mana. Selv med en 25% reduksjon i kostnaden blir det fortsatt altfor jalla å bruke den. Den hadde vært bra dersom den hadde heala alle friendly targets, samt hatt større range eller lavere manakostnad. Prayer of healing er en av de mest manaeffektive spellene vi har, og i tillegg fungerer den som en aoeheal med veldig bra range fra før av, og i tillegg slipper man maset med å finne best egna target før man kaster den. Hadde circle of healing tatt alle friendly targets derimot (raid), så hadde den vært betydelig mye bedre. Det er en slik spell vi faktisk trenger, en aoe heal som healer alle friendly targets, ikke bare gruppa. Men akkurat det gidder selvsagt ikke blizzard å gi oss, fordi det ville gjort "raiding altfor lett".... som om healingjobben ikke er en utakknemlig jobb fra før av, og ethvert forsøk på å gjøre noe med det blir knust. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er circle of healing så dårlig?Og holy nova? Jeg dinget 70 i går og kom inn i et karazhan-guild. Så jeg må specce holy. Vil ha en god renew og god regen. Helst så jeg unngår å bruke flashheal :/ EDIT: Ville også hatt improved shield, siden den kan regnes som en instaheal på en måte. 8098073[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=bxMRuhhubZfxxcc0qVh Grei holy-build. Imp spi er et must!! 8098373[/snapback] Tror jeg ville droppa Martyrdom for Silent Resolve, men.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei. Jeg har starta en priest så jeg kan bli litt mer nyttig. Det jeg lurer på er. Er shadow Veldig mye bedre enn Holy for levling? Og kan man heale bra i 5 mans instancer med shadow specc? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja og ja. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 man klarer seg i allefall 1-58 med shadowbuild og healing instancer av egen erfaring, før var det litt slit i scholo og de der instancene men de skippes vel for det meste nowadays, høyere enn det kan jeg ikke svare på. og å levle med holy i stedet for shadow kan sammenlignes med å gå i kvikksand framfor å kjøre på motorveien. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 man klarer seg i allefall 1-58 med shadowbuild og healing instancer av egen erfaring, før var det litt slit i scholo og de der instancene men de skippes vel for det meste nowadays, høyere enn det kan jeg ikke svare på. og å levle med holy i stedet for shadow kan sammenlignes med å gå i kvikksand framfor å kjøre på motorveien. 8100472[/snapback] Ok da var det klart. hehe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror jeg ville droppa Martyrdom for Silent Resolve, men.. 8099597[/snapback] Healing aggro? :!: Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror jeg ville droppa Martyrdom for Silent Resolve, men.. 8099597[/snapback] Healing aggro? :!: 8101763[/snapback] I 5-mann, og muligens også 10-manninstancer, så skjer jo faktisk slikt.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Fade ble buffa i denne patchen (densugde før!). Så tror ikke healing aggro er noe problem lenger i 5-mans. Edit: Kommentarer til mitt build? Endret 7. mars 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Tror jeg ville droppa Martyrdom for Silent Resolve, men.. 8099597[/snapback] Healing aggro? :!: 8101763[/snapback] Det skjer ja.. Endret 7. mars 2007 av wonnim Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fade ble buffa i denne patchen (densugde før!). Så tror ikke healing aggro er noe problem lenger i 5-mans. Edit: Kommentarer til mitt build? 8102510[/snapback] Jeg syns Holy Reach er bortkasta i en healingspec, men ellers har jeg ikke mye å utsette på den der Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Takk for den tilbakemeldingen. Byttet den med Holy Nova og et poeng mer i Absolution. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har fundert mye på healing pve og det med farming etter keys endgame. Og det er ett build jeg har kommet fram til med effektiv bruk av spirit og nesten null nedetid. Med denne builden kan jeg heale bra I instancer og gøre det bra pvp og farming. I og med jeg har med Spirit Tap fordobler jeg spiriten min og får en grei bonus på skade å healing. og seff manaregen. Link Build Men jeg har ikke helt bestemt meg om Unbreakable Will eller Wand specc. Tror wand er mer brukbart nå enn før pga den pene skaden den gjør I TBC. Har også en anen hybrid lignende build. Noe det samme men : Link Build2 Tror jeg går med den første. Noen som har noen argument hva jeg burde heller ha gjort eller noe som er helt hinsides å ta? Etter mye tenking så er dette noe av det beste for healing og skade for en stakkars prest. Tronsn Zinora Priest @ Twilights Hammer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tror jeg ville droppa Martyrdom for Silent Resolve, men.. 8099597[/snapback] Healing aggro? :!: 8101763[/snapback] I 5-mann, og muligens også 10-manninstancer, så skjer jo faktisk slikt.. 8101846[/snapback] Om du har en tank som ikke vet hvordan man tanker, ja, jo.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kommentarer til mitt build?8102510[/snapback] Jeg ville heller gått for denne. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Feil quote Har ikke noe problemer å heale på trash mobs i 5-10 mans. MEN når du beveger deg på bosser da trenger du en off healer. Særlig på disse som resetter aggro og du uheldigvis har noen hots og caster GH på tank > Problemer. Endret 9. mars 2007 av Tronsn Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kommentarer til mitt build?8102510[/snapback] Jeg ville heller gått for denne. 8113939[/snapback] Når du først smeller 26 poeng inn i Discipline så ville det ikke vært dumt med Improved Divine Spirit.. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Bare en liten tanke... Hadde det ikke vært bedre å fjerne lightwell (eller CoH), og i stedet fått et talent der man kunne redusere cooldown på PoM? Er jo så mange som klager på at det er liten vits i å specce dypt i Holy. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvordan ser deres Priest Interface UT. Litt nysgjerrig på det, fordi jeg har store problemer og sette opp barene mine. jeg må bruke musa for og caste spell nesten hver kamp og har blitt lei av det nå. Nr1 SW:Pain Nr2 MB Nr3 MF Nr4 VE Dette var det som du ikke ser på Screenshottet. Har også prøv noe annet som ikke funka helt som tenkt Noen som har en løsning av oppsett av interface. Addons som er et must, kom med dem. Tronsn Zinora Priest Twilight's Hammer Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvordan ser deres Priest Interface UT. Litt nysgjerrig på det, fordi jeg har store problemer og sette opp barene mine. jeg må bruke musa for og caste spell nesten hver kamp og har blitt lei av det nå. Nr1 SW:Pain Nr2 MB Nr3 MF Nr4 VE Dette var det som du ikke ser på Screenshottet. Har også prøv noe annet som ikke funka helt som tenkt Noen som har en løsning av oppsett av interface. Addons som er et must, kom med dem. Tronsn Zinora Priest Twilight's Hammer 8116830[/snapback] Selv bruker jeg standard UI, men i motsetning til deg kjører jeg bare de absolutt mest brukte spellene på hotbaren min. 1. Mind Blast 2. Dispel 3: Shadow Word: Pain 4: Mind Flay 5: Power Word: Shield 6: Renew 7: Flash Heal 8: Greater heal De andre spellene bruker jeg ikke like ofte til at jeg ser det som verdt det å kline de utover hotbaren min. Tilogmed Fear og Silence ligger på en annen bar, ettersom de kan kastes manuelt med musa når det trengs. Fearing gjør jeg stort sett bare dersom noen prøver å ganke meg uansett, ettersom grinderytmen min ikke krever fear med mindre jeg overpuller og noe går galt.... men det skjer uansett så sjeldent at jeg da heller kaster den manuelt. Velger heller Dispel fremfor Vampiric Embrace på hotkey 2, ettersom når jeg først må dispelle så er det fordi noen sannsynligvis er i PvP med meg, og da spammer jeg gjerne Dispelknappen for å bli kvitt alt sammen. Ellers er alle andre spellene jeg lista opp der, speller som jeg bruker så godt som hele tiden, og derfor vil jeg ikke spamme en knapp manuelt med musa når jeg uansett bruker skillen omtrent hver kamp. (Healingspellene har jeg der så jeg slipper å sette opp et nytt interface for hver gang jeg flyr i en dungeon.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå