Indexi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 PoM var jo eneste måten vi kunne overleve på i Arena's da. *Går og spiller på roguen* 8017003[/snapback] Da må du ha hatt svært lite HP, disc priesten våres dør kanskje 1/20 kamper. Etter nerfen det. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Da må du ha hatt svært lite HP, disc priesten våres dør kanskje 1/20 kamper. Etter nerfen det. 8058561[/snapback] Enig. Ser også på flere forum at folk vil ha PW:S som tar 2-3000 dmg. Det er helt urealistisk, fordi da ville vi blitt overpowered. Ofte forsvarer de disse synspunktene med at PW:S er mye bedre på lavere levels. Personlig så synes jeg PW:S er alt for kraftig tidlig i spillet. Mens jeg levlet opp presten min følte jeg meg nesten udødelig pga skjoldet, og det tror jeg ikke er meningen. PW:S er ikke så mye en buff som en tweak. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Da må du ha hatt svært lite HP, disc priesten våres dør kanskje 1/20 kamper. Etter nerfen det. 8058561[/snapback] Enig. Ser også på flere forum at folk vil ha PW:S som tar 2-3000 dmg. Det er helt urealistisk, fordi da ville vi blitt overpowered. Ofte forsvarer de disse synspunktene med at PW:S er mye bedre på lavere levels. Personlig så synes jeg PW:S er alt for kraftig tidlig i spillet. Mens jeg levlet opp presten min følte jeg meg nesten udødelig pga skjoldet, og det tror jeg ikke er meningen. PW:S er ikke så mye en buff som en tweak. 8059557[/snapback] Argumentet er forsåvidt greit nok, men problemet er at skjoldet har skalert så godt som ingenting etter at BC kom. Med en slik stor økning i skade, og påfølgende økning av stamina-gear fra Blizzard sin side, så har den effektive andelen skjoldet faktisk dekker opp blitt en vits. Faktisk en kjempestor vits hvis man regner på det. Før, lenge før BC og tier 3 og alt det der, så dekka skjoldet opp kanskje 1/4 av de totale liva dine (grovt regna så klart). Nå, etter BC, så dekker det samme skjoldet opp ca. halvparten (1/8 ca.), på grunn av dårlig skalering. Flere ganger har jeg oppdaga at skjoldet bryter i et enkelt angrep (trenger ikke være crits engang), og da sitter man der.... null skjold, og uten sjanse til å kaste ett nytt i løpet av de neste 15 sekundene. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Protestmarsj mot priestnerfene på en tysk server. :!: Klikk meg Lenke til kommentar
different Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) PoM var jo eneste måten vi kunne overleve på i Arena's da. *Går og spiller på roguen* 8017003[/snapback] Da må du ha hatt svært lite HP, disc priesten våres dør kanskje 1/20 kamper. Etter nerfen det. 8058561[/snapback] 8k hp burde vel holde? Enten blir ikke deres priest angrepet, eller dispeller de ikke 40pt disc talentet. Endret 2. mars 2007 av different Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som gidder å linke eller poste til en build jeg kan følge? shadowspec regner jeg med. Gidder ikke å sette meg inn i alle talentsa Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 7/0/54 - Specen jeg levla fra 60-70 med (nesten samme nå, bare at jeg har 5/5 i Silent Resolve i stede for Imp. Mindblast, går tilbake til 5/5 i imp. Minblast når nerfen kommer.). Jeg er ikke noe stor fan av Spirit Tap, siden jeg ikke har mye spirit i damage gearet mitt, noen liker det though, så kan være verdt å få med seg (i stede for Blackout). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 denne skal jeg bruke på alten min, 7 poeng til eget valg Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 har priest mye dårligere dmg en locks? eller mages? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Improved Shadow Word: Pain. Hva er vitsen? gjør den mer skade? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) har priest mye dårligere dmg en locks? eller mages? 8070851[/snapback] Dette blir 2.håndsinformasjon, men jeg leste at da Nihilum tok Gruul første gang var det 2 lock og 1 shadowpriest på topp av dmg-lista. Shadowpriests er undervurdert i raids. De har feedback av mana og hp til party fra sin shadow damage, kan redusere sin threat med 45% med talents, øker ALL spell dmg i hele raidet med 5%, shadow dmg totalt 25%, og gjør mye damage selv også. Har du locks i party med en shadowpriest, går de ALDRI tom for mana...de kan nuke så mye aggroen tillater, fordi de får mye health fra vamp. embrace, og kan tappe mana nesten ubegrenset, i tillegg til manaen fra vamp. touch. Ingen tilfeldighet at nevnte topp 3 var shadow damage dealere med en priest. Endret 3. mars 2007 av angry_norwegian Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er ikke noe stor fan av Spirit Tap, siden jeg ikke har mye spirit i damage gearet mitt, noen liker det though, så kan være verdt å få med seg (i stede for Blackout). 8069085[/snapback] Det var kanskje ikke verdt det før TBC, men nå som vi har SW:D og det er lettere å ninja killingblows så syntes jeg det er verdt det. Kjekt talent når man en gang i blant skal grinde også.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Haha, wtf? Den store PREIST tråden? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Lei dobbelpost ... Endret 4. mars 2007 av kristteo Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Haha, wtf? Den store PREIST tråden? 8072949[/snapback] Hehe! Motsomt du nevnte det, for det var akkurat det jeg så da jeg klikka inn på tråden også Edit: Jeg ser at første posten har blitt redigert inatt... med Edit- note: "Feil i Emne- tittel" Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er level 37 på UD Priesten min nå, har dette buildet. Noen forslag? Og r imp. Mind Blast verdt 5 points? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 OT: skulle bare kommentere PREIST jeg og egentlig artig, lurer på hvor lenge det går før rouge tråden kommer også! Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er level 37 på UD Priesten min nå, har dette buildet. Noen forslag? Og r imp. Mind Blast verdt 5 points? 8073681[/snapback] Ikke dersom du bare er ute etter rask levling. Improved mind blast er svært nyttig til pvp derimot. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Tips til shadowbuild for pve dmg? den jeg har atm er satt opp til solofarming\5manns instancer. http://armory.wow-europe.com/#character-sh...Batol&n=sinklol edit: kan vel legge til at jeg helst ikke vil miste spirit tap og blackout Endret 4. mars 2007 av Sink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå