likferd Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Eh nei, nei og nei. Om du ikke klarer å PvPe og blir outhealet av druider er det nok desverre din egen feil.. Klassen er det hvertfall ikke noe galt med. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Eh nei, nei og nei. Om du ikke klarer å PvPe og blir outhealet av druider er det nok desverre din egen feil.. Klassen er det hvertfall ikke noe galt med. 5103796[/snapback] Ja da er det sannelig mange dårlige priests da, merkelig at alle som spiller priest character både i guildet og på forums sier det samme... Og du da, hvor mange priests har du? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hvor mange? Hvor mange har du da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Personlig har jeg én, og har egentlig ikke noe særlig problem med priest som klasse. De burde gjerne hatt en eller annen måte å få opp mana igjen ("prayer", fyller opp mana 100% over 30-45sec, 2m cooldown, kan ikke brukes in combat.. eller noe sånt), og trinkets/egenskaper som bryter fear er litt for utbredt, men ellers er priest en fin klasse. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er ingen andre klasser som blir tvunget til å være pure raid specced og som en følge av det, suge i alt annet enn instances. Druids må være restoration specced, men de knuser fremdeles i 1v1 pvp, samme med Shamans (sikkert Paladins og, men jeg kan lite om den klassen). Rogues må ofte ha imp sap, men deres jobb er å gi skade så builden deres er basert deretter, og det funker bra for dem til pvp og grinding, samme med mages, warlocks og hunters. Warriors trenger nesten bare bruke ca. 15 poeng i protection (hvis jeg husker riktig). Klart de hadde vært bedre tanks hvis de hadde gått all in i protection. Men de siste poengene er såpass dårlige at ingen gidder det. Men oss prester derimot. Vi må sløse vekk alle poengene i holy og/eller discipline. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er da forhåpentligvis ingen som tvinger deg til å være disc /holy speccet om du ikke vil heller. Vi hadde lenge en shadowprest i guildet som var damagedealer i MC, men han respeccet for en uke siden eller noe. Du kaller det å "sløse bort" poengene i disc holy, andre kaller det forbedring. Funksjonen til en prest endgame er hvertfall healing, og de fleste sjønner det og speccer deretter. Og hvem sier at en disc/holy prest ikke er bra i 1vs1 pvp? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hva er et greit våpen til priest? Sånn til nød hvis jeg går tom for mana. Wand eller staff? Jeg er nå lvl 34 priest Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er da forhåpentligvis ingen som tvinger deg til å være disc /holy speccet om du ikke vil heller. For å være med i Ony/MC/BWL måtte jeg være Disc/Holy. Du kaller det å "sløse bort" poengene i disc holy, andre kaller det forbedring. Funksjonen til en prest endgame er hvertfall healing, og de fleste sjønner det og speccer deretter. Jo såklart en prests funksjon er å heale. Men syns du ikke det er litt feil at prester bare skal få lov til å fungere bra i raids, mens alle andre klasser klarer seg bra på alle andre områder. Og hvem sier at en disc/holy prest ikke er bra i 1vs1 pvp? Jeg sier det, men for all del... Det er godt mulig jeg bare er elendig i pvp som disc/holy specced. Måtte bruke potions for å overleve et møte med 3 lvl 30-40s når jeg var lvl 60 disc/holy. Mens husker når jeg var lvl 45 shadow og klarte 'lett' 2 lvl 40s. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hva er et greit våpen til priest? Sånn til nød hvis jeg går tom for mana. Wand eller staff? Jeg er nå lvl 34 priest 5104190[/snapback] Wand, uten tvil. Shield + MB + SW:P og wand er en særdeles mana-effektiv måte å spille på. Tar gjerne litt lengre tid enn MB + SW:P + MF + MB + MF ad infinitum, men så må man gjerne drikke mellom to-tre mobs. I tillegg har du tilnærmet full mana hvis ekle allies snubler forbi. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hvor mange? Hvor mange har du da? 5103829[/snapback] Jeg har èn, hvor mange har du? 0 ? I så fall trenger du ikke argumentere lenger, på dine innlegg her på forumet virker det som du er en anti-caster melee-type som kun er opptatt av at casters er for bra. Det er min oppfatning utifra det du også skrev i tråden "Mage Fix endelig" om at mage var en helt ok klasse som ikke hadde noen mangler.. Endret 4. november 2005 av dimdal Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hva er et greit våpen til priest? Sånn til nød hvis jeg går tom for mana. Wand eller staff? Jeg er nå lvl 34 priest 5104190[/snapback] Wand, uten tvil. Shield + MB + SW:P og wand er en særdeles mana-effektiv måte å spille på. Tar gjerne litt lengre tid enn MB + SW:P + MF + MB + MF ad infinitum, men så må man gjerne drikke mellom to-tre mobs. I tillegg har du tilnærmet full mana hvis ekle allies snubler forbi. 5104228[/snapback] Takk for svar. Har en middels wand.. (40-76dmg eller noe sånt) Trenger muligens en bedre en. Kjøpe på AH? Eller satse på å finne selv? EDIT: Ikke det at jeg skjønner alle forkortelsene, men det går greit Endret 4. november 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Jo såklart en prests funksjon er å heale. Men syns du ikke det er litt feil at prester bare skal få lov til å fungere bra i raids, mens alle andre klasser klarer seg bra på alle andre områder. Her har du en som har skjønt det. Prest er kjekt i raid, men å betale 50g hver gang en skal ha det gøy utenom raid er bare galt. Kanskje en idè hadde vært noe alà en hero i wc3 har, når en healer Undead så tar de, 50% dmg i steden for healing? "Greater heal crits Scourgemob for 2300" Endret 4. november 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 http://thottbot.com/?i=6143 er ganske finfin på ditt level. Ser den titt og ofte på AH til 5-10g. Plukket min av en ogre i Badlands. Den bråker dog ganske mye. MB = Mind Blast, MF = Mind Flay, SW:P = Shadow Word: Pain. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg sier det, men for all del... Det er godt mulig jeg bare er elendig i pvp som disc/holy specced. Måtte bruke potions for å overleve et møte med 3 lvl 30-40s når jeg var lvl 60 disc/holy. Mens husker når jeg var lvl 45 shadow og klarte 'lett' 2 lvl 40s. 5104207[/snapback] Nei det er ikke bare deg slik Likferd tydeligvis vil ha oss til å tro. Ok du har smite: 2.5 sec cast Smite an enemy for 371 to 415 Holy damage. Virker helt kurrant den, kanskje litt lav damage, men ok. Mind Blast 1.5 sec cast 8 sec cooldown Blasts the target for 503 to 531 Shadow damage, but causes a high amount of threat. Damage er lav til å være 8 sekunder cooldown, men ellers er den vel forsåvidt ok mht. cast time. Problemet er at for å kunne kaste disse spellsa, må vi jo ha avstand, ikkesant? Ellers vil melee bare løpe rundt oss, så spellen blir kansellert, eller interrupte med slag og spellinterrupt skills. Hvordan får vi avstand? Jo, Psychic Scream. Her kommer da roten av mine fleste problemer; 1. Grunt trinket, ja mange klasser kan bryte fear med en latterlig lav cooldown på 5 minutter. 2. Berserker Rage, Så lenge warrioren er i berserker stance trenger han ikke engang ha noe rage. Han kan bare trykke på en knapp han, og vips så blir han ikke bare immune mot fear og knockouteffekter, men han genererer ekstra rage som han kan bruke til å hogge oss i filler med mortal strike. 3. Psychic Scream bryter på damage. Dette skjer VELDIG ofte, virker som prosent-sjansen for at den skal bryte har blitt hevet vesentlig i det siste. Det går som regel kun 3 sekunder med fear før den bryter, med mindre fienden har brukt trinket eller annet faenskap. 4. Resist. Ja, psychic scream resister ofte. Jeg har ikke utforska hvor mange av tilfellene den resister i, men jeg vet at det er ofte nok til å irritere seg over det. Fordi hvis den skulle resiste, ja da har vi ikke noe annet forsvar. 5. Fear bug. Det er en bugg som gjør at når du fearer target så blir han stående på samme plassen, mens han "egentlig ikke er der". Du kan prøve å kaste spells på han, men du får bare en feilmelding. Dette skjer minst i 2/10 tilfeller for meg. Dette er en bekreftet bugg av blizzard som har med synkronisering klient-server feil. Vi har INGEN annen mulighet til å kite, psychic scream er vårt eneste forsvar. Så sier kanskje du; "Ja, men hva med shield. Det tåler jo så jævlig mye". Hvor mye slår du som warrior eller rogue med på en backstab / mortal strike? Og hvor mange av slagene dine er crits? Shieldet vårt absorberer 942 damage.. det tar en dårlig equippa warrior/rogue på 2-3 slag uansett. Dette er min frustrasjon, hvis du ikke har spillt en priest til 60 og har rimelig lang tid på 60 også, så synes jeg du kan spare deg mot-argumenter. Du må rett og slett ha innsyn for å innse at priest er en ødelagt klasse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) http://thottbot.com/?i=6143 er ganske finfin på ditt level. Ser den titt og ofte på AH til 5-10g. Plukket min av en ogre i Badlands. Den bråker dog ganske mye. MB = Mind Blast, MF = Mind Flay, SW:P = Shadow Word: Pain. 5104276[/snapback] Takk Greier vel egentlig å tenke meg frem til de fleste av forkortelsene da Det itemet, som jeg så, dropper fra folk som er en god del høyere lvl enn meg da... =/ Og mye penger har jeg vel ikke... (13g) og jeg må i tillegg spare til mount! EDIT: btw, den krever lvl 37, jeg er 34! hehe Endret 4. november 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Du bør heller ta en av disse questene om et par levler: http://thottbot.com/?qu=705 http://thottbot.com/?qu=5943 De funker helt greit, og er veldig lette å få tak i. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Funker schmunker. Det er da vitterlig mye bedre å investere i gode våpen som holder lenge, og gjør pengegrinding til en lek på roser. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ikke når man er lvl 34, har 13g og sparer til mount. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Fy, det ble lettere å være prest etter jeg fikk Shadowform. Blir fortsatt grisebanka av Warriors da. Noen tips når warrioren angriper? (lvl 42) Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ikke når man er lvl 34, har 13g og sparer til mount. 5105205[/snapback] dots,shieldet,mindblast,mindflay.. nå har du nok lite liv gå ut av shadowform,heal,shadowfrom,mindblast,mindflay= warrior er sikker død.. btw warrior er lagd for og eie priest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå