Killer_DT Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Healing meters sier absolutt ingenting om din dugelighet som healer, bare hvor mange ganger du har spammet tastene dine. 7932170[/snapback] Overhealingen på dmmeter kan være en indikasjon. Men skal være enig, man kan ikke si: du er dårlig fordi du ikk er i top 3 på dm-meter. Og MT healers bør ha noe overhealing da, for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 ja....det finnes healere som spammer healing...( paladin bubble+ healing etter å mista 2% hp anyone? ) og de som bare healer når du har 5% hp igjen...og det neste slag kan være døden.....og husk at lantency er din værste finde når du healer.....prøv å heal 3-4 sec før han/hun du healer mister for mye liv.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Healing meters sier absolutt ingenting om din dugelighet som healer, bare hvor mange ganger du har spammet tastene dine. 7932170[/snapback] Overhealingen på dmmeter kan være en indikasjon. Men skal være enig, man kan ikke si: du er dårlig fordi du ikk er i top 3 på dm-meter. Og MT healers bør ha noe overhealing da, for sikkerhets skyld. 7932515[/snapback] såklart, men en god healer samarbeider med de andre healerne, og derfor havner ikke så høyt der. Men noen bosser krever jo konstant overheal, som chromagus før BC... Men generelt, nei. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg syns jeg healer greit med mine 500+ healing og gir grei skade med mine 325 shadow dmg. 7929581[/snapback] jeg har ~900+healing og 430+shadow dmg. og jeg healer IKKE bra uten holyspecc. profil i sig, har også fått meg en trinket med noe slikt som 50+healing ellerno 7929878[/snapback] Samme her, Sink. Har litt mer en deg. 1048+healing og 450 shadow dmg. Og, vil si egentlig jeg healer crap som shadow specc. For det første, så healer man lite på hver heal, og i tilleg tar det lang tid og kaste en heal, som ikke healer for så mye som shadow specc. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kanskje et snodig spørsmål men. Levler en priest om dagen (34 atm) og lurer på hvor ofte man bruker shields i raids. Putte poeng i Silent Resolve eller improved PWS? Lenke til kommentar
Noheals Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kanskje et snodig spørsmål men. Levler en priest om dagen (34 atm) og lurer på hvor ofte man bruker shields i raids. Putte poeng i Silent Resolve eller improved PWS? 7937693[/snapback] I end game raiding så har jeg Silent Resolve.. Men for levlig og PvP så anbefaler jeg Imp PW:S Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gir/ga ikke imp. PW:Shield vanvittig lite bonus? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 15%. Og jeg kommer til å beholde imp shield til lvling og respecce på 70 og gjøre noen små forandringer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Roughly hvor mye ekstra skade absorberes? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Roughly hvor mye ekstra skade absorberes? 7938035[/snapback] ca 200dmg. på Rank 12. Ikke store forskjellen, men orker ikke å respecce enda bare for å forandre det. Endret 13. februar 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tenkte ikke på å søke det opp selv. Uansett, tbh er jeg ikke sikker på at jeg villet bruke mer enn 1 poeng der (som filler), da det er så lite skade det er snakk om. Men så har jeg ikke spilt priest over 40, og brukte ikke shield så veldig mye. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Selv om jeg bare er lvl34 så tror jeg lvl70 builden min kommer til å bli noe sånn som dette. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 noen som hadde giddet og satt opp det beste(mest brukte) holy/disc treet for end game raiding på lvl 70 for meg? Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Selv om jeg bare er lvl34 så tror jeg lvl70 builden min kommer til å bli noe sånn som dette. 7938103[/snapback] Du har ikke Divine Fury fordi..? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Selv om jeg bare er lvl34 så tror jeg lvl70 builden min kommer til å bli noe sånn som dette. 7938103[/snapback] Du har ikke Divine Fury fordi..? 7938611[/snapback] Do', så ikke at det korta ned tida på heals også >_<. Leste bare smite og Holy fire. Da ble det litt annerledes ja, endte opp med det her. Endret 14. februar 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
haagen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Etter 2.0 patchen så ble healing helt forandra men at man ikke kunne downranke mere. så hvordan ranks og spells skal jeg bruke nå når jeg healer? for og ikke bruke for mye mana, er det bare Gheal som brukes på 70 nå eller? Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Etter 2.0 patchen så ble healing helt forandra men at man ikke kunne downranke mere. så hvordan ranks og spells skal jeg bruke nå når jeg healer? for og ikke bruke for mye mana, er det bare Gheal som brukes på 70 nå eller? 7938723[/snapback] Du kan fremdeles deranke, men +healingbonusen blir mindre for hver rank du går ned. Regnerstykket er noe sånt: (Spell Level+6) / character level feks, Greater Heal rank 3 får man på level 52, så der vil healingbonusen for en level 70 bli (52+6)/70 = ~82% Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Etter 2.0 patchen så ble healing helt forandra men at man ikke kunne downranke mere. så hvordan ranks og spells skal jeg bruke nå når jeg healer? for og ikke bruke for mye mana, er det bare Gheal som brukes på 70 nå eller? 7938723[/snapback] Downranking fungerer fint fortsatt det, er bare å prøve deg frem og se hvor grensen går for deg og ditt gear. På level 70 så kommer du til å møte på din nye store kjærlighet, Prayer of mending. Lær deg den spellen! Les mer her. Min erfaring er at bruk av renew og prayer of mending er ekstremt manaeffktivt, veldig threatreducing og enkelt å kontrollere. Kjørte Slave pens heroic i går og prayer of mending på tank spamming gjør at gruppa kunne holde høyere dps også fordi tanken bygde litt ekstra threat. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Prayer of Mending saman med Renew er fantastisk. Har no fått 4 set bonusen på Hallowed settet som gir 100 ekstra på PoM. Saman med velplasserte Greater heals og mykje spirit så klarar du å ha meir mana regen enn du bruker. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Akkurat nå gikk det opp for meg.. Jeg er kraftig lei presten min. Flere som har det sånn? Før kunne jeg ikke få nok av presten min, men nå føler jeg at den er nokså ubrukelig annet enn i kjedelig shadow. (Pvp) Savner de gode tidene med presten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå