Supernaut_ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Det vel en slags execute. Slik at du ikke skal spamme den fra 100% og nedover. 7704817[/snapback] Ah, greit. Trodde det var en DoT. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Enkleste er jo å bare lese tooltip da. Shadow Word: Death (Rank 2) 309 Mana 30 yd range Instant cast 6 sec cooldown A word of dark binding that inflicts 572 to 664 Shadow damage to the target. If the target is not killed by Shadow Word: Death, the caster takes damage equal to the damage inflicted upon the target. Bortsett fra en 6 sec cooldown kan du bruke den når du vil. Drepes ikke target av det, så mottar du like mye skade som du skader target. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Etter å ha tenkt litt på det så kommer jeg til å ta vekk Mental Agility. Tror ikke jeg trenger 10% rabatt på mine instant spells. Her er link. Any Thoughts? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Lenke til kommentar
LoS Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Healbot PvE Specc; http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Healbot PvE Specc;http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 7711819[/snapback] Eg e enig at Holy consentration virker bra. Men jeg klarer meg ikke uten spiritbuff og Mental strength. Mulig at jeg på lvl70 må finne en build som inkluderer Holy cons. og mental strength Lenke til kommentar
imastard Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Shadowpriest raiding Har noen tro på ein slik specc for raiding med shadowpriest? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Raiding uten Misery? Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Misery er ikke noe MUST da, men er ganske greit å ha. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jaha Da var jeg klart og blitt overtalt, og har tatt opp igjen presten min, full tier 2. Desverre "Unyttig" nå da. Vel, spiller på Asjur-Nubur eller hva no en serveren het igjen. Skal bli artigt tenker jeg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Shadowpriest raiding Har noen tro på ein slik specc for raiding med shadowpriest? 7788318[/snapback] Skjønner ikke hvordan du kan lage noe sånt.. 0/5 shadow focus for pve? Gal du eller? http://www.wowhead.com/?talent=rxG0zhZZVGgzMtRhtAo Noe sånt kanskje? Levela opp med 5/5 shadow focus og må si jeg ble litt betatt.. Kanskje jeg skal smelle det inn i min neste pve-spec.. Endret 24. januar 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ikke helt bestemt meg, men trur jeg går for dette. http://www.wowhead.com/?talent=bIMhzIMtotNofxt0bb mulig jeg tar vekk holy reach så jeg får et par poeng i blackout. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ikke helt bestemt meg, men trur jeg går for dette. http://www.wowhead.com/?talent=bIMhzIMtotNofxt0bb mulig jeg tar vekk holy reach så jeg får et par poeng i blackout. 7788856[/snapback] PVP-spec uten martyrdom? 3 poeng i imp wand er også bortkasta Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 World of Warcraft Client Patch 2.0.6 (01/23/2007) Priests * The bonus coefficient for "Shadow Word: Pain" has been reduced by about 9%. This should result in about 5% less damage done by "Shadow Word: Pain" for the typical priest. Haha, ser ut som vi er blitt nerfet Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Yup. Ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Yup. Ikke noe å bry seg om. 7789066[/snapback] Vi eiger i pvp uansett Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec. Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents. Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs.. Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec. Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents. Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs.. Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx? 7815086[/snapback] Gå shadow hele veien, du healer fint som shadow Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec. Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents. Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs.. Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx? 7815086[/snapback] Som sagt tusen ganger før og vil bli gjentatt ørten tusen ganger til, folk som ikke vil gruppe med en shadow priest som healer har null peiling, du healer helt fint som shadoc speccet frem til MC og kanskje videre, og alle som sier noe annet kan ta seg ei bønne. Så lenge du går ut av shadow form, prøver å konversere mana og ikke overheale, dere har en tank som er relativt flink til å være den eneste som tar skade, dps-en angriper ETT og ikke ØRTEN targets samtidig og begynner hver å ta litt skade... så kan du heale helt fint. Når jeg levlet opp til 60 og folk som spurte om jeg var shadow når jeg spurte om instance gruppe så sa jeg som regel "ja, har det noe å si?" - var skjelden noe mer etter det men de fleste syntes så det er greit å bevise in action at shadow spec og healing, det går helt fint det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec. Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents. Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs.. Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx? 7815086[/snapback] Så lenge du går ut av shadow form, prøver å konversere mana og ikke overheale, dere har en tank som er relativt flink til å være den eneste som tar skade, dps-en angriper ETT og ikke ØRTEN targets samtidig og begynner hver å ta litt skade... så kan du heale helt fint. 7815371[/snapback] Ja, prat med manaen din. Holyhealing er oppskrytt før BWL, det er timing og gear som har noe å si før raidinstancer. Shadow er finfint. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tusen takk for gode svar, tror jeg går shadow hele veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå