Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å forsvinne fra holy til en shadow-pvp-specc nå. Det fungerer greit å slenge smite/HF og noen stusselige MBs på folk når jeg vil gjøre litt skade, men akk så kjedelig. Mye artigere med +10%shadow, +15%shadow, +5x3%shadow, +5x1%magic - damagene, + ekstra bonuser.

Lenke til kommentar

Er Shadow all the way LoS. Holy is teh sucks. Merker nesten ingenting på healing min. Kan fremdeles heale utrolig bra med specc som gjør at jeg kan drepe mobs uten å bruke 99999999999999 år -_-.

Zethyr; er ikke maxx + shadow du kan få = 15% (Darkness) 20% (Shadow Weaving) og 5% Magic Damage. Husker ikke helt her i farten. -_-

EDIT: Postet av Tmolberg. Brutter'n var pålogget IGJEN.

Endret av kpolberg
Lenke til kommentar
Er Shadow all the way LoS. Holy is teh sucks. Merker nesten ingenting på healing min. Kan fremdeles heale utrolig bra med specc som gjør at jeg kan drepe mobs uten å bruke 99999999999999 år -_-.

Zethyr; er ikke maxx + shadow du kan få = 15% (Darkness) 20% (Shadow Weaving) og 5% Magic Damage. Husker ikke helt her i farten. -_-

7498003[/snapback]

jeg merker mye Når jeg spiller med en pure Holy og en Pure Shadownoobwannabemagepriest

jeg er warrior / tank

og vil helst i 90&% av tilfelene ha en Holy / dis priest over en shadow selv om shadow er 2-4lvl høyere

Lenke til kommentar

7498003[/snapback]

jeg merker mye Når jeg spiller med en pure Holy og en Pure Shadownoobwannabemagepriest

jeg er warrior / tank

og vil helst i 90&% av tilfelene ha en Holy / dis priest over en shadow selv om shadow er 2-4lvl høyere

7498444[/snapback]

Det er der skill og kunnskap om klassen kommer inn.

Du kan få en Holy en som er helt katastrofe og ikke kan heale i det hele tatt, og du kan få en shadow en som kan heale som en drøm.

Det er forskjell på spillere, og den forskjellen er mye mye større enn spec noen gang vil utfgjøre

Lenke til kommentar

Det er sant det også men du må være enig at det hjelper littttt vis du er 100% holy priest som kan jobben sin

Vis du må velge

Shadowpriest med Uber dps gear og sucky heal gear men han Healer som en Gud ikke mengden men måten..

Holy priest med Uber Heal / mana / regen gear og som også Healer so men gud i mengden og måten

Hva velger du?

Lenke til kommentar
Det er der skill og kunnskap om klassen kommer inn.

Du kan få en Holy en som er helt katastrofe og ikke kan heale i det hele tatt, og du kan få en shadow en som kan heale som en drøm.

Det er forskjell på spillere, og den forskjellen er mye mye større enn spec noen gang vil utfgjøre

7498458[/snapback]

Egentlig ganske enig.

Gikk fint å heale som shadow hele veien opp til 60 for min del.

Det eneste man må huske på er aggro-management, men det burde man fikse lett med en velplassert Fade.

Det er først i store raids at de små % har noe å si i et holy-spec..

Lenke til kommentar

Healet både som shadow og holy med Priesten min da jeg spilte på han og for å være helt ærlig var det ikke store forskjellen. Det som i bunn og grunn teller er om presten kan spille eller ikke. Holy/Shadow forskjellen kommer bare når du er tom for mana som Shadow (hadde tatt lengere tid som Holy) som elimineres lett ved at man alltid en consumable eller innervate i nærheten.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Det er sant det også men du må være enig at det hjelper littttt vis du er 100% holy priest som kan jobben sin

Vis du må velge

Shadowpriest med Uber dps gear og sucky heal gear men han Healer som en Gud ikke mengden men måten..

Holy priest med Uber Heal / mana / regen gear og som også Healer so men gud i mengden og måten

Hva velger du?

7498474[/snapback]

Og hvor ofte går du valget mellom de to?

Mer sannsynlig at du får valget mellom en shadow og holy priest med ca likt gear.

Men en god shadowpriest vil alltid ha et greit/godt healing gear som de bruker når de skal heale, da det er forskjell på hva slags stats du trenger når du dpser og når du healer

Egentlig ganske enig.

Det eneste man må huske på er aggro-management, men det burde man fikse lett med en velplassert Fade.

Jeg har vært shadow hele veien, blant annet i BWL og MC, og med en shadow build så har jeg null problemer med aggro når jeg healer.

Der kommer hvor flink du er og hva slags talent du har valgt, selv om du er shadow, så kan du ha noen av disc talente. Ihvertfall hvis du skal kunne raide som shadowpriest.

Holy/Shadow forskjellen kommer bare når du er tom for mana som Shadow (hadde tatt lengere tid som Holy) som elimineres lett ved at man alltid en consumable eller innervate i nærheten.

Der vil jeg si at gear spiller veldig.

Som shadow klarer jeg lett å få større manapool enn flere av disc/holy priestene i guildet, så det kommer nok mere ann på hva slags gear du har og hvor mye +damage/+healing du velger å ha.

Men med nøyaktig samme gear så vil en disc priest ha mere mana pga talents ja

Endret av Lufen
Lenke til kommentar
vel jeg liker best holy priest siden de ofta har bedre heal,

liker ikke shadowpriest de har ofte evnen til og begynne og dps og gå oom

7498554[/snapback]

Da har du valgt feil priester å ha med i gruppen.

Når jeg healer så healer jeg, da bruker jeg healing gear og healing spell.

Spiller det så veldig stor rolle om de healer deg for 2.5k eller 3.5k hvis du mangler 2k hp?

Det er ikke om å gjøre å heale mest.

Lenke til kommentar

7498554[/snapback]

Spiller det så veldig stor rolle om de healer deg for 2.5k eller 3.5k hvis du mangler 2k hp?

7498574[/snapback]

nei men det har noe og si om jeg blir critt Healet og får 25% armor når jeg har 10% hp og bossen er hard..

Lenke til kommentar
Egentlig ganske enig.

Jeg har vært shadow hele veien, blant annet i BWL og MC, og med en shadow build så har jeg null problemer med aggro når jeg healer.

Der kommer hvor flink du er og hva slags talent du har valgt, selv om du er shadow, så kan du ha noen av disc talente. Ihvertfall hvis du skal kunne raide som shadowpriest.

Problemet er ikke aggro i de store raidene, og jeg tror du misforstår litt med vilje kun for å argumentere.

Forskjellen mellom holy og shadow i de store raidene der aggro stort sett er et ikke-tema, er nemlig %'ene på hvor effektive dine heals er.

Kostnad på heals, mengden av healing gjort for samme spell, cast time... alt dette i sammen utgjør en vesentlig del når du skal heale i store raids.

Når du kommer til store og lange bosser, så er og blir shadow et dårlig valg, nettopp fordi de ikke har muligheten til å holde på like lenge, like effektivt.

Du kan gjerne si "næh, det ække sant", men slik er det faktisk.

Lenke til kommentar
Egentlig ganske enig.

Problemet er ikke aggro i de store raidene, og jeg tror du misforstår litt med vilje kun for å argumentere.

Forskjellen mellom holy og shadow i de store raidene der aggro stort sett er et ikke-tema, er nemlig %'ene på hvor effektive dine heals er.

Kostnad på heals, mengden av healing gjort for samme spell, cast time... alt dette i sammen utgjør en vesentlig del når du skal heale i store raids.

Når du kommer til store og lange bosser, så er og blir shadow et dårlig valg, nettopp fordi de ikke har muligheten til å holde på like lenge, like effektivt.

Du kan gjerne si "næh, det ække sant", men slik er det faktisk.

7498983[/snapback]

HVor lenge manapoolen din varer kommer helt ann på hva slags build du bruker.

Du kan gjerne vært full holy og ha like store problemer som en som er full shadow.

De fleste av manar talentene ligger i disc treet og skal du ha en shadowbuild, det er mulig å raide med, så må du ha en del poeng i disc.

med en holy build så healer du mer per heal ja, men hvor stor er egentlig forskjellen, og merker du forskjell med tanke på antallet healere i raidet?

Kan du, etter en kamp, si at denne vant vi fordi jeg var holy?

NEI

Lenke til kommentar

7498554[/snapback]

7498574[/snapback]

nei men det har noe og si om jeg blir critt Healet og får 25% armor når jeg har 10% hp og bossen er hard..

7498951[/snapback]

Du vet at en shaodwpriest også kan ha det talentet?

Lenke til kommentar

Jeg må si meg uenig i at holy talents utgjør en liten forskjell i healing.

For flash heal spammers er det kanskje sant, men bruker en greater heals, så vil du få kanskje ca. +50% healing efficiency i forhold til flash heals (enda mer om du sammenligner holy med Greater heals med shadow flash heal spammer).

Det vil si mindre mana cost for mer healing. Noe som hjelper veldig på i lange fights.

Edit: Selvfølgelig er jeg enig i at healerens skills har mer å si enn spec. Men at holy spec utgjør en betydelig forskjell, det mener jeg.

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...