Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en god shadowpriest går ikkje ut av shadowform får å heale, og da er et shield godt å ha.

7453515[/snapback]

Feil. Healing _er_ nyttig, og man bør heale en gang iblandt. Hvis vi tar et eksempel fra WSG, jeg og en warrior forsvarte fiendens flagg i vår base: Startet med å nuke alt jeg så, men når warrioren begynte å få lav helse var det heal, heal, scream, heal heal heal, nuke, scream osv. til vi hadde 4 stk hordes nede :]

Lenke til kommentar
Da blei jeg neutral med Timbermaw hold, og er halvveis til 56! Er godt fornøyd med builden min! :)

7454689[/snapback]

Jeg tenkte å prøve meg på en healbot-spec, men fysj og fy. Healingen ble litt bedre, litt mer manaeffektiv, men skaden har blitt fullstending gimpet.
Lenke til kommentar
en god shadowpriest går ikkje ut av shadowform får å heale, og da er et shield godt å ha.

7453515[/snapback]

Feil. Healing _er_ nyttig, og man bør heale en gang iblandt. Hvis vi tar et eksempel fra WSG, jeg og en warrior forsvarte fiendens flagg i vår base: Startet med å nuke alt jeg så, men når warrioren begynte å få lav helse var det heal, heal, scream, heal heal heal, nuke, scream osv. til vi hadde 4 stk hordes nede :]

7454354[/snapback]

Hvis du har en groupmate med deg så går du selvfølgelig ut av shadowform og healer han.. Jeg tenkte på 1on1 :)

Lenke til kommentar

Liker healing jeg. Har vel bare hatt forskjellige healing builds det siste året så jeg har vel egentlig ikke peiling på pvp offensive builds lenger.

En ting jeg så når de nye talentsa kom var at jeg fortsatt vil ha 30/21 build:) har hatt den evig lenge og e dritbra. Blir sikkert den eneste lvl70 presten med bare 51 talentpoeng :D

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk jeg skal kaste hele presten min nå..

Etter en dag med pvp er svaret entydig.

Vi holyprester er så GRUNDIG rompekjørt at vi er helt ubrukelige nå.

For det første er det nesten ingen som lenger gidder å ta raids lenger, nå som man kan få warlord-items som tilsvarer AQ40 epics på noen få dager.

På min server, Kor'Gall, har antall AB gått fra 4-5 opp til 25-26 nå.

I dag møtte jeg også på en hunter 1 on 1.

Hunteren hadde 10% life og mana (ja, 10% faktisk), mens jeg hadde fullt i liv og 25% mana.

Hunteren angriper meg, og jeg prøver meg på en kort mindblast for å drepe han.

Før jeg rekker det kommer scattershot, og en helt ENORM skade, som drar liva mine ned på 20% når scattershoten er over.

"Her er det lurt å heale" tenker jeg, og mens jeg prøver desperat å få til en flashheal, så kommer det: SILENCING SHOT.

Jeg dør.

Tapt mot en hunter med 10% liv.

Såh... attpåtil har vi CT raid assist som er helt rævkjørt nå.

Ingen gidder å raide, og i BG's blir vi prester som faktisk gidder å heale drept først hver gang.

Ikke klarer jeg å beskytte meg engang.

De fleste klasser som har warlord items oneshotter eller twoshotter meg.

Jeg sier det rett ut: Forpulte drittpatch.

Lenke til kommentar
*pvp snip*

7464929[/snapback]

Du tenkte ikke på å sende en Shadow Word: Pain?

Og dermed shield, og DA Mind Blast?

7465348[/snapback]

Når man ser en hunter med 10% liv, så er ikke pain det du går for.

Det er lett å være etterpåklok og se at det hadde vært lurt, men ingen in their right state of mind ville kasta en pain mot en class som kan oneshottes.

Hadde du forventa at hunteren hadde drept deg så fort kanskje?

Det du skriver ville vært lurt OM du hadde visst at du hadde blitt drept så fort.

Lenke til kommentar

Som hunter i 2.0 må jeg ærlig talt få si at vi er damn overpowered. Men en god del flaks kan jeg lett fleske inn en rekke på -> MS (1600), arcane shot (1200), silencing shot (700), scatter shot, aimed shot (2k+).

Allerede etter de tre første skuddene, som alle tre er instant med forbehold om global cooldown, kan jeg ha skadet 3500 skade. Dette inkludert en 3-sekunders silence.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk jeg skal kaste hele presten min nå..

Etter en dag med pvp er svaret entydig.

Vi holyprester er så GRUNDIG rompekjørt at vi er helt ubrukelige nå.

For det første er det nesten ingen som lenger gidder å ta raids lenger, nå som man kan få warlord-items som tilsvarer AQ40 epics på noen få dager.

På min server, Kor'Gall, har antall AB gått fra 4-5 opp til 25-26 nå.

I dag møtte jeg også på en hunter 1 on 1.

Hunteren hadde 10% life og mana (ja, 10% faktisk), mens jeg hadde fullt i liv og 25% mana.

Hunteren angriper meg, og jeg prøver meg på en kort mindblast for å drepe han.

Før jeg rekker det kommer scattershot, og en helt ENORM skade, som drar liva mine ned på 20% når scattershoten er over.

"Her er det lurt å heale" tenker jeg, og mens jeg prøver desperat å få til en flashheal, så kommer det: SILENCING SHOT.

Jeg dør.

Tapt mot en hunter med 10% liv.

Såh... attpåtil har vi CT raid assist som er helt rævkjørt nå.

Ingen gidder å raide, og i BG's blir vi prester som faktisk gidder å heale drept først hver gang.

Ikke klarer jeg å beskytte meg engang.

De fleste klasser som har warlord items oneshotter eller twoshotter meg.

Jeg sier det rett ut: Forpulte drittpatch.

7464929[/snapback]

Gooo cry emo kid..

Respecc vist ingen har bruk for deg da.. så skal du sje vett ;):thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...