rulleasr Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 er en priest som har critta 4500 med holy fire.. jeg sier bare PI+ZHC FTW Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Level er du? =) Critta 1040 i lvl 46 ^^ mindblast ftw 7419472[/snapback] 52, faktisk Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kombat-Kaare: shadowpriesten skal levle så fort som mulig er hva shadowpriesten dere diskuterer skal 7349053[/snapback] Og det gjør han med høy spirit, da presten sent om aldri får noen nedetid. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvorfor sier "alle" at man må respecce holy for å heale i 60-instancer? Jeg dinget nylig 60 så jeg har ikke fått prøvd så mye, men det har funket supert i UBRS og Strat som shadow. Har 242+ healing. 7353403[/snapback] Fordi UBRS ikke er det samme som Blackwing Lair. 7419436[/snapback] Virkelig? Jeg snakker ikke om raiding. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skal bli deilig å specce shadow igjen, for så å kjøpe PvP gear + GM våpen og AV-offhand. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Her er den nye Shadowbuilden min! Hva tycker ni? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Til PvE, mindre i MB og mer i Misery. Til PvP, bruk poengene fra Misery i Imp. Scream og Silence. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 For grinding ville jeg vel valgt noe i denne duren: http://www.wowhead.com/?talent-bc=dVMZbZxMLtMxRhtxo Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Unbreakable Will eller Wand Specialization? Blir nok PVP frem mot BC. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Unbreakable Will eller Wand Specialization? Blir nok PVP frem mot BC. 7436813[/snapback] UW uten tvil, min mening;) WS ville jeg tatt til grinding:) bare litt ekstra dmg når du wander, noe jeg føler jeg gjøre _mye_ med presten. Men i pvp ville jeg klart gått for UW Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Spirit tap og wand til grinding, blackout og unbreakable will til PvP. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wand er greit til grinding, men i allefall jeg synes det er artigere med mindblast/minflay hele veien ned til 0% Det er ikke så manaeffektivt though, men snille mager gjør hverdagen min lettere:D og Islanbadsj: lag en application! Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wand er greit til grinding, men i allefall jeg synes det er artigere med mindblast/minflay hele veien ned til 0% Det er ikke så manaeffektivt though, men snille mager gjør hverdagen min lettere:D og Islanbadsj: lag en application! 7436921[/snapback] Tullete med mindflay ned til 0%, fordi du er inne i 5-sekundersregelen når Spirit Tap slår inn, noe som er fy-fy. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Huff, sliter litt her nå, koser meg i guildet mitt, vet ikke hvordan folka i Provìdence er. Sliter liksom med å tro at de kan være enda kosligere enn folka i NS, (internt med meg selv) kommer til å savne så mange. Staffy, Cim, Sagi, Halgir, Flavor, Lightsoul, Ric, Aphzael, Arod, Driandi, Samael, Tigge, Nogger, Krydda, Arendo, Miraculixx, Duskdweller, Irwin, Izmae, Jex and the list goes on. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Denne builden noe å satse på for PVP? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som har en healing build å anbefale nå, med nye talenter og greier? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kombat-Kaare - for maks mana effiktivitet er det så klart ikke lurt, men det er veldig mye artigere enn å vente på at wanden (og sw:pain så klart) skal drepe moben. Islanbadsj - Vi er en veldig hyggelig om enn litt rar gjeng i Providence. Vi har absolutt ikke noe ZOMG EPIX PLXX holdning, fordi om vi så klart liker nye encounters og loot De fleste som er igjen i guilden nå er de som ikke dro til de såkalte "hardcore" guildene (lolcakes og D N D). Vi sliter stortsett bare med attendence atm. derfor rekruterer vi flere Du var vel medlem av Sol Legion med palaen din? da kjenner du sikkert igjen noen av de gamle medlemene Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som har en healing build å anbefale nå, med nye talenter og greier? 7438440[/snapback] en grei healing build leter jeg også etter. lurer på om jeg skal specce pain suspression eller ikke.. og om PI er verdt det.... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du var vel medlem av Sol Legion med palaen din? da kjenner du sikkert igjen noen av de gamle medlemene 7438508[/snapback] Det gjør jeg nok, skulle likt å bare hatt en trial på en måte, for å se om jeg likte meg eller ikke. Så om jeg ikke likte meg kunne jeg eventuelt gått tibake til NS. Spørs om noen av guildene godtar det da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 en grei healing build leter jeg også etter. lurer på om jeg skal specce pain suspression eller ikke.. og om PI er verdt det.... 7438519[/snapback] Det var da fryktelig langt ned i Discipline, da :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå