Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor sier "alle" at man må respecce holy for å heale i 60-instancer?

Jeg dinget nylig 60 så jeg har ikke fått prøvd så mye, men det har funket supert i UBRS og Strat som shadow. Har 242+ healing.

7353403[/snapback]

Fordi UBRS ikke er det samme som Blackwing Lair.

7419436[/snapback]

Virkelig?

Jeg snakker ikke om raiding.

Lenke til kommentar
Unbreakable Will eller Wand Specialization? Blir nok PVP frem mot BC.

7436813[/snapback]

UW uten tvil, min mening;)

WS ville jeg tatt til grinding:) bare litt ekstra dmg når du wander, noe jeg føler jeg gjøre _mye_ med presten. Men i pvp ville jeg klart gått for UW :yes:

Lenke til kommentar
Wand er greit til grinding, men i allefall jeg synes det er artigere med mindblast/minflay hele veien ned til 0% :p Det er ikke så manaeffektivt though, men snille mager gjør hverdagen min lettere:D

og Islanbadsj: lag en application!

7436921[/snapback]

Tullete med mindflay ned til 0%, fordi du er inne i 5-sekundersregelen når Spirit Tap slår inn, noe som er fy-fy.

Lenke til kommentar

Huff, sliter litt her nå, koser meg i guildet mitt, vet ikke hvordan folka i Provìdence er. Sliter liksom med å tro at de kan være enda kosligere enn folka i NS, (internt med meg selv) kommer til å savne så mange. Staffy, Cim, Sagi, Halgir, Flavor, Lightsoul, Ric, Aphzael, Arod, Driandi, Samael, Tigge, Nogger, Krydda, Arendo, Miraculixx, Duskdweller, Irwin, Izmae, Jex and the list goes on. :p

Lenke til kommentar

Kombat-Kaare - for maks mana effiktivitet er det så klart ikke lurt, men det er veldig mye artigere enn å vente på at wanden (og sw:pain så klart) skal drepe moben.

Islanbadsj - Vi er en veldig hyggelig om enn litt rar gjeng i Providence. Vi har absolutt ikke noe ZOMG EPIX PLXX holdning, fordi om vi så klart liker nye encounters og loot :p De fleste som er igjen i guilden nå er de som ikke dro til de såkalte "hardcore" guildene (lolcakes og D N D).

Vi sliter stortsett bare med attendence atm. derfor rekruterer vi flere :p

Du var vel medlem av Sol Legion med palaen din? da kjenner du sikkert igjen noen av de gamle medlemene :)

Lenke til kommentar
Du var vel medlem av Sol Legion med palaen din? da kjenner du sikkert igjen noen av de gamle medlemene :)

7438508[/snapback]

Det gjør jeg nok, skulle likt å bare hatt en trial på en måte, for å se om jeg likte meg eller ikke. Så om jeg ikke likte meg kunne jeg eventuelt gått tibake til NS. Spørs om noen av guildene godtar det da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...