Kombat-Kaare Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Gå shadow og discipline, du bør ha spirit tap og shadowform. Vampiric embrace er også grei og ha. På Discipline siden velger du improved wands og improved stamina og shield. Dette er hva jeg mener er musts. Intellect og stamina er fint for en shadow. Spirit hvis du er holy. Grei build men du kan også lese her Priest Talents 7304956[/snapback] Spirit er et must uansett om du er shadow eller holy. Som shadow er det konge fordi det gir deg lav nedetid mellom grindinga (spirit tap) og som holy må du ha det på grunn av regen i lengre kamper. Spørsmålet er om shadowpriesten skal gå pvp eller pve, da er saken en annen. Da ville jeg selvsagt prioritert stamina + intellect mest. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg prioriterte +dmg hele veien og synes det funket godt. Spirit tap har jeg aldri brukt poeng i. Har likevel hatt masse gøy med prestealten. Endret 24. november 2006 av kafan Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kombat-Kaare: shadowpriesten skal levle så fort som mulig er hva shadowpriesten dere diskuterer skal Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kombat-Kaare: shadowpriesten skal levle så fort som mulig er hva shadowpriesten dere diskuterer skal 7349053[/snapback] Ta med det meste fra shadow + wand spec. Da har du det du trenger. Gearet kan du velge med, enten ta ned mobs litt tregere men ikke ha nedetid (ved å gå spirit), eller grisebanke alle mobs dritfort men måtte regne med å drikke en gang i blandt (+dmg, +shadow dmg, +int). Lenke til kommentar
Veta Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har et spørsmål, og vil ikke spamme forumet med fler topics, så poster her: Må jeg queste i Barrens som lvl 11 Undead? For jeg hater nemlig Barrens, så hadde vært koselig om noen kunne si meg hvilke andre steder man kan queste også Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Om du ikke går i The barrens så er jeg ganske sikker på at du må grinde en god del... Det andre området til horde på den lvl'en er vel silverpine forest. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 yup. alternative er the barrens og silverpine forest.. takk for svar fra alle dere som kommenterte min gjenopplivede prest, skal brenne vekk de siste 12 lvlene nå ^^ Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hvorfor sier "alle" at man må respecce holy for å heale i 60-instancer? Jeg dinget nylig 60 så jeg har ikke fått prøvd så mye, men det har funket supert i UBRS og Strat som shadow. Har 242+ healing. Endret 24. november 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jeg har heala i en del instancer, vært igjennom bwl\aq40 til og med twins\5 bosser i naxx, og jeg speccer holy før raids fordi jeg liker å yte best mulig. jeg selv merker stor forskjell på shadowspecc og healing specc, jeg mister 10% healing, 0.5sek lengre casttime på heal\gheal, det koster mer mana, renew ticker for mye mindre.. jeg har faktisk problemer med å heale i baron osv med shadowspecc, ikke fordi jeg mangler gear, men fordi jeg er vandt med noe helt annet. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Men shadowspec lyser feks på Thaddius Men enig, holyspecca prest bidrar best til sukess i et raid. Greit med èn shadowlol for å booste warlocks - ellers blir de overflødig. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg bestemmte meg også for å gå 100% heal , bruke mindre mana, kjappere casting og bedre renew. Aldri tapt en heal meter siden ( ikke at man skal stole formye på dem) Bakdelen er jo at presten kan ikke gjøre annet enn å samle blomster på fritiden , har 1% crit med holy spells og kan ikke gjøre noe annet enn mindblast ,dot, holy, shield og wand noe som tar 1000 år iforrhold til shadow. Rett og slett offre seg for guilden og heller farme med andre 60 man har. Da blir jeg litt irritert når warriors spekker dps pga dem synnes det er kjedelig utenfor raid, demmes ego ødelegger for guilden. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Priesten min critta for første gang over 1000! 1042 tror jeg det var! *stolt * Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 krysser fingrene for at det ikke var heal crit. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg satser på å få være shadow i raid. Jeg liker healing i instanser over dps, men jeg liker også PvP og soloing. Endret 3. desember 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 krysser fingrene for at det ikke var heal crit. 7354505[/snapback] Jeg er en skyggeprest som gjør skyggeskade! Ingen høye heals fra denne karen, nei! :!: Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har en priest på lvl 15 (undead, snart lvl 16), og jeg lurer på hvilket område det er best å gjøre quester i? Vil dinge fortest mulig! (har gjort det mest av quester i Tirisfal Glades og Durotar) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Stikk til Crossroads, du! Evventuellt Stonetalon Mountain! Masse bra quests der Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Priesten min critta for første gang over 1000! 1042 tror jeg det var! *stolt * 7354502[/snapback] Eeey! Grats! Jeg critta 1002 i går *litt mindre stolt, men likevel kjempestolt* Og det var Mind Blast crit Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor sier "alle" at man må respecce holy for å heale i 60-instancer? Jeg dinget nylig 60 så jeg har ikke fått prøvd så mye, men det har funket supert i UBRS og Strat som shadow. Har 242+ healing. 7353403[/snapback] Fordi UBRS ikke er det samme som Blackwing Lair. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Priesten min critta for første gang over 1000! 1042 tror jeg det var! *stolt * 7354502[/snapback] Eeey! Grats! Jeg critta 1002 i går *litt mindre stolt, men likevel kjempestolt* Og det var Mind Blast crit 7419387[/snapback] Level er du? =) Critta 1040 i lvl 46 ^^ mindblast ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå