Aleksander- Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Dette er så ufattelig latterlig at det er ikke til å tro. Med dette fjerner de all form for underholdning når det gjelder healing. I TBC vil du bruke 5 spells når du raider. Flash heal (top rank) Gheal (top rank) Renew PW:S og PFW Endret 24. oktober 2006 av alex503 Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Heisann... Jeg lurer på et par ting. Jeg er prest og healer i AQ40, BWL etc. Og nå er vi igang med Naxx. Jeg bruker Insomniax Rec. Det jeg kunne trenge litt tips/råd om fra dere andre prester er hvilken NYTTIGE og HJELPSOMME addons jeg kan bruke selv. Hva bruker Dere? Dette for å gjøre healingjobben min lettere for meg selv og bedre for raidet! Kan ikke dere komme med noen forslag her av hva jeg BØR ha og hva som kan være greit å ta med. Priest-addons På forhånd tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Huff, er veldig usikker på om jeg skal by på prophecy eller ikke, er noe av det bedre enn dette gearet her? (Bortsett fra hanskene som er sucky sucky. Profilen er ikke helt oppdatert, men alt utenom off-hand og trinketer stemmer.) EDIT: Nå stemmer alt. Endret 25. oktober 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 du bør vertfall ha deg glovesa, dem er kjempe gode Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tror jeg kommer til å ta gloves, kanskje legs og boots, også transcendance head. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tror jeg kommer til å ta gloves, kanskje legs og boots, også transcendance head. 7152325[/snapback] må ha transcendence leggings også da ;o Lenke til kommentar
KAS Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Regner med blizzard tok et overblikk på hvordan downranking ville bli når prester hadde +1500 heal og fort så at det downranking ikke ble en valgfri taktikk, men et KRAV Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tror jeg kommer til å ta gloves, kanskje legs og boots, også transcendance head. 7152325[/snapback] må ha transcendence leggings også da ;o 7155316[/snapback] Er vel bare det at vi bare har kommet til golemagg i Mc, men skal ta Onyxia på søndag, så det er en litt større sjanse for at jeg får head med en gang. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 har starta å lvle en priest. hvilke class quest har jeg å se frem til? og på hvilken lvl? =)han er 36atm Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 noen som har lyst til å poste et bra forslag på shadow build spec for pvp? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 http://www.wowhead.com/?talent=bxMrshZZVMGdctRt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 wtb den beste heal speccen Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 wtb den beste heal speccen 7281763[/snapback] tja, full healbotspec her: http://www.wowhead.com/?talent=bxrhscZfxxcc0qx gimper deg rimelig mye når du skal gjøre noe anna, men raidmessig så funker den veldig fint. Eneste er at for noen(les meg) så blir man litt for tight på healsa når man har så lite mana, så det er enten 5p i spiritual healing eller mental strenght alt avhenig av hva du foretrekker. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Skal levle en priest nå! shadowspecc ofc.. noe og innvende på talent treet mitt? clicky Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Unbreakable Will og Blackout er strengt tatt ikke nødvendig for levling imo. Fyll heller opp Imp Vapiric Embrace og Shadow Focus. 5/5 imp. Mindblast er heller ikke dumt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Dette er en bedre levle build i alle fall. http://www.wowhead.com/?talent=rVMhsZZxGRtctRt Endret 14. november 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som Shadowpriest kommer du til å bruke et par ting hele tiden. Skjold Mind Blast Mind Flay og SW: P Gjør disse så gode som mulig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nja-aa, MB er ikke særlig mana-effektiv (rank9 koster 350 mana for ~520dmg, mens rank6 MF koster 205 mana for 426dmg), så det er ikke akkurat noe krise at MB har 2.5 sekunder lengre cooldown, iallefall ikke helt i begynnelsen. Frem til lvl30 ville jeg tatt noe sånn som dette, så respeccet til shadowform på lvl40. Start med skjold, så SW: P, så MF og bruk wand. En god wand + wand-spec gjør godt med gratis-skade, og man får mer ut av Spirit tap når man wander de siste 20-30 prosentene. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som shadow priest så fant jeg det mest effektivt å pulle med mindblast, så sw:pain,vapiric embrace, mind flay også wande resten. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Putter du på ett skjold der så er det hvordan jeg grindet opp til lvl 60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå