Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann...

Jeg lurer på et par ting. Jeg er prest og healer i AQ40, BWL etc. Og nå er vi igang

med Naxx. Jeg bruker Insomniax Rec. Det jeg kunne trenge litt tips/råd om

fra dere andre prester er hvilken NYTTIGE og HJELPSOMME addons jeg kan bruke selv.

Hva bruker Dere? Dette for å gjøre healingjobben min lettere for meg selv og bedre for raidet! Kan ikke dere komme med noen forslag her av hva jeg BØR ha og hva som kan være greit å ta med. Priest-addons

På forhånd tusen takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Tror jeg kommer til å ta gloves, kanskje legs og boots, også transcendance head. :)

7152325[/snapback]

må ha transcendence leggings også da ;o

7155316[/snapback]

Er vel bare det at vi bare har kommet til golemagg i Mc, men skal ta Onyxia på søndag, så det er en litt større sjanse for at jeg får head med en gang. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
wtb den beste heal speccen :)

7281763[/snapback]

tja, full healbotspec her:

http://www.wowhead.com/?talent=bxrhscZfxxcc0qx

gimper deg rimelig mye når du skal gjøre noe anna, men raidmessig så funker den veldig fint. Eneste er at for noen(les meg) så blir man litt for tight på healsa når man har så lite mana, så det er enten 5p i spiritual healing eller mental strenght alt avhenig av hva du foretrekker.

Lenke til kommentar

Nja-aa, MB er ikke særlig mana-effektiv (rank9 koster 350 mana for ~520dmg, mens rank6 MF koster 205 mana for 426dmg), så det er ikke akkurat noe krise at MB har 2.5 sekunder lengre cooldown, iallefall ikke helt i begynnelsen.

Frem til lvl30 ville jeg tatt noe sånn som dette, så respeccet til shadowform på lvl40. Start med skjold, så SW: P, så MF og bruk wand. En god wand + wand-spec gjør godt med gratis-skade, og man får mer ut av Spirit tap når man wander de siste 20-30 prosentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...