Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker min level 48 priest.  :love:

7022341[/snapback]

Jeg hater min tredje prest på level 24 ;)

Tror jeg burde bestille en farmer til å level en prest til 40 for meg.

3 ganger har jeg kommet til level 24 og alle gangene har jeg ikke orket mer.

Det verste er at jeg ikke vet hvorfor :)

Lenke til kommentar

Priest er veldig morsomt i mine øyne. Vertfall på slike bossfighter enkelte prester skal faktisk gjøre noe annet en og heale. Som Instructor Razuvious og Faerlina I Naxx. Morsomt og MC'e der.

Men generelt er healing morsomt og da. Og ikke minst, det at prester er need overalt, enten det er til guilder eller til raids. Får altid plass.

Lenke til kommentar

Tja. Jeg sysn nok druid 0-20 er det aller verste. Priest er ille frem til level 13, når Spirit Tap begynner å procce halv- ofte, og man kan kjøpe Greater Magic Wand :)

Mind Flay er jo et selvskrevent valg. MB-SW:P-MF-MF-Shield og Wand. Manaeffektivt som få andre (klasser) kan klare det !

I det minste har jeg hvertfall 3 prester jeg kan fortsette på fra level 24, hvis jeg en gang får ånden over meg!

Det morsomme er at jeg har en kamerat som prøvde seg på prest. Han kom til level 25 før han ga opp :p

Lenke til kommentar
Jeg må bare få sagt det; de 10 første levlene som priest er det verste jeg har vært med på, selv druid var morsommere. Nå gleder jeg meg bare til level 30 og Mind Control.

7029876[/snapback]

MC er jo ikke noe supernyttig under levling, det er kun gøy en gang i blandt for å leke seg litt. Det du må gjøre er å se frem mot lvl 40 og shadowform. Så fort du begynner å få noen poeng i shadow-treet har du ingen problemer med å soloe mobs som er 6 levels høyere enn deg, om du har gjennomsnittlig gear :D

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at for levling er det Spirit som gjelder, med tanke på Spirit Tap?

When you sees the glowing purple stuff around the priesties, dont be askin for a heal, cuz they're too busy melting faces.

.........................................................................______...........

........O............................................................| Ahh my |.........

.......--|--......-.-.-.-.-.-.-.-.-.-..........,[;;.........-----| face!.....|........

..........|.......................................-- .;.', --..........-------------.........

......../...\ ......................................;[.[;,;.......................................

..................................................................................................

.....priest .............................melted person...........................

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg vil tro under at for levling er det Spirit som gjelder, med tanke på Spirit Tap?

7030054[/snapback]

The more the merrier. Du bør jo selvsagt også ha litt sta/int så du holder ut gjennom en kamp, men spirit er hovedprioritet under levling. Er selv på lvl 48 nå, og har passert 260 spirit unbuffed for en stund siden, i tillegg til at jeg har greit med liv/mana til å holde ut en kamp mot lvl 54-mobs eller lavere.

Lenke til kommentar
Silent resolv talente, om jeg har blessing of salvation på meg stacker de to. sånn at jeg får 50% mindre threat på mine heals? eller får jeg bare -threat av blessing of salvation da?

7030240[/snapback]

du får 47.5% -threat afaik :)

Lenke til kommentar
Silent resolv talente, om jeg har blessing of salvation på meg stacker de to. sånn at jeg får 50% mindre threat på mine heals? eller får jeg bare -threat av blessing of salvation da?

7030240[/snapback]

du får 47.5% -threat afaik :)

7030515[/snapback]

Har du noe ressurser på hvordan forskjellige reduced threat-effekter funker når de stackes? Det hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar

Yay! :wee:

Jeg hjalp noen venner av meg i ST i går med warrioren min. Og skulle du sett! Prayer of healing boken droppet, og jeg fikk den!

Digg, ettersom jeg ikke hadde en anelse om at den faktisk droppet i ST, samt at priesten min nå er levlet til 46! (Går veldig i rykk og napp :p )

Men, nå er GC gått ut, og jeg har ingen utømmelig lommebok....

Bare for å ha lagt det ut i tråden... :)

Denne builden kjørte jeg til lvl 40.

Denne builden kjører jeg frem til 50.

Men hva skal jeg bruke de siste 10 poengene på..? Setter pris på forslag!

Jeg skal ha en grindebuild!

Leno :)

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
Men hva skal jeg bruke de siste 10 poengene på..? Setter pris på forslag!

Jeg skal ha en grindebuild!

7036090[/snapback]

Er bare level 46 selv, men teoretisk er det vel svært fordelaktig å ha både 3/3 Meditation (15% mana regen i fight) og 2/2 Improved VE (fra 20% til 30% healing).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...