Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må dog sies at har man dmg/int/sta som hovedstats, så er ikke Spirit tap all that. Det samme gjelder om man bruker spells gjennom hele kampen.

En dæsj spirit og wanding når mobs ligger rundt 30% hp, så er det glimrende saker.

7007694[/snapback]

Når man levler kan man godt ha hovedfokuset på Spi og spell damager. Int og Sta er ikke så nødvendig. Stamina er selvsagt kjekt hvis du skal pvpe eller blir ganket, men skal du levle fortest mulig prøver man og ungå begge deler (selvom ganking ikke er til å ungå på en PvPserver, men man trenger ikke stille seg opp i STV)

Lenke til kommentar

Jeg annbefaler alle å bruke flash heal i instancer og da blir dem bare sure og sier at greater heal er main heal.

Men jeg bruker 98% flash og 2 % renew 11 for eks i MC og kommer på 1 plass på healing done

mens di andre bruker greater heal som tar lengre tid og ofte mister de sin healer på bossfights.

Hva bruker dere? bruker også flash in combat selv om en har 20% liv, pga casting time,

Lenke til kommentar
Jeg annbefaler alle å bruke flash heal i instancer og da blir dem bare sure og sier at greater heal er main heal.

Men jeg bruker 98% flash og 2 % renew 11  for eks i MC og kommer på 1 plass på healing done

mens di andre bruker greater heal som tar lengre tid og ofte mister de sin healer på bossfights.

Hva bruker dere? bruker også flash in combat selv om en har 20% liv, pga casting time,

7019511[/snapback]

Greater heal tar lang tid som du sier, bedre med flere flash heal + renew

Lenke til kommentar

endgame (lange bossfights) sånn som emps bruker jeg mye "heal" koster 260mana og tar 2.5sek å kaste, healer for ca 1600 noncrit. holder også renew oppe på mt hot som ticker for 420 er alltid kos :) i mc\bwl bruker jeg mest renew\flash heal

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...