Netforce Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vi fordeler stort sett fortitude / divine spirit likt til de priestsa som er i raidet, derfor blir det litt enten/eller for min del så en spec uten improved fortitude er helt greit da jeg bare ber spesifikt om å få buffe pos istedetfor pof. Spiller ikke så stor rolle at det gjør noe når jeg soloer heller så. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Takk til de som har svart, men det var egentlig ikke et raidbuild jeg så etter, men hovedsaklig et build til pvp healing, med muligheter for å heale litt i instancer\20 mann raids om jeg gidder det! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har i det site tenkt på en Shadow/Holy build. Det hørest kanskje litt dumt ut, men siden jeg har både lyst til å raide og pvp'e litt tenkte jeg at en shadow/holy build burde prøves ut. Er det noen som har erfaring med det? her er mitt forslag: Discipline (0 points) None Holy (18 points) 2/2 Healing Focus 3/3 Improved Renew 4/5 Holy Specialization 5/5 Divine Fury 1/1 Holy Nova 3/3 Improved Healing Shadow (33 points) 5/5 Blackout 2/2 Improved Shadow Word: Pain 3/5 Shadow Focus 2/2 Improved Psychic Scream 5/5 Improved Mind Blast 1/1 Mind Flay 5/5 Shadow Weaving 1/1 Silence 1/1 Vampiric Embrace 2/2 Improved Vampiric Embrace 5/5 Darkness 1/1 Shadowform http://www.wowhead.com/?talent=dZfLt0cZVMGt0tRt noen forslag til endringer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Lurer litt på om det er noen vits med Shadowspecc uten Spirit Tap... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 I raids, ja, ellers, nei Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Spirit tap procer vell bare når man får exp fra killet? Endret 6. september 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Mener å huske at jeg fikk proccet Spirit Tap fra et kill i BG Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Så lenge det er du som står for skaden som dreper en mob/spiller, og vedkommende er mellom lvl48-60, så får du Spirit tap-buffen. Om f.eks. en warrior rusler forbi og deler ut den avgjørende skaden, får du ikke buffen. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) hmm ok, har ikke prøvd ut spirit tap på lvl 60 enda (har bestandig valgt blackout for pvp i stede). Trodde bare den virket når man fikk killing blow og exp/hk. Blir vell kanskje spirt tap istede da, er jo veldig fint for farming. Men Black out er ganske fint i pvp, dumt at jeg må velge en av dem (hvis jeg skal ha det jeg følerer er et minimum i holy) Endret 6. september 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Personlig synes jeg Spirit Tap er det beste talentet i priest-treene. Riktignok kun i 21 enda. (Kun en alt og jeg er ingen powerlevler) Men tviler fortsatt på at det er noen talents som kan måle seg med spirit tap. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Blackout er konge når den proccer. Ingenting er som stun på et spell som allerede slower 50%. Syns egentlig ikke Spirit tap er så voldsomt fantastisk, men nå har jeg hele 36 spirit fra PvP-gearet mitt. Prøver å bytte til Soulkeeper m/ +22 spirit når den kicker inn, men det blir dessverre mye drikking. Men, pytt, hva ofrer man ikke for å hive allyer utenfor broer, strippe folk for buffs, dots som healer og 1k shield hvert 15. sekund. Nyah hah hah. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Spirit tap er difinitivt ikke det beste priest talentet etter min mening, det er supert med mye spirit, men for pvp er black out overlegent spirit tap. Mitt favoritt talent må være vapiric embrace eller shadow form. Ingen ting er som 30% healing av all skade man gjør. Jeg kunne farme forst gigantene i winterspring (59/60 elite) med 95-100% hp og 50-70% mana igjen etter hvert kill. Ikke hadde jeg bra gear en gang, eneste epic var orb of the darkmoon tor jeg. Jeg tror jeg holder meg til blackout, kan alltids be om noen stacks med vann før jeg drar ut for å farme edit: Jeg tror jeg skal bytte ut 55 healing på bene/anthema med 30 spell power, mister jo bare 25 healing og får 30 spell power. Endret 6. september 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Joda, Blackout er digg. Har jo kun spilt PvE med den ennå (3 BG's), men Spirit Tap var faktisk grunnen til at jeg startet Priesten. Og Shadowform selvfølgelig.. Og de andre digge Shadowtalentene Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ahh nå ser det ut som om at jeg kanskje slipper å specce shadow/holy, snakka med class-leadern. Han sa at vi kanskje skulle slippe flere shadow priests til i raids. Jeg står ganske høyt på listen over aktulle prester (da jeg har lyst til det og har ganske godt shadow gear). Da blir det en shadow/disc pve build på meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...st/talents.html Jeg må si jeg liker mange av de nye talentsa som kommer for priest.. Jeg likte vel kanskje ikke helt den siste talent greia på shadow da.. Trodde det skulle bli ett nytt super spell! Og de så jo fine ut dem og En bedre Flash Heal er jo ikke til å fornekte Endret 13. september 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...st/talents.html Jeg må si jeg liker mange av de nye talentsa som kommer for priest.. Har enda ikke sett spells da ^^ 6853995[/snapback] Spells er faktisk på samme side Om du trykker Her kommer du til siden med dem HF BTW er kommet Blue post på at Mass Dispel kan despelle buffs som vanligvis ikke kunne despelles som bla. DS til palas Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...st/talents.html Jeg må si jeg liker mange av de nye talentsa som kommer for priest.. Har enda ikke sett spells da ^^ 6853995[/snapback] Spells er faktisk på samme side Om du trykker Her kommer du til siden med dem HF BTW er kommet Blue post på at Mass Dispel kan despelle buffs som vanligvis ikke kunne despelles som bla. DS til palas 6854010[/snapback] Det jeg mente var at jeg skrev det før jeg i det hele tatt hadde gått og sett på spells! Reflective Sheild og Pain Supression på Disc eier jo maks da! Endret 13. september 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Reflective Sheild og Pain Supression på Disc eier jo maks da! 6854015[/snapback] MM WTS Shieldwall på priest ^^ Endret 13. september 2006 av CyprieN Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 jada shield wall og shadow heal høres fair ut. seriøst dere vil også bli imba Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Se på Improved Prayer of Spirit! pwnage den og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå