Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synnes det fungerer bra når guildet er nazi.

En tank på hver mob, all DPS på en og en bestemmt mob.

Om noen skader off-tankenes mål og får agro og presten healer dem igjen og får agro er tivoliet ute.

Fade er jo genialt , får skjelden agro da med mindre hele raidet har strøket med.

Lenke til kommentar
Nå snakket jeg om pre-MC/ZG, da. Det er begrenset hvor bra en rogue kan tanke en destroyer, liksom..

6768412[/snapback]

nja, det funker, igår hadde vi en lock som tanka en molten...*huskerikke* var random run og offtanken døde, og en lock fra guildet mitt tanka uten storeproblemer(måtte heales men gikk fint) hadde 6-7k hp ;p

jeg har en warrior på level48, og testa litt tanking i ZF, og det er et helvete å holde agro om man har en mage som skyter på en mob, og en rogue som slår på en annen mob. er et helvete når man ikke konser om kun et target, også pre-endgame

Lenke til kommentar
Har 25-26-0 specc selv, og funker fett. Men, imo er det meningsløst og specce Holy Nova. Det gjør LITE skade, og bruker MASSE mana.

Spiritual Healing er lurt og ha og, samme med Mental Strength.

6796829[/snapback]

Det jeg tenkte var først og ha med spell warding og blessed recovery, men de talentene er ganske ubrukelige ser det ut som. Kortere cast time på main healing spells, +15% mindre mana er jo meget bra! Holy nova er kjekk å ha ved flagg i bgs.

Spiritual guidance virker bedre siden den gir ekstra dmg og healing, i motsetning til spiritual healing som bare hjelper healing.

Ganske standard talent i disc, tok med mental strength siden 10% ekstra mana er ganske kjekt å ha. Alternativet kunne vært mental agility der da, eller puttet de i holy.

Lenke til kommentar

Mental Agi er et møkkatalent, den gir rett og slett for lite bonus til at den er verdt det. Ellers er SoR mest et gadgettalent på samme nivå som Holynova. Sor har aldri redda meg fra å wipe i raids for å si det slik.

Ellers kan unbreakable will være farling mot raidbosser som Onyxia iom at du lett havner øverst på threatlista om du resister fear. Har laga en fin raidbuild som du kan se her:

http://www.wowhead.com/?talent=bVxhscVoZrxt0cbV

Grunnen til å ikke ha imp fortitude er ganske enkel, i og med at du har pods så blir du alltid brukt til å buffe dette istedet i raids og dermed har du brukt 2 poeng i noe som er bortkasta.

Grunnen min for å bare sette 2 poeng i improved renew er for å unngå å overskrive andres renew om noen andre i raidet har casta den.

Lenke til kommentar

:/

Du er bare lat. Hva med å buffe både PoDS og PoF? Imp. PWF er genialt, og hadde tatt det over Imp. PWS any day. Ihvertfall i en raidbuild som du kaller det. Dessuten, Searing Light istedenfor Inspiration? Bruker du mye Smite og Holy Fire når du raider? Personlig hadde jeg og tatt Spiritual Healing istedenfor Mental Strength. Få litt ekstra +heal og downrank istedenfor den ekstra 7-800 manaen du får. Forøvrig er Mental Agi langt fra no møkkatalent.

http://www.wowhead.com/?talent=dxT0sV0oZfLxcc0Vx

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

I 40mann raids så buffer man ytterst skjelden begge deler, derfor trenger du ikke imp pwf.Å kalle den en ren raidhealer spec er nok overdrevent, den er nok mest begge deler. beklager, klarte å redigere den litt mens jeg satt og lekte meg med en eksperimental build, rigktig build som jeg tenkte å linke til er her:

http://www.wowhead.com/?talent=bVxhscVaorxxcc

Nå bruker jeg force of will som "filler" fordi jeg ikke finner et annet sted å sette talents i som er verdt noe særlig poeng. Samt at det faktisk ER greit å kunne grinde litt innimellom raids. Jeg downranker så det holder, men med +800 healing så begynner talents å miste sin effekt.

Endret av Netforce
Lenke til kommentar

Man er ganske hjelpesløs på Vael uten Holy Nova da... Jeg glemte å kjøpe høgeste rank av holy nova etter en respecc. Det er ikke artig å heale uten holy nova der, jeg steg ganske raskt på aggro lista :/

Jeg vurderer å specce shadow for en liten stund nå, bare for å pvp'e litt og kanskje farme greater frost protection potion recipe. Er det noen fine spell power eller shadow power boe items jeg burde skaffe? Har felcloth gloves, robes of winternight (har bedre robe though) allerede. Kan update profilen min med shadow gear, så det blir lettere å se hva jeg allerede har.

Er bare intresert i BoE items da jeg ikke har tid til 5/10 man instancer, og mage/lock/den faste shadowpriesten vår har prioritet på spell/shadow(bare lock og priest) power items.

Lenke til kommentar

hmm, var kanskje bare jeg som ikke var helt erfaren med prayer of healing da...Døde i allefall ganske kjapt. Skal også sies at vi mangla de 2 "beste" tankene våre (både gear-messig og spille-messig).

Du snakker om at Holy Nova er unyttig, hvorfor har du divine spirit da? det er i allefall ikke nyttig når nesten alle de andre priestene har det. Og mental agility har man ikke bruk for, det er bare pw: shield som påvirkes av det. (pallas dispeller vanligvis hos oss)

her er mitt raid build: http://www.wowhead.com/?talent=dxGhsZfxtccMVx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...