Akira Kurosawa Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, respeccet nettopp tilbake til Shadow og tar mobs ned lett som bare det Er det noen steder jeg kan grinde mye penger bortsett fra Tyrs Hand ( er altfor mye trafikk der) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, respeccet nettopp tilbake til Shadow og tar mobs ned lett som bare det Er det noen steder jeg kan grinde mye penger bortsett fra Tyrs Hand ( er altfor mye trafikk der) 6573617[/snapback] på westsiden av tanaris, elite turtles, dropper 2-3 av de som selger for 9 s stykket på HVER kill (minst 80 %) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 tar tingene i Un'goro dør ganske kjapt, lvl 54. Ganske greie drop fra dem, blant annet living essence Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, respeccet nettopp tilbake til Shadow og tar mobs ned lett som bare det Er det noen steder jeg kan grinde mye penger bortsett fra Tyrs Hand ( er altfor mye trafikk der) 6573617[/snapback] på westsiden av tanaris, elite turtles, dropper 2-3 av de som selger for 9 s stykket på HVER kill (minst 80 %) 6573858[/snapback] Er dette mer lønnsomt enn f.eks yetiene i Winterspring? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 twilight campene i silithus .. det dropper twilight texts ca hver 4 mobs. selger for 1 gul hver + 1/6 ca dropper en bit av ett sett som selger for 1 gull hver på ah.. mulig det dropper litt mindre men sånn ca syns jeg da . du kan lett tjen 30-60 gull i timen avhengig av klasse gear og skills.. jeg tjente vel rundt 30-40 selv pr time som shadow priest bare få en mage til og lage vann til deg Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Driver fortsatt og plager hodet av meg det med greia rundt mindtap/blue dragon trinketen. Såvidt jeg forstår så er det egentlig bare snakk om den 5 sekunds perioden fra hver cast til starter regenerering at blue dragon virkelig skinner. Så mao er jeg ofte i "overvåkningsmodus" og bare caster noen shield/GHr1 innimellom så får jeg vel da lite effekt utav BD-trinketen. Klarer liksom ikke helt å få bestemt meg.... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 bruk wand de siste sekundene mens SW:P tikker inn, da får du full regen med en gang Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Tja, om jeg bare hadde brukt SW:p så... Er snakk om å være best mulig healer endgame. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei, respeccet nettopp tilbake til Shadow og tar mobs ned lett som bare det Er det noen steder jeg kan grinde mye penger bortsett fra Tyrs Hand ( er altfor mye trafikk der) 6573617[/snapback] på westsiden av tanaris, elite turtles, dropper 2-3 av de som selger for 9 s stykket på HVER kill (minst 80 %) 6573858[/snapback] Er dette mer lønnsomt enn f.eks yetiene i Winterspring? 6574820[/snapback] tja, hvis du ikke har skinning, ja. De treffer cloth for rundt 200-250, men med fear og sacca voidwalker er ikke det noe problem. De kan også droppe pearls som vi alle liker . Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Driver fortsatt og plager hodet av meg det med greia rundt mindtap/blue dragon trinketen. Såvidt jeg forstår så er det egentlig bare snakk om den 5 sekunds perioden fra hver cast til starter regenerering at blue dragon virkelig skinner. Så mao er jeg ofte i "overvåkningsmodus" og bare caster noen shield/GHr1 innimellom så får jeg vel da lite effekt utav BD-trinketen. Klarer liksom ikke helt å få bestemt meg.... 6600188[/snapback] Er ikke så mange sekunder jeg er ute av FSR (five second rule) hvis vi ikke kjører healing rotation. Men det jeg har kommet frem til med mange av darkmoon faire-trinketene er at de bare proccer på de latterligste tidspunkt. Fra blue dragon til å procce når man mounter til at portals proccer når fighten omtrent er ferdig. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er ikke så mange sekunder jeg er ute av FSR (five second rule) hvis vi ikke kjører healing rotation. Men det jeg har kommet frem til med mange av darkmoon faire-trinketene er at de bare proccer på de latterligste tidspunkt. Fra blue dragon til å procce når man mounter til at portals proccer når fighten omtrent er ferdig. 6601896[/snapback] Det er min erfaring også, derfor er Shard of the scale og mindtap mine trinkets foreløpig. Vurderte litt å bruke twisting nether en stund, men dauer jeg så dauer somregel raidet og vi har jo somregel en soulstone så... blue dragon trinketen proccer som du sier akkurat når det passer den selv.... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kan man booste healing fra Vampiric Embrace med +spells and effects gear som f.eks. Prayer Beads? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kan man booste healing fra Vampiric Embrace med +spells and effects gear som f.eks. Prayer Beads? 6617089[/snapback] Nei, Da mengden VE healer er beregnet ut ifra mengden damage du gjør. Så eneste måten å heale mer med VE er å ha en høyere dps. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Sitter og setter sammen ny healbotspec, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal sette de siste 5 poenga i mental strength (+10%mana) eller spiritual healing (+10% healing done).. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) 10% healing done som healbot. Med godt nok utstyr vil manaen regenerates såpass kjapt at du ikke har noe behov for en stor mana pool. Dessuten betyr 10% more healing done mer fleksibilitet med tanke på miksing av spell ranks, samt mer healing når du trenger det. Endret 9. august 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Enig med Loeve i dette, med spiritual healing så kan du skille ned en ekstra for å få oppnådd samme healing, noe som betyr mer enn 10% mer mana. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Er så heldig at jeg får lov til å være shadow, guildet vil ha meg uansett, men jeg må ha en ny build, ser denne grei ut? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...532025100511251 EDIT: Har aggro reducing fordi at jeg av og til får gjøre dmg, og jeg liker ikke å få aggro, noe som er veldig lett nå når jeg ikke har noe reducing. Har den healing saken fordi jeg healer bedre viss jeg har en mob på meg. Endret 13. august 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 fjern 3 talents i imp shield og putt dem i 15% regen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er så heldig at jeg får lov til å være shadow, guildet vil ha meg uansett, men jeg må ha en ny build, ser denne grei ut? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...532025100511251 EDIT: Har aggro reducing fordi at jeg av og til får gjøre dmg, og jeg liker ikke å få aggro, noe som er veldig lett nå når jeg ikke har noe reducing. Har den healing saken fordi jeg healer bedre viss jeg har en mob på meg. 6666590[/snapback] http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...532520103511251 Fixed. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har startet en priest alt nå, vil heale litt siden jeg kun har hatt dmgklasser Fikk et tips av en annen priest om å specce shadow fram til lvl 60 for så å specce holy. Vet shadow funker bra når en grinder/quester, men er det mulig å heale i instancer med shadowspec også? Vil gjøre mest mulig instancer på min vei til 60 og da som healer, ikke dmgdealer. Jeg bør kanskje specce holy da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå