Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Er av samme inntrykk. Skill > gear uansett, og en shadow priest med godt healing gear kan gjøre det helt okei som healer også. Method, den desidert beste guilden på Sylvanas, har også en shadow priest, og det er vel ikke helt ubegrunnet vil jeg tro.

6293907[/snapback]

nå er det fordi samtlige av priestene deres har +1000 til healing da, så de kan ha råd til det.

for mange guilds er healing power et issue i raids.

6293953[/snapback]

Da har de for dårlige healere.

Kunnskap om klassen og utstyr er mye viktigere enn hvilken talentbuild du har, synes jeg.

Hardere for dårlig healing, ikke skyld på at dere har en shadowpriest, se heller på måter å øke healingen deres, evt andre taktiker som fungere bedre for dere

6293986[/snapback]

snakker på vegne av andre nå, mitt guild har ikke noe problemer med healing i det hele tatt.

men mange guilds har rett og slett dårlige healers ja, men det er lett å peke på shadowpriesten antageligvis :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for non-raiders som kan spille pvp hver dag et par timer ville jeg vurdert noe sånt som dette:

http://ctprofiles.net/1290779

har du et par hundre gull kan anathema lett kjøpes vil jeg tro, capen er på AH ganske ofte og necken bør vel ikke være så altfor vanskelig å skaffe seg.

4,85k HP selfbuffed, 5k mana og grei mana regen samt 350 shadow dmg skulle vel være nok til å ha det veldig festlig i AB selv uten raiding :)

forslag til forandringer er selvsagt velkommne.

6294001[/snapback]

Don Mauricio's Band of Domination

Lenke til kommentar
for non-raiders som kan spille pvp hver dag et par timer ville jeg vurdert noe sånt som dette:

http://ctprofiles.net/1290779

har du et par hundre gull kan anathema lett kjøpes vil jeg tro, capen er på AH ganske ofte og necken bør vel ikke være så altfor vanskelig å skaffe seg.

4,85k HP selfbuffed, 5k mana og grei mana regen samt 350 shadow dmg skulle vel være nok til å ha det veldig festlig i AB selv uten raiding :)

forslag til forandringer er selvsagt velkommne.

6294001[/snapback]

Don Mauricio's Band of Domination

6294047[/snapback]

om darkrevan gidder farme scholo, sure :p

hadde litt inntrykk av at det var nettopp det han ikke gadd.

Lenke til kommentar

Hehe har bare 197 spell damage foreløpelig.

Har farmet litt i Scholo og Stratholme + BRD. Resten er pvp rewards.

Får legge ut en profil nå som jeg har noe å vise fram.

Utrolig gøy å spille med shadow spec faktisk, kommer nok aldri til å kjøre holy igjen hehe. Har nå bevist ovenfor meg selv og andre at om du timer healingen din samt ikke overhealer, så går det helt fint å heale i partys utenom endgame.

Trodde det skulle bli hardt, men når man lærer seg charen er shadow utrolig effektivt. :)

Har vel unbufffed nå ca 3,2k hp 4,8k mana med spell damage gear. (ingen enchants på gear) +197 spell damage (+2critt spells)

3,3hp 5,5hp med healing gear + 248 healing. Tror det er sånn noenlunde greit uten en eneste epic. Har valgt å ikke enchante gear som muligens blir byttet ut.

Anathema ser jeg ikke for meg på lang tid. Kun noen på guilder som bedriver raiding på serveren, og det quest itemet som Majordomo dropper går nok til de spillerne som er i raid guilden. Er ikke klar for noe mer end game stuff, blir for mye mas. Kunne blitt med, men takka nei.

Edit: Takk for den profilen Grendal, nå har jeg en mal å se etter hvor jeg kan forbedre items.

Chokke, den ringen du viste har jeg allerede :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Tror nok helt klart det fungerer om du ser på itemsa han har.

Hadde han healet dårlig ville nok ikke guilden brukt han i instancer.

Dessuten er en disc holy build uansett den beste builden til healing i instancer når man ikke har det på farm status.

La kompisen din teste specen hans du :)

Edit: Skal man heale i high end og guilden ikke har den største erfaringen må man bruke talents på kun disc og holy. Det vil gjøre at man kaster healing spells raskere, samt bruke mindre mana på healing spells.

Dessuten er ikke builden hans bare en ren healt boot. Han har brukt poeng på wand spec og improved shield. Det er fint å ha da man soloer og grinder, men ikke så nyttig i High end. Den builden han har fungerer like fint i high end som til solo grinding.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Tror nok helt klart det fungerer om du ser på itemsa han har.

Hadde han healet dårlig ville nok ikke guilden brukt han i instancer.

Dessuten er en disc holy build uansett den beste builden til healing i instancer når man ikke har det på farm status.

La kompisen din teste specen hans du  :)

6298509[/snapback]

Skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Når det gjelder ringer for shadow priest så er både Maiden's Circle og Underworld Band veldig fine. Begge er BoE, og dukker opp på AH med jevne mellomrom. Maidens er spesielt fin for den fungerer også bra til healing, og dessuten er den ofte rimeligere fordi den "bare" er blå.

Som sagt så er Felcloth settet veldig fint til pvp hvis du ikke har høy nok rank for pvp-settet, spesielt gloves.

Lenke til kommentar
Builden min er nok en 100% raid PvE-build, ja. BG-PvP interesserer meg midt i anus :)

6298231[/snapback]

Jaja, men den fungerer bra i pve?

6298242[/snapback]

I raids, ja. Grunnen til at jeg ikke har stun resist-talentet er for øvrig Chromaggus og Onyxia. Som MT-healer ligger jeg som regel blant top 5 på threat meters mot Onyxia, og hvis jeg resister en fear i phase 3 betyr det ofte at jeg får aggro. Ikke det at Onyxia er noe problem lenger, men det er definitivt irriterende. Mot Chromaggus er det rett og slett så jeg ikke skal resiste time lapse.

I solo-pve er den helt på trynet. Shadow > * solo.

Lenke til kommentar

Bror min springer rundt med 31disc/15holy/5 i spirittap (tror jeg) og funker fett. Han har endel prophecy pga. +2% holy crit, og benediction har også +2% spell crit. Har vel også endel blue dmggear, ca. +200dmg. Sikkert rundt 20% holy crit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...