SkummelType Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Er så lite atte og helt fortjent, men jeg tror du har l2p issue altså. Hva er single target DPS din og link helst armory. Single target før hotfix med DI var 20500. Etter patch har jeg kunn sett uten DI, men ligger på 15-16k. http://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/markid%C3%A5sa/simple Går dog med bracers og skuldre med hit i raids, dette er gear som brukes i HC. Tviler svært på at det er noe l2p issue, har vært beste sp dps\dps i alle raids siden togc. Problemet er den dårlige utilityen som vi har når det kommer til kjapp aoe. Tenker på magmaw og chogall adds. Endret 16. februar 2011 av HansGeorg Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser shadowpresten vår må mase seg til Dark Intent hver raid, og blir skikkelig furten om den går til noen andre. Er det virkelig meningen at én buff skal ha så mye å si for skaden til shadow? Han gjør jo latterlig mye mer om han har DI. ShadowPriests har mest dots og skal ha DI uansett. Det er det beste for raidet ditt. Punktum. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jo, men hvordan design er det at en spesifikk buff på èn class skal uppe dps med flere tusen? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jo, men hvordan design er det at en spesifikk buff på èn class skal uppe dps med flere tusen? Nei, det kan du si. Hadde de latt shadow mastery være, og heller fikset slik at DI ikke gjorde så sinnsyk forskjell hadde det blitt bedre. Men alle spellsa våre gainer stort av DI. Men er nok ikke mer en rundt 2-3k dps, alt etter gear\gimmickfights. Har ingen konkrete tall, vet bare at om warlocken vår må tanke på palaen sin, så dropper dpsen en god del :< Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 "Mana cost PW:Shield increased by 33%." Disc himmelen varte ikke lenge! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er visstnok en PvE-change, noe som bare viser at Blizzard ikke har peiling. Chaincaster den jo ikke uansett pga ICD på Rapture. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er visstnok en PvE-change, noe som bare viser at Blizzard ikke har peiling. Chaincaster den jo ikke uansett pga ICD på Rapture. Dette viser jo at Blizzard faktisk har peiling, da det er mange som faktisk gjør dette. Og det har de jo god grunn til, da shield spam er best "hps" for tiden. Legg til at absorbs generelt er bedre enn healing og det at, hvis brukt nogenlunde riktig, shields har 0 overhealing så er det ikke rart at folk har gått tilbake til blanket shielding siden pw:s buffen. Ser ikke hvordan ICD på Rapture har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er visstnok en PvE-change, noe som bare viser at Blizzard ikke har peiling. Chaincaster den jo ikke uansett pga ICD på Rapture. Dette viser jo at Blizzard faktisk har peiling, da det er mange som faktisk gjør dette. Og det har de jo god grunn til, da shield spam er best "hps" for tiden. Legg til at absorbs generelt er bedre enn healing og det at, hvis brukt nogenlunde riktig, shields har 0 overhealing så er det ikke rart at folk har gått tilbake til blanket shielding siden pw:s buffen. Ser ikke hvordan ICD på Rapture har noe med saken å gjøre. Riktig. Nå kan man spamme shield uten manaproblemer. Rapture har igrunn liten innvirkning. Har ingen problemer det å se hvorfor Blizz øker mana costen. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Regner med en mer elegant løsning kommer til neste major content patch dog, for den manaøkningen som vi fikk nå kommer ikke til å spille noen stor rolle med ~400 ilevel gear. Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det slik at haste er kjekt å ha som SP i HC dungeons, og hit rating o.l i raid? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Er det slik at haste er kjekt å ha som SP i HC dungeons, og hit rating o.l i raid? Hit rating er første prioritet uansett, til du når hit cap. Endret 23. februar 2011 av Maverick2002 Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei, hvorfor går jeg så fort oom som holy, men som disc klarer jeg meg helt fint. Skiftet fra disc til holy da jeg konverterte til å bli healer i raid. Merker også at disc fungerer bedre i random HC's, enn holy (?) Uansett har jeg et problem med at jeg går for fort oom. link til character Ser at armory ikke er up to date, men har ikke noee pvp gear når jeg går pve. Help any1? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Vanskelig å si ved å se på gear når du logger ut i PvP gear.. Mulig du har lav mana regen. Combat regen bør ligge på rundt 2400-2500 unbuffed. Disc ble buffet i forrige patch og er for tiden veldig bra. Blir dog nerfet litt med tanke på mana cost på shield nå. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei! Jeg trenger noen råd. Jeg har en Shadow priest, level 34 (veit det er lavt). Jeg spiller solo PvE, en dungeon i ny og ne. Uansett, min rotasjon er som følger: Mind Blast - Devouring Plague - Shadow Word:Pain - Mind Flay til Mind Blast er klar igjen. Er dette greit? Jeg tror kanskje det er noe feil, siden jeg ofte ikke setter igang med Mind Flay før target er rimelig nære, og således ikke får så mye nytte av slow-effekten. Jeg har også akkurat fått Shadow Word: Death, men den virker litt risikabel å bruke, så hvordan bruker dere den? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vil berre nevne at om en levler prest atm..spec inn i disc, med healing på smite, glyph på smite. q som healer i dungeon, og aldri bruk noke anna enn smite..latterlig. =) Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei! Jeg trenger noen råd. Jeg har en Shadow priest, level 34 (veit det er lavt). Jeg spiller solo PvE, en dungeon i ny og ne. Uansett, min rotasjon er som følger: Mind Blast - Devouring Plague - Shadow Word:Pain - Mind Flay til Mind Blast er klar igjen. Er dette greit? Jeg tror kanskje det er noe feil, siden jeg ofte ikke setter igang med Mind Flay før target er rimelig nære, og således ikke får så mye nytte av slow-effekten. Jeg har også akkurat fått Shadow Word: Death, men den virker litt risikabel å bruke, så hvordan bruker dere den? Bruker ikke du fryktelig mye mana på det? holder det ikke med Mindflay spam? Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bruker jo endel mana ja; går vel ned til rundt 65-70% på ett target. Men om det vanligste er å få opp DOTs og så spamme Mind Flay kan jeg jo gjerne gjør det i grunn. Lurte bare på hva dere andre gjør... Også var det Shadow Word:Death da.. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Shadow Word Death er grei å bruke når du får Masochism får å få tilbake mana. DP koster for mye mana, ville heller bruke VT (hvis du har den) mindblast også mindflay spamme uten å bruke DP og SWP Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Han har jo ikke Vampiric Touch på lvl 34... Jeg ville gått for Mind Flay og Mind Blast på trash mobs, SW:P, Flay og Blast på bosser. Når du får Vampiric Touch, sleng den opp før du bruker Mind Blast, så får du bittelitt bedre mana regen. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Takk for alle svar. Da sparer jeg DOTs til bosser/vanskelige targets, dropper DP, og bruker Mind Blast og Mind Flay til vanlig. Prøver det ut seinere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå