Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den nerfen var rimelig ufortjent.

Merker at AoE ikke er noe vi har mulighet til å hjelpe med. Nytter rett å slett nesten ikke å gå som shadowpriest i raids lengre, ikke har vi super singledps og ikke kan vi ta ned mange adds. Skammelig.

Senest på chogall i går så vi stor forskjell fra pre nerf. Gi oss iallefall noe aoe utility som virker på adds da. Bring the player, not the class..

Endret av HansGeorg
Lenke til kommentar

Synes den nerfen var rimelig ufortjent.

Merker at AoE ikke er noe vi har mulighet til å hjelpe med. Nytter rett å slett nesten ikke å gå som shadowpriest i raids lengre, ikke har vi super singledps og ikke kan vi ta ned mange adds. Skammelig.

Senest på chogall i går så vi stor forskjell fra pre nerf. Gi oss iallefall noe aoe utility som virker på adds da. Bring the player, not the class..

Shadowprester skader jo dritmye for tiden. Skjønner godt at de trengte å nerfe det.

Lenke til kommentar

Jeg er så DRITLEI av DK's og Paladins i PvP.. Paladins kaster ALDRI en spell med casting time, de bare fyrer av isntaheals og er på 100% mana hele tiden.. Kjempekos!!

Og Unholy DK's da, herregud sier jeg bare.. De gjør noe insane med skade, 2 pets som slår får typ 4-7k dmg(3500resilience), og den AOE-snaren de har som ikke går ann å dispelle som ender opp OVERALT i en arena/BG..

Forbanna dritspill imo! ;)

Lenke til kommentar

Jeg er så DRITLEI av DK's og Paladins i PvP.. Paladins kaster ALDRI en spell med casting time, de bare fyrer av isntaheals og er på 100% mana hele tiden.. Kjempekos!!

Og Unholy DK's da, herregud sier jeg bare.. De gjør noe insane med skade, 2 pets som slår får typ 4-7k dmg(3500resilience), og den AOE-snaren de har som ikke går ann å dispelle som ender opp OVERALT i en arena/BG..

Forbanna dritspill imo! ;)

Hvis de kun holyshocker og WoG på 3HP så gjør du latterlig dårlig skade

Lenke til kommentar

Ja, jeg gjør latterlig skade.. Ender som regel opp med 2-5k skade i en Arena.. Siden jeg healer ;)

Men uansett, Paladins har en latterlig syk mana regen, de har flere instaheals og den beacon of light er bare OP i en 2v2 setting :/ Spiller man mot en flink Paladin får man heller ikke kastet noe spes med mana drains :(

Si meg en tactic som discpriest/Rogue mot Holy Pala/Unholy DK da plx..

Lenke til kommentar

Nivå er dette snakk om?

Og evt priesten din, gear etc

Akkurat nå er vi bare på 1550-1600 rating, men har akkurat bytta server(spilt her nå i 3-4 dager). Var på 1980-ish på vår forrige. Har fult blått pvp armor, conquest ring og back, resten er blått pvp.

Har 129khp selfbuffa og 3300resilience(ikke 3500) fant jeg ut nå, og 90kmana.

Roguen har conquest våpen og fult blått pvp gear.. Mutilate speca.

Lenke til kommentar

Nagina, siden du allerede er her.

Sett at Empowered Shadows er oppe. MB på cooldown eller vente?

Har du 5sec left av emp-shadow så må du jo vente til 1 orb eller mer, ellers on CD.

Siden mind blast gjør mer damage enn mind flay (selv uten orbs) derfor castes den on CD, men har selv tendens å vente på 1 orb, de kommer jo så fort i mange av bossene.

En annen ting som jeg fant det morsomt, i følge "world of logs", sjekk hvem som er ranked nr8 på akkurat denne bossen, legg merke på EU rank =)

Er bare normal 25 man da men likevel ;p

http://worldoflogs.com/rankings/players/Bastion_of_Twilight/Halfus_Wyrmbreaker/25N/Shadow_Priest/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...