Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Vil si det var en veldi mana drain rotation :p

 

Den jeg bruker er vell SW:P - DP - VP - Mind Flay til jeg får de kulene, da sender jeg mind blast for buff. Etter det fortsetter jeg egentlig og holder buffen og dots oppe. Bruker SW:D når jeg kan, for å få igjen mana. Bruker også Shadowfiend viss nødvendig

 

Den måten funker for meg, går ca aldri tom for mana med den :)

 

En skal forøvrig bare drite i å vente med MB til du får orbs. Det er en DPS-loss over å bare skyte MB på cooldown. Med mitt gear gjør jeg 16% mer skade per Shadow Orb, som gir en økning på 48%, med andre ord må jeg kunne skyte en 3 Orb MB med ikke mer en 10 sekunders mellomrom for at det skal være verdt å vente, noe som ikke er realistisk med så dårlig og tilfeldig proccrate som Shadow Orbs har akkura nå.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han troller jo åpenbart. Ingen er så dumme som det der.

Får da håpe det :p

 

Vil si det var en veldi mana drain rotation :p

 

Den jeg bruker er vell SW:P - DP - VP - Mind Flay til jeg får de kulene, da sender jeg mind blast for buff. Etter det fortsetter jeg egentlig og holder buffen og dots oppe. Bruker SW:D når jeg kan, for å få igjen mana. Bruker også Shadowfiend viss nødvendig

 

Den måten funker for meg, går ca aldri tom for mana med den :)

 

En skal forøvrig bare drite i å vente med MB til du får orbs. Det er en DPS-loss over å bare skyte MB på cooldown. Med mitt gear gjør jeg 16% mer skade per Shadow Orb, som gir en økning på 48%, med andre ord må jeg kunne skyte en 3 Orb MB med ikke mer en 10 sekunders mellomrom for at det skal være verdt å vente, noe som ikke er realistisk med så dårlig og tilfeldig proccrate som Shadow Orbs har akkura nå.

 

Kan ikke så mye om shadow enda så fin info :) Er Holy for det meste. Er bare shadow viss det er nødvendig egentlig

Lenke til kommentar

Shadow orbs kommer så det suser med litt raiding gear, må bare være uheldig om man ikke har 1+ eller mer hver gang MB blir castable igjen.

 

Må bare påpeke at du ikke har fler shadow orbs naken en hva du har i full 359

 

edit: That is, du får litt fler av haste, men du er fortsatt bundet av RNG, som vil si at om du ikke har en orb når du må recaste MB. Skal du da vente så du får refreshet ES, eller skal skyte den med en gang? Venter du kan det godt hende det går lang tid til du får en orb, mens om du kaster med en gang kan det godt skje at du får orben rett etter du har kastet. Det blir et dilemma.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Dra på elitistjerks så ser dere den beste rotasjonen ;)

 

Usikker på om dette er svar på noe, eller om du prøver å tilføre tråden noe nyttig. Men uansett hva det er så er det vel en fordel å sjekke hva en du referer til før du poster.

Ikke at du faktisk skrev en lenke, som gjør inlegget ditt enda værre.

 

Her er fra spriest-tråden på elitistjerks:

shadowpriestelitistjerk.png

 

Når det er nevnt, så har ikke shadowpriests en rotasjon. Så jeg aner virkelig ikke hva formålet med ditt inlegg faktisk var.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Storkoser meg som holy priest.

Er kun lvl 65 men utrolig artig å heale i instancene. Kjek og rask måte å lvl alten min opp på.

Hvor mye anderledes er det å heale feks normal Cata dungeons? Tenker på mana forbruket, siden til nå så går jeg ikke under 80% mana for det meste.

 

Likte spesielt talent Chakra eller hva den het, og talente som gir meg en "ny" spell ut ifra om jeg brukte Heal eller "aoe" heals etter jeg aktiverte 'Chakra' spellen.

Lenke til kommentar

Ja. Men jeg ville ikke brydd meg med Shield. Den healer ikke nok i forhold til mana til at det er verdt det. Ikke få Weakened Soul på target i tilfelle tanken trenger og flytte på seg. Da er Body and Soul fint.

 

Holy Word: Sanctuary er ikke fryktelig mana effektivt slik det er nå. 9k mana er litt drøyt. Prøv å bruk den så lite som mulig.

Lenke til kommentar

Som holy i HC så har jeg oppe mending hele tiden, renew på DPS som trenger liv.

Så ellers holder jeg tatctics med "movment" og all ledig tid går til å bruker greater heal.

 

Trenger ikke tanken greater, så kansler jeg og begynner castinga på nytt.

 

Sånn at den alltid er klar. bruker kun heal på tank vist han er under 70%

 

Funker fjell på HC så langt. Det er noe forskjellig fra boss til boss.

Noen ganger må du heale spesielt. Men er du kjapp nok holder ihvertfall den vanlige runden min.

 

Chakra, spirithealer og shadowfiend er nyttig.

 

Går mest Shadow, da jeg finner det mye mer artig i Cata. DMG er også bra, men i neste patch skal mindblast bli 150% sterkere, samt shield skal tåle opp mot 8000 HP. :)

 

har ikke fått tid til raids enda:(

Lenke til kommentar

Som holy i HC så har jeg oppe mending hele tiden, renew på DPS som trenger liv.

Så ellers holder jeg tatctics med "movment" og all ledig tid går til å bruker greater heal.

 

Trenger ikke tanken greater, så kansler jeg og begynner castinga på nytt.

 

Sånn at den alltid er klar. bruker kun heal på tank vist han er under 70%

 

Funker fjell på HC så langt. Det er noe forskjellig fra boss til boss.

Noen ganger må du heale spesielt. Men er du kjapp nok holder ihvertfall den vanlige runden min.

 

Chakra, spirithealer og shadowfiend er nyttig.

 

Chakra + renew så spam "heal" hele veien, med nok spirit kan du spamme den hele tiden uten å tape noe som helst mana, tar tanken enn del dmg så vil han gå sakte men sikkert ned i HP, til slutt er det bare å toppe tanken med greater heal.

 

Holy Word: Serenity <-- nyttig i lange baner + mana effektiv.

 

Det med å cancle greater heal og begynne å caste den er nice det, men nu kjenner jeg encounters såpass godt at jeg kun gjør det når jeg vet at personen vil ta mye skade, ellers går det kun på "heal" spam 24/7.

 

Men ja, alle har forskjellig spillerstil, men healer for å være mana-effektiv + er stortsett heroics jeg prater om nå, lite raid healing på meg siden jeg er shadow :>

 

Går mest Shadow, da jeg finner det mye mer artig i Cata. DMG er også bra, men i neste patch skal mindblast bli 150% sterkere, samt shield skal tåle opp mot 8000 HP. :)

 

 

Mind Blast now does 18% more damage than Mind Spike.

 

evt denne:

The mana cost of Power Word: Shield has been increased by approximately 31%, but its effect has been increased by 208%.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...