El Fantasma Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Etter buffen til holy Conc talentet til Holy priests så kan jeg ikke si jeg har slitt med mana i heroics.. Da er det dine dps'er som gjør feil hvis du går tom for mana imo. Spillte før Holy Consentration ble buffet så ja, jeg regner med det ble bedre etter denne. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Trenger nødvendigvis ikke være dps feil, kan være at priesten er noob, heale på samme måte som i wotlk = /oom Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Trenger nødvendigvis ikke være dps feil, kan være at priesten er noob, heale på samme måte som i wotlk = /oom Jepp! Finns også endel tanker som er dårlig rustet for HC. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Wooh, hadde 15.2k dps på siste boss i SFK HC i går, aldri hatt så høy dps før Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hadde 19k single target @ raids, fikk 2 set bonus så har ikke fått testet, kanskje 20k nå? Oo Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oi, det er nice Jeg er dog i mitt 333/346 JP gear, så ikke noe raid gear på meg i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Roflmao. Hadde en hunter med gladiator (blå) og noen andre blåe 346 items og han hadde 16k dps singletarget. :!: Edit: Så ikke at dette var priest tråden. Har et spørsmål, holy eller disc for healing? Jeg er så vant til discipline, og aner ikke hvordan jeg skal gjøre det med holy. En annen ting, 1h og off-hand eller 2h staff? Regner med at disc priests kommer til å bli mye mer verdsatt i instancer mtp på shield er buffet. Ikke det at jeg har store problemer å heale i instancer eller raids, da. Endret 17. januar 2011 av Romis Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vil påstå at Holy er mye bedre til healing sånn som det er nå, men etter patchen så er de nok rimelig balansert imo. iom. at de buffer penance med 20%(så den ikke bare er en Grace-stacker som den er nå) og de buffer shieldet. 1hnd/2hnd greia går vel bare på hvilke stats du føler du trenger Jeg har 1hnd/offhand, JP offhand og en HC 1hnd. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Per no er holy best. Etter patch kan vel disc bli viable. Om du klarer å heale med disc no, så kan du berre forbli disc, for det kjem jo til å bli meget mykje bedre etter patch. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vil liksom ikke bytte til Holy når jeg har vært Disc priest siden 85. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Bare forbli disc du, har du ingen problemer med å heale instancer så hvorfor bytte? Etter patchen vil det jo bli enda lettere Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Vurderer nesten å bytte til disc pga irritasjon med Lightwell. Jeg setter den ned i en bossfight, mens etter kampen er det 13 charges igjen på den og jeg har brukt den 2 ganger selv. Endret 17. januar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Har flere ganger som holy @ heroics sluttet å heale DPSene fordi de ikke klikker lightwell, av og til lar jeg dem dø og skriver "l2click", ingen har blitt sur så langt, merkelig nok. Men de lærer nok, er relativt ny spell for de fleste selvom den har vært in-game siden beta Angående weapons, så holder jeg meg til 1h + offhand, med tanke på at det er bedre pga offhand har enchant (100int) men, den blir jo nerfed snart til 40int så, tror det blir ganske 50-50 igjen. Endret 17. januar 2011 av nagina Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Med mindre du hadde slitt med å holde folk oppe\mana, så hadde jeg nok facepalma ganske bra før jeg leava partyet og logga av. Det er like dumt som å slutte å dpse totalt fordi tanken lager litt lite threat. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vurderer nesten å bytte til disc pga irritasjon med Lightwell. Jeg setter den ned i en bossfight, mens etter kampen er det 13 charges igjen på den og jeg har brukt den 2 ganger selv. bare sett ned lightwell og ignorer dps helt Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg har en Spriest 85 med 329 item level, og jeg har et par problemer. Først og fremt så får jeg ikke dpsen min høyere enn 8 k. Jeg går også UFATTELIG fort tom for mana, men jeg har et inntrykk av at rotationen min kanskje failer. For som dere sikkert vet så koster mind spike dødens mye. Rotationen min går litt som det her: Mind Spike - Mind Spike - Mind Spike - Mind Spike - Mind Blast - Shadow Word: Death - Mind Flay - Mind Flay - Mind Spike - Mind Spike - Mind Spike - Mind Blast - Mind Flay - Mind Flay - Shadow Word: Death ~ og sånn holder jeg på. Jeg bruker altså ALDRI hverken Vampiric Touch, Devouring Plague eller Shadow Word Pain. Er dette riktig? EDIT: Dette er utenom cooldowns Endret 31. januar 2011 av Bysno Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vil si det var en veldi mana drain rotation Den jeg bruker er vell SW:P - DP - VP - Mind Flay til jeg får de kulene, da sender jeg mind blast for buff. Etter det fortsetter jeg egentlig og holder buffen og dots oppe. Bruker SW:D når jeg kan, for å få igjen mana. Bruker også Shadowfiend viss nødvendig Den måten funker for meg, går ca aldri tom for mana med den Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har en Spriest 85 med 329 item level, og jeg har et par problemer. Først og fremt så får jeg ikke dpsen min høyere enn 8 k. Jeg går også UFATTELIG fort tom for mana, men jeg har et inntrykk av at rotationen min kanskje failer. For som dere sikkert vet så koster mind spike dødens mye. Rotationen min går litt som det her: Mind Spike - Mind Spike - Mind Spike - Mind Spike - Mind Blast - Shadow Word: Death - Mind Flay - Mind Flay - Mind Spike - Mind Spike - Mind Spike - Mind Blast - Mind Flay - Mind Flay - Shadow Word: Death ~ og sånn holder jeg på. Jeg bruker altså ALDRI hverken Vampiric Touch, Devouring Plague eller Shadow Word Pain. Er dette riktig? EDIT: Dette er utenom cooldowns Herregud...mer feil kan man ikke ta Starten av fighten SW:P-DP-VT-MF-MF(til 5 stacks av evangelism)-(mindblast med engang du får en shadow orb så du får emp shadow mb skal bare brukes når du har shadow orbs) Refresh dots når de har mindre enn 3sek igjen spam mindflay og bruk mindblast så du holder emp shadow oppe hele tiden du kan også bruke sw:d for å få tilbake mana Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Han troller jo åpenbart. Ingen er så dumme som det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå