Loeve Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Akkurat. Jeg slår greit for 5-600 med noen få raid buffs, og det er veldig godkjent etter min mening Endret 28. mai 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Eneste fordelen jeg kan tenke meg ved å bruke staff og ikke wand når man grinder, er at man slipper global cooldown. En skikkelig wand hjelper mer Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Joda, litt irriterende med global cooldown, men det er da bare en tilvenningssak? Man lærer seg jo å flytte på seg i riktig tidspunkt etter hvert? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jada. Dessuten kan man "gli" gjennom global cooldown noen ganger, så det er ikke et problem i grunn. I hvert fall ikke når man grinder alene. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Liker meg med wanden min. Fine wanden. Har akkurat lært meg å se gjennom andres øyne, noen som vet hva det egentlig er nyttig for? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Snike på allies i WSG og se hvor de gjemmer flagholderen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Tenkte jeg ikke på Takker skal prøve det Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 "Er dette en bra taktikk: Mind Blast, Shadow Word: Pain, Shoot til jeg har lite hp, Shield, Heal, gjenta? Merk, jeg er kun lvl 21.." Tja. det jeg gjør er følgende: Jeg har ikke shadow form enda bare så det er sagt. Holy Fire (pga. dot) - Shadow Word Pain - Mind blast (hvis mobben er et stykke unna) - shield - wand - wand - wand. Funker veldig bra for min del vertfall. Atm er jeg lvl 35 bare så det er sagt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 "Er dette en bra taktikk: Mind Blast, Shadow Word: Pain, Shoot til jeg har lite hp, Shield, Heal, gjenta?Merk, jeg er kun lvl 21.." Tja. det jeg gjør er følgende: Jeg har ikke shadow form enda bare så det er sagt. Holy Fire (pga. dot) - Shadow Word Pain - Mind blast (hvis mobben er et stykke unna) - shield - wand - wand - wand. Funker veldig bra for min del vertfall. Atm er jeg lvl 35 bare så det er sagt. 6204562[/snapback] min rekkefølge når jeg angriper er: -Shield meg -Shadoword: pain -Mind flay - Helt til fiendene enten kommer helt nær meg, eller til shieldet er borte.. bruk mind flay mens shieldet er oppe, så de ikke kan interupte -Mind blas Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Starta alltid med mind blast da jeg levla opp, lande spellen med cast time først, så DoT, mindflay/wand Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) jeg ville lagt inn en fear etter SW:P og før mindflay men. Vet ikke, jeg liker bare alltid ha ting på cooldown ^^ Endret 29. mai 2006 av DeeTee Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Fikk tak i Holy Fire, nå går det slik: Shield meg, Holy Fire, Mind Blast, SW:P, Wand til Shield har gått ut, da setter jeg gjerne på en ny en Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Og i dag fikk man både Essence Gatherer og Boots of Transcendence, gitt. Heeeeeerlig. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 grinda på vei til 60, shield mb - mf mf mb, død mob De mobsa med litt mer hp(gjerne 3-4levler over meg) shield mb swp mf mb fear mf mb død, eller noe slikt. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Holy\Disp Priest: Attack: SW:P , MB , Wand \ AfterCombat -> En stk Greater Heal, pluss gratis heal hvert 3, minutt Lenke til kommentar
slez Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hallaisen, Har akkurat levla min d00rf priest til 60, og nå trenger jeg en healer bild. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Respeca til shadow på 60. Det eier totalt, skulle ha gått for shadow mye tidligere, men har nok vært litt trangsynt i forhold til healing i instancer. Så til et par ting jeg lurer på. Gear som increaser damage and healing done by magical spells and effects. Påvirker det også shadow damage, eller må det eget gear til det? Samme med holy spells som for eks. smite, blir det påvirket av slikt gear? Siste jeg lurer på er hvordan man kan se sin sjangse til å critte med spells? Takk for svar Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Gear som increaser damage and healing done by magical spells and effects.Påvirker det også shadow damage, eller må det eget gear til det? Samme med holy spells som for eks. smite, blir det påvirket av slikt gear? Slikt gear påvirker både shadow og holy, om du er Nelf så har det til nå ikke påvirka starshards dog som er arcane av en eller annen merkelig grunn, såvidt jeg har lest er dette en bug som vil bli fikset. Healing i instanser med shadow funker helt fint det, bare de som puller mobs tar høyde for at du har mindre manapool og generellt sett kan heale litt mindre. Til syvende og sist så handler det mer om intelligensen til den som sitter bak tastaturet enn hvilken talentspec du har sålenge du ikke raider. Siste jeg lurer på er hvordan man kan se sin sjangse til å critte med spells? Hmm, greieste her er vel å bruke damagemetre, tror ikke du kan se det visuellt noe sted. Og i dag fikk man både Essence Gatherer og Boots of Transcendence, gitt. Heeeeeerlig. Nice det ja, har hatt 5 sett bonusen fra transc nå i et par-tre månders tid og jeg må si jeg liker den bedre og bedre for hver gang reactive fade proccer. Sparer meg for global cooldown, manaloss samt cooldown på fade. Usannsynlig bra spell, eneste som irriterer meg er at Onyxia nekter plent å gi meg Transc circleten. Alt mulig anna dropper der, bortsett fra akkurat den... Merkelig at den "enkleste" delen av settet er den jeg får sist.... Endret 31. mai 2006 av Netforce Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Last ned theorycraft fra curse-gaming.com, der har man mye fin oversikt over critsjanse og hvor mye gearet påvirker et spell. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Last ned theorycraft fra curse-gaming.com, der har man mye fin oversikt over critsjanse og hvor mye gearet påvirker et spell. 6213356[/snapback] Takker, skal prøve det. Nedlastet og innstallert, skal bare sjekke innleggene mine først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå