Tommyeen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Går d å levle som holy fra lvl1? Har holy noe dps? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Joda, det går, men tar sinnsykt lang tid iforhold til shadow. Da ville jeg heller lvlet som disc. Men hvorfor skal du gjøre det? Nå kan man jo kjøper dualspec på lvl 30. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jo sant nok men vil liksom lære meg healing from scratch.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du kommer ikke i instanser før lvl 14-15 uansett. Da kan du eventuellt respecce og lvle kun i instanser fram til lvl 30. Da kan du kjøpe dual specc. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 har lvla tailor nå. og sitter igjen med en del craftet resilience gear. men er usikker på hva som er best for pvp bruk. tenker da på crit/haste/mastery/hit vs spirit. og hvilke av dem som er best å satse på for priest. Noen tips? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Går d å levle som holy fra lvl1? Har holy noe dps? Har testa det med både paladin og priest (dog i vanilla), og det er ikke å anbefale Tar bare sinnsykt mye lengere tid, og man får problemer med å ta ned mobs på 83. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Holy Pala tar ned mobs lett på 83. Exocism spam ftw, bruker jo så og si ikke mana heller da:/ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Holy Pala tar ned mobs lett på 83. Exocism spam ftw, bruker jo så og si ikke mana heller da:/ Er ikke dette priest tråden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg levler presten min som Discipline, og det fungerer uten det minste problem. Har ikke prøvd Holy, men det går nok I verste fall, kjøp Dualspec som level 30 for 10 gull. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Disc-love i neste patch! Herregud dette skal bli så kos! Var på testserveren og shieldet meg selv for 34k <3 1 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 min absorber på rundt 8-9 k nå, og med 208 % buff er vel over 30k ganske som forventet? (for litt bedre geara folk) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 gleder meg , har disco som os Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Min absorberer 11.5k atm, og på testserveren har de endra det talentet som øker shield absorb med 20%(10%?) til å også absorbere 30% mer på deg selv. Så på andre shielda jeg for nesten 25k, men på meg selv var det 34k Grace kan også være på flere targets samtidig, samt at den specen som minsker cooldown på weakened soul fungerer på flash heal, heal og greater heal, ikke bare heal.. Skal bli såååå braaa Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jepp, fine endringer og buffs! Men prester trengte det virkelig. Blir nåkk å fyre igang presten igjen når denne går live. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Disc iallefall, holy og shadow har vært bra så langt. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Joda, holy har fungert greit, og hvertall mye bedre enn disc, men jeg hadde mana problemer i HC. Med mana cost redusering på renew og kraftigere CoH tror jeg holy blir bra! Disc ser hvertfall veldig spennende ut. Shadow fortjente vel egentlig også en aldri så liten AoE dmg buff;) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 mange som trenger aoe buff. Eller, poenget mitt er at aoe er altfor ubalansert akkurat no. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Cirle of Healing er greit den, blir bedre når alle i raidet jobber sammen med sine AoE heals, så den blir sånn den er i dag. Enig med Mind Sear, men den blir jo buffed, så gadd ikke nevne den, vært OP hele wotlk så Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Etter buffen til holy Conc talentet til Holy priests så kan jeg ikke si jeg har slitt med mana i heroics.. Da er det dine dps'er som gjør feil hvis du går tom for mana imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå