Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rapture's mana regeneration component has been increased from 1.5/2/2.5 to 2/4/6%.

Helt sikkert derfor :thumbup:

Resten:

* Blessed Resilience now increases healing received by 15/30%, up from 5/10%.

* Focused Will now reduces damage taken by 5/10% and 10/20%, up from 4/8% and 6/12%.

* Healing done by Glyph of Dispel Magic no longer improperly caps out at a certain health pool range.

* Holy Concentration's mana regeneration component has been increased from 10/20% to 20/40%.

* Player-controlled vehicles return an Invalid Target error when attempting to use Leap of Faith on them.

* Rapture's mana regeneration component has been increased from 1.5/2/2.5 to 2/4/6%.

Hvor er informasjonen fra? :)

Lenke til kommentar

da er det bare å begynne å stacke Spirit på holy -priests da.. Kommer jo aldri til å gå tom for mana med rette rotasjonen.. :/

Ikke si jeg må respeca IGJEN.. Har allerede brukt over 1200g, og jeg starta for 1mnd siden...

1200g på respec eller er det snakk om gems etc?

Hva har du gemmet egentlig?

Lenke til kommentar

Jeg sjekke mine achievement/Statistics, der står det hvor mye du har brukt på å respece. Til meg i går var det over 1200g.:) jeg liker å prøve forskjellige specs, selv om det er bare 1pt eller 2 som endres hver gang, heh..

Jeg har alt gemma med int/mastery atm, men etter å ha lest litt på EJ tror jeg at jeg skal reforge/re-gemme til crit/int.

Skal også respece i dag, til en GHeal spec, som sies å være ganske så nice på EJ. Merket i går på noen Heroics at jeg brukte en del Gheal, så da bytter jeg ut Heal med smite og Heal med Gheal, hvis du skjønner :p

Penance på nesten hver cooldown, shield på hver cooldown og Gheal når jeg vet jeg ikke overhealer. Skal ta spece i Train of Tought, slik at hver Gheal reduserer cooldown på Inner Focus med 5sec. Skal faktisk fjerne cooldown på shieldet mitt, så den blir 3 sec i stedet for 1 sec og skal laste ned cooldown counter for Rapture slik at jeg vet når jeg _kan_ bruke shield.

Lenke til kommentar

Jeg sjekke mine achievement/Statistics, der står det hvor mye du har brukt på å respece. Til meg i går var det over 1200g.:) jeg liker å prøve forskjellige specs, selv om det er bare 1pt eller 2 som endres hver gang, heh..

Jeg har brukt 1290golds på respeccs og jeg var ganske sikker på at det var lite :p

Lenke til kommentar

Jeg ser ihvertfall forskjellen på rapture. Synes det bare er rart at Archangel sin shadow er 25% mana regen, og bare 5% på smite sin :/

Jeg specca holy for noen dager siden, har ikke testa disc de siste dagene.

ooaww, jeg "kjenner" en fyr fra wow som heter Maverick og er priest o_o hvilken server spiller du på, og hva heter charen din?

Lenke til kommentar

Jeg ser ihvertfall forskjellen på rapture. Synes det bare er rart at Archangel sin shadow er 25% mana regen, og bare 5% på smite sin :/

Jeg specca holy for noen dager siden, har ikke testa disc de siste dagene.

ooaww, jeg "kjenner" en fyr fra wow som heter Maverick og er priest o_o hvilken server spiller du på, og hva heter charen din?

Er nåkk ikke meg;) Elpreste på Khadgar (A).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...