Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører denne speccen selv nå.

 

Har ingen verdens problemer med mana så lenge gruppen ikke er helt håpløs. Bruker Direct Heal-chakra som oftest, og holder Renew gående på de som tar/måtte ta skade. Samtidig påpeker jeg at folk skal bruke Lightwell, som er helt fantastisk når den faktisk blir brukt.

 

Så på maintank hiver jeg på en PW:Shield, en Renew og en PoM. Popper chakra og venter på et pull. Bruker Heal til å vedlikeholde Renew på maintank og evt andre som måtte trenge det. Greater Heal og den instant chakra healen på maintank ved behov. Skulle det bli mye skade på hele gruppen blir det en PoH og CoH samtidig som jeg prøver å holde renew gående.

 

Så lenge gruppa holder mål, holder dette vel og lenge for meg i heroics. Ikke testet noen raids enda.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt fan av State of Mind, Chakra varer i 30 sec, så så lenge jeg er flink til å bruke den så er den alltid oppe uansett, 2 pts jeg kan bruke andre steder :p

 

Og jeg er nå usikker på Surge of Light, den procer utrolig sjeldent, sånn typ 3 ganger totalt i en instance for meg:/

Lenke til kommentar

Sant det, men kommer så umåtelig kjekt med noen ganger. Og jeg ser ikke helt hva jeg kan bytte de ut med. State of Ming gjør det direkte enkelt og overlappe chakra - Serendipity finner jeg helt ubrukelig da jeg må bruke Binding- eller Flash Heal. Binding er den eneste jeg kan finne på å bruke, men det er så sjeldent at jeg aldri vil se at jeg faktisk får en fordel ut av det.

 

Men alt i alt kan man tilpasse Holy litt etter spillestil, så det er sikkert mye som funker :)

Lenke til kommentar

Synes Surge of Light trenger litt buff, 6% som det er nå er for lite, før var det 50%? kunne hvertfall hatt 25% da hadde den fortjent 2 poeng.

 

Body and soul talent er også små dårlig, har ikke hatt behov for det enda, mye mulig det er enkelte raid encounters hvor den kan være OK.

 

men nu står jo mellom disse 2 talents, begge krever 2 talent point så personlig ville jeg valgt surge of light, når den proccer så hjelper det enn del, mens body og soul hjelper så si ingenting.

 

http://www.wowhead.com/talent#bchZfhrrRkbkcdoh

Lenke til kommentar

Var disc frem til i går, respeccet holy nå. Må sies at jeg syntes holy fungerer veldig mye bedre i heroics, spammer heal og chakra er interessante greier. Som disc kastet jeg hver gcd så lenge jeg hadde mana og fortsatt hadde jeg nesten ikke sjangs til å holde tanken oppe. Noe virker å være litt ubalansert om dagen.

 

Syntes forresten flash heal fortsatt er viable :p Chakra - Heal - Renew tank - Heal - tanken trenger mye healing x2 flash heal for serendipity poppe Heal chakra og sende av gårde to Greater heals mens man har increased crit chance.

Lenke til kommentar

Jada, så det så..

 

Da har jeg respeca tilbake til Disc, med evang/archangel og Attonement. Kjørte en HC rett etter respec med randoms og vi grusa hele instancen, var Blackrock. Første bossen endte jeg opp med 80% mana, brukte dog SF. Lå på ca 70/80% mana etter hver enkelt trash pull, og så lenge folk var på 80% hp satt jeg meg med og medda veldig kjapt etter hver pull.

 

Nå vet jeg virkelig ikke hva som er best av Holy/Disc lengre :/

 

Kaster som regel 1-2 smites per pull, healer sånn ca like mye som Heal uansett, så etter noen trash pulls har jeg 5/5, så pupper jeg archangel. Med 15% mer healing der og 24% fra Grace så er den en ganske så fin boost på tanken. Da kommer det lett 40k GHeal-crits inne, og da får også tanken absorb shield på typ 15k.. Veldig nice ;)

Lenke til kommentar

Rapture's mana regeneration component has been increased from 1.5/2/2.5 to 2/4/6%.

 

Helt sikkert derfor :thumbup:

 

Resten:

 

* Blessed Resilience now increases healing received by 15/30%, up from 5/10%.

* Focused Will now reduces damage taken by 5/10% and 10/20%, up from 4/8% and 6/12%.

* Healing done by Glyph of Dispel Magic no longer improperly caps out at a certain health pool range.

* Holy Concentration's mana regeneration component has been increased from 10/20% to 20/40%.

* Player-controlled vehicles return an Invalid Target error when attempting to use Leap of Faith on them.

* Rapture's mana regeneration component has been increased from 1.5/2/2.5 to 2/4/6%.

Lenke til kommentar

* Holy Concentration's mana regeneration component has been increased from 10/20% to 20/40%.

 

dette må være det sykeste, det er jo 90% in combat regen...

 

 

Syns det der virka veldig overkill ja. Las eg det rett, så kan priests plutselig sitte med en 5-1000 meir combat manaregen? (Avhengig av gearprio, gemming og etc såklart).

Det er en ganske hissig buff i såfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...