porlaket Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dere som er Holy og ikke bruker Inner Will og ikke speca i Mental Agility burde prøve det, seriøst! PoM, CoH, renew, shield, Chakra "heal" versjonen, buffs, dispell, fade, fear.. Alle får redusert mana cost med 25%!!! Hjalp meg veldig mye i går altså Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja det er fortsatt en fin panikk-knapp, men den koster jo nesten 10% av manapoolen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Før hadde eg null kontroll over clearcasting procs på druiden min. Men no med den nye innebygde blizz powerauras, går alt med til regrowth og healing touch, og det hjelper, det hjelper veldig. =) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kjører denne speccen selv nå. Har ingen verdens problemer med mana så lenge gruppen ikke er helt håpløs. Bruker Direct Heal-chakra som oftest, og holder Renew gående på de som tar/måtte ta skade. Samtidig påpeker jeg at folk skal bruke Lightwell, som er helt fantastisk når den faktisk blir brukt. Så på maintank hiver jeg på en PW:Shield, en Renew og en PoM. Popper chakra og venter på et pull. Bruker Heal til å vedlikeholde Renew på maintank og evt andre som måtte trenge det. Greater Heal og den instant chakra healen på maintank ved behov. Skulle det bli mye skade på hele gruppen blir det en PoH og CoH samtidig som jeg prøver å holde renew gående. Så lenge gruppa holder mål, holder dette vel og lenge for meg i heroics. Ikke testet noen raids enda. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg er ikke helt fan av State of Mind, Chakra varer i 30 sec, så så lenge jeg er flink til å bruke den så er den alltid oppe uansett, 2 pts jeg kan bruke andre steder Og jeg er nå usikker på Surge of Light, den procer utrolig sjeldent, sånn typ 3 ganger totalt i en instance for meg:/ Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Sant det, men kommer så umåtelig kjekt med noen ganger. Og jeg ser ikke helt hva jeg kan bytte de ut med. State of Ming gjør det direkte enkelt og overlappe chakra - Serendipity finner jeg helt ubrukelig da jeg må bruke Binding- eller Flash Heal. Binding er den eneste jeg kan finne på å bruke, men det er så sjeldent at jeg aldri vil se at jeg faktisk får en fordel ut av det. Men alt i alt kan man tilpasse Holy litt etter spillestil, så det er sikkert mye som funker Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Gleder meg til å teste dungeons og healing igjen. Å levle som Shadow er liksom noe heeeelt annet enn Holy Priest. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Noen som har prøvd Chakra med Evangelism/archangel? Kan ikke dette generere ganske store Smite tall? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Synes Surge of Light trenger litt buff, 6% som det er nå er for lite, før var det 50%? kunne hvertfall hatt 25% da hadde den fortjent 2 poeng. Body and soul talent er også små dårlig, har ikke hatt behov for det enda, mye mulig det er enkelte raid encounters hvor den kan være OK. men nu står jo mellom disse 2 talents, begge krever 2 talent point så personlig ville jeg valgt surge of light, når den proccer så hjelper det enn del, mens body og soul hjelper så si ingenting. http://www.wowhead.com/talent#bchZfhrrRkbkcdoh Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Surge of Light Rank 2 Your spell criticals have a 50% chance to cause your next Smite or Holy Nova to be instant cast, cost no mana but be incapable of a critical hit. This effect lasts 10 sec. Den var den foreldete utgaven. Endret 15. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skulle bare ønske den så slik ut idag Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja jeg likte den godt som den var. Var riktignok veldig kraftig at den kunne brukes Med C/PoH Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Var disc frem til i går, respeccet holy nå. Må sies at jeg syntes holy fungerer veldig mye bedre i heroics, spammer heal og chakra er interessante greier. Som disc kastet jeg hver gcd så lenge jeg hadde mana og fortsatt hadde jeg nesten ikke sjangs til å holde tanken oppe. Noe virker å være litt ubalansert om dagen. Syntes forresten flash heal fortsatt er viable Chakra - Heal - Renew tank - Heal - tanken trenger mye healing x2 flash heal for serendipity poppe Heal chakra og sende av gårde to Greater heals mens man har increased crit chance. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 For å bruke Healbot med Chakra: http://www.healbot.info/article.php?story=20101126190735182 Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jada, så det så.. Da har jeg respeca tilbake til Disc, med evang/archangel og Attonement. Kjørte en HC rett etter respec med randoms og vi grusa hele instancen, var Blackrock. Første bossen endte jeg opp med 80% mana, brukte dog SF. Lå på ca 70/80% mana etter hver enkelt trash pull, og så lenge folk var på 80% hp satt jeg meg med og medda veldig kjapt etter hver pull. Nå vet jeg virkelig ikke hva som er best av Holy/Disc lengre :/ Kaster som regel 1-2 smites per pull, healer sånn ca like mye som Heal uansett, så etter noen trash pulls har jeg 5/5, så pupper jeg archangel. Med 15% mer healing der og 24% fra Grace så er den en ganske så fin boost på tanken. Da kommer det lett 40k GHeal-crits inne, og da får også tanken absorb shield på typ 15k.. Veldig nice Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Rapture's mana regeneration component has been increased from 1.5/2/2.5 to 2/4/6%. Helt sikkert derfor Resten: * Blessed Resilience now increases healing received by 15/30%, up from 5/10%. * Focused Will now reduces damage taken by 5/10% and 10/20%, up from 4/8% and 6/12%. * Healing done by Glyph of Dispel Magic no longer improperly caps out at a certain health pool range. * Holy Concentration's mana regeneration component has been increased from 10/20% to 20/40%. * Player-controlled vehicles return an Invalid Target error when attempting to use Leap of Faith on them. * Rapture's mana regeneration component has been increased from 1.5/2/2.5 to 2/4/6%. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 * Holy Concentration's mana regeneration component has been increased from 10/20% to 20/40%. dette må være det sykeste, det er jo 90% in combat regen... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hvor er den infoen fra? Endret 16. desember 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det et problem med Chakra? Synes det virker som jeg noen ganger ikke får noe effekt av å kaste f.eks Heal. Chakra bare forsvinner og jeg sitter der med cooldown og null benefit fra den. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 * Holy Concentration's mana regeneration component has been increased from 10/20% to 20/40%. dette må være det sykeste, det er jo 90% in combat regen... Syns det der virka veldig overkill ja. Las eg det rett, så kan priests plutselig sitte med en 5-1000 meir combat manaregen? (Avhengig av gearprio, gemming og etc såklart). Det er en ganske hissig buff i såfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå