Pastagutten27 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Takk, da forsto jeg litt mere av hvorfor jeg sliter med å holde dpsen oppe Altså, jeg har overhodet ikke haste eller hit, du kan jo ta en titt selv: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Blade&cn=Phailaip (Ignorer healingpantsa, jeg skal få bytta ut de som fort som bare mulig.) EDIT: Jeg fant allerede et par feil blandt talentsa mine. Jeg tror jeg har vært temmelig trøtt da jeg specca. Endret 26. november 2010 av Bysno Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Du står med nesten 33% HIT, dvs du har dobbelt så mye HIT som trengs, HIT cap er 17% hvis du ikke har fått det med deg. Så reforge all spirit og hit om til haste. Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Det står at jeg har 862 Hit, ikke 33%? Under så står det jo at jeg har 30.43% crit, kan du ha forveklsa de? EDIT: Sorry, jeg fant ut at man faktisk kunne holde over statsa. Endret 26. november 2010 av Bysno Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Staven og trinken kan du iallefall reforge. Hit til haste/sp. Eg ville gått for haste, då du gjerne kunne hatt meir. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Mer og mer jeg leser om PvP spec til Priests, jo mer usikker blir jeg oppdager jeg. Vil teste, naow. :< Endret 30. november 2010 av Lednar Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Gosh for no mana problemer med shadow, litt mer OK i dungeons men levling var for jævlig, synes damage'n var såpass rævva også, ble ennå værre når man måtte bytte ut T10 set bonuses, men for håpe det order seg når man får litt "blue" gear Må rett og slett ha "glyph of dispersion", uten det var det håpløst å queste Endret 9. desember 2010 av nagina Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Sleit med mana en gang i går, men jeg har kun vært i Mount Hyjal. Sleit i den fire-hula hvor man skal drepe skilpadda. Spawnet jo helt sykt fort der. Bortsett fra det har jeg aldri slitt. Min Rotation er som følger (Vampiric Touch) - Devouring Plague - SW:P - Mind Blast - Mind Flay - Mind Flay - SW:D Eller Devouring Plague - SW:P - Mind Blast - Mind Spike - SW:D - (Mind Flay) Sikkert ikke optimalt, er bare det som har funket for meg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Kan jo hende at det er lenge siden jeg har levlet med priest og med dårlig gear (wotlk gear ja), men synes man må bruke shadowfiend og dispersion på hver CD for å holde mana'en oppe, og enkelte mobs har så mye HP at det går nesten 25k mana for å drepe dem... spesielt mobs i Twilight highlands, der har enkete mobs 90k hp, jeeez :!: Og btw, flash heal koster 4k og ternger sikkert 5-6 cast av det for å maxe HP til topp så... 4x6 = 24k mana bare for å heale seg selv Endret 9. desember 2010 av nagina Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Flash Heal er sånn sett "kriseløsning" fra å med Patch 4.0.* Blizzard har jo lovet at det blir mindre Spikedamage, og at nye bread&butter-spell er "Heal". Sjeldent jeg trenger å heale meg selv, men mob'ene i Mount Hyjal har jo "bare" 30k HP PW:S bruker jeg også flittig, hjelper litt mot damage, samt at jeg slipper for mye "interupts". Jeg er level 81, og har vel 35k mana Hadde 1200 spirit før, men minker etterhvert som Greens erstatter mine T10 epics Endret 9. desember 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ikke hatt noe manaproblemer som disc-spec her. Puller med Penance - Holy fire - Smite - Smite - Smite - evt sw:d hvis jeg ikke critter på en av smitsa.. Nuker normalt med 5/5 evangelism for 5.5-6k og typ 9-9.5k crits. Med full penance crit er det mellom 14-18k dmg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Naaa, flash heal brukes en god del ennå, synes "heal" er altfor treg ennå og har du sett damage tanks tar i dungeons hvis det er lite "CC"? kommer ikke langt med "heal" spell akkurat, må rett og slett spamme flash heal, greater heal funker også men så tar andre i groupen damage så er flash heal skillen til det. Levle med disc? Oo, altfor slow forhold til shadow. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Naaa, flash heal brukes en god del ennå, synes "heal" er altfor treg ennå og har du sett damage tanks tar i dungeons hvis det er lite "CC"? kommer ikke langt med "heal" spell akkurat, må rett og slett spamme flash heal, greater heal funker også men så tar andre i groupen damage så er flash heal skillen til det. Levle med disc? Oo, altfor slow forhold til shadow. Kan godt hende det er tregt, men det fungerte fint i går, hehe Men før jeg logga i går så respeca jeg faktisk til shadow som offspec, og disc som mainspec. Så får se hvordan det er med shadow i questing Hva er en god spellrot. til shadow nå til dags forresten? Etter som jeg ser så gjør Mind Spike(den nuken du får på 81, tror det var mind spike) litt mer dmg enn Mind Flay, raskere cast time og billigere på manadelen OG den booster Mind Blast. Er det verd å bare pulle med dev. plague + sw:p - 3x mind spike så mind blast/sw:d? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Spørs hvor lenge du spiller med T10, mind flay er ganske nice så lenge du du har 4set bonus, dvs 1.7s mind flay (hos meg).. og uten T10 så sitter jeg på 2.5s mind flay, er små surt Har kjørt det vanlige starter rotasjon siden starten av, VT -> SW:pain -> Plague -> Mind blast Det som er surt med mind spike er at den fjerner alle dots på current target, men den er grei å i boss fights hvor det er trash som skal fort ned, så holder du bare dots oppegående på bossen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Evangelism + Archangel irriterer meg som disc healer. Latterlig at man skal stå og smite til den store gullmedaljen bare for å få en patetisk 15 sec buff. Nei takk, har da annet å gjøre. Og Heal er bare tragisk treigt, healer heller med Greater heal som jeg har gjort før. Tar like lang tid. Unngår talenter som baserer seg på Heal. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Noen som har det ultimate Priest Holy ( PvE ) buildet, og Priest Disc Healing PvP build? Har også et annet problem. Når jeg ikke går instancer som healer, bruker jeg offspeccet mitt Shadow i PvE. Men jeg går så utrolig fort tom for mana. Er lvl 42 med 3300 mana akkurat nå, og rotation er Mind Blast>Shadow Word:Pain>Devouring Plage>Mind Flay. Da har jeg tapt ca 600 mana, og jeg må bruke 2-3 mind flay før mobs blir drept. Utrolig manasug med priest. Endret 9. desember 2010 av Romis Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som har det ultimate Priest Holy ( PvE ) buildet, og Priest Disc Healing PvP build? http://elitistjerks.com/ ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Elitist Jerks - Holy Priest Compendium Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er lvl 42 med 3300 mana akkurat nå, og rotation er Mind Blast>Shadow Word:Pain>Devouring Plage>Mind Flay. Da har jeg tapt ca 600 mana, og jeg må bruke 2-3 mind flay før mobs blir drept. Utrolig manasug med priest. Har du Glyph of spirit tap da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå