Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grace er ikke "gratis" da du allerede må ha castet noe. Den er bedre som dispel protection. Dog, om den enda blir en magic effekt vet jeg ikke enda. Gode teams, avhengig av situasjonen selvfølgelig, bytter target når de har fått en ned og vet de ikke kan presse han ned mer, og da går Gracen ut. Heilt greit for å enklere toppet en person med Penance, men that's it. Ikke verdt 2 points imo.

Reflective Shield er helt greit. Men med et shield som absoberer f.eks 8k, vil den gjøre 3k6 i skade. Synes det er bedre med Evangelism for ekstra damage etter HF. Samt du vil få manaen (iallefall endel) du brukte tilbake, med ekstra healing. Ekstra healingen vil gjøre det enklere for deg å få teammaten din opp igjen på hp om dere forsøkte på et kill, og de fikk counteret dere ganske bra hp wise.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Grace gir personen du kaster penance på ekstra healing fra deg.. I siste patchnotes har den økt fra 2/4% til 4/8% per point og den stacker 3 gang.

8x3=24% mer healing fra deg etter at du har kastet en penance.. Veldig nice talent for 2pts, imo.

Endret av karael
Lenke til kommentar

Jeg spiller Holy, hat hatt en del spirit, men mistet ca 100 spirit i går når jeg byttet litt gear. Sliter med mana om jeg må spamme flash heal. Men behovet for flash heal skal bli mindre i Cata. De legger opp til at Heal blir den nye bread and butter-spellen.

Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/sylvelin/

Ja, jeg mangler gems på det nye gearet (chest, boots, ring).

Lenke til kommentar

Grace gir personen du kaster penance på ekstra healing fra deg.. I siste patchnotes har den økt fra 2/4% til 4/8% per point og den stacker 3 gang.

8x3=24% mer healing fra deg etter at du har kastet en penance.. Veldig nice talent for 2pts, imo.

Kjempefint i PvE sammenheng. Delvis unyttig i forhold til Evangelism + Archangel PvP, som faktisk var den sammenhengen vi snakket om.

Lenke til kommentar

Kjempefint i PvE sammenheng. Delvis unyttig i forhold til Evangelism + Archangel PvP, som faktisk var den sammenhengen vi snakket om.

Da er vi enig om å være uenig, rett og slett :p

Lenke til kommentar

Noen shadowpriests her som kan fortelle meg hva jeg burde gemme i gearet mitt? I wotlk satsa jeg fullt spell power, gemma ALT med spellpower utenom metagemmen i headen. Så når patch 4.0.1 kom ble alle gemsa intellectgems, og nå gir intellect spell power, så jeg tenkte at hvorfor ikke gemme videre med bare intellect?

Men så blir jeg litt i tvil, jeg ser andre shadowpriests med bedre dps enn meg, og jeg klarer bare ikke å komme over 9.7 k dps i icc, også ser jeg druuds og mages som har liksom 15-16 k dps singel.

Noen som kan komme opp med et par bra tips angående både talents, gemming og rotation?

Også det med reforging. Burde jeg reforge gearet mitt? Isåfall burde jeg reforge til mastery? Jeg er så i tvil.

Lenke til kommentar

Hadde gjort så mye lettere om du hadde postet armory av karakteren din.

Men kan jo si basics, intellect er mest verdt etter HIT cap, spirit gir også HIT så på en måte så lønnes det å gemme 10int+10spirit før 10int+10hit, fordi du har talent som gjør spirit om til hit og spirit betyr også mana regen. (hvis du ternger hit da)

Ellers, 20int all the way og 10int+10haste på slots som har socket bonus bedre enn 5sp.

MetaGEM er endret hos de fleste casters nå, så:

http://www.wowhead.com/spell=55397

http://www.wowhead.com/spell=55392

Rotasjon eller spells som skal prioriteres:

VT -> SW:P -> DP -> MB -> Shadowfiend -> Mind Flay.

Mind blast på hver CD, helst +1 shadow orb stack.

Usikker på hvor du ligger med geared ditt men 1080 haste rating er greit å ha men "softcap" ligger på ca 1269 men det krever selvsagt ICC25+ man gear, noe jeg antar du ikke har.

Reforge geared til haste om du trenger det, mastery ble jo redesigned men tror ikke det lønnes seg likevel, ikke før Cata kommer ut.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...