Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg starter: VT - SW:P - Devouring Plague - reapply SW:P - Mind Blast - Mind Flay til Mind Blast er klar igjen, reapply dots når det trengs. Bruker ikke SW:D over 25%.

Edit: Det skal være sagt at jeg aldri har vært Shadow nesten da. Om du sjekker armory, vil du se hva jeg har brukt priesten til. Har ikke fokusert på Priest i det hele tatt igrunn.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Lurer om man skal bare gemme CRIT på Spriest nå, med tanke på at det finnes haste CAP, (soft-cap) lurer om crit vil gi mer benefit når man har ...

Bruker "MEG" som eksempel, ikke noe imba priest, men heilt okey!

Sånn cirka ilvl 264 på alle delene.

Haste: 1180 rating

Crit: ca 34%

>>>

Disse tabelene under viser hvor mange tick får av hver dot: (merket svart er hva jeg får med min nåværende gear)

Devouring Plague

Ticks Haste% Rating

10 18.75% 323

11 31.25% 701

12 43.75% 1080

13 56.25% 1459

Shadow Word: Pain

Ticks Haste Rating

7 8.3% 6

8 25% 511

9 41% 1017

10 58% 1522

Vampiric Touch

Ticks Haste Rating

6 10% 57

7 30% 663

8 50% 1269

9 70% 1876

Da kommer spørsmålet, lurer om jeg skal satse å nå 8 tick vampiric touch cap, eller gå ned i haste til 1080 som er 12 tick på Devouring Plague, så gemme eller reforge gear til crit?

Mistenker at jeg ikke vil få mere haste, ikke før jeg får heroic t10 deler etc.

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg bare shadow en gang hver søttende fullmåne eller noe, så du burde sikkert få svar fra noen som er langt mer inni dette enn meg før du gjør deg opp en mening. Men etter hva jeg leste på shadowpriest.com så virker det som en balansering av crit og haste er tingen nå etter at man har skaffet 17% hit. Siden du er så nærme et ekstra VT tick så syntes jeg det virker logisk å reforge for 1269 haste.

Lenke til kommentar

@ 85 derimot gikk eg relativt greit oom på dummy som shadow. (beta)

Brukte eg riktignok kun dispersion, og ikkje så hard på å bruke fiend på rett tidspunkt etc. Ei heller regen fra party av noko slag.

Men å gå oom blir nok meir aktuelt når du kommer til 85. Men då har jo ein også heilt nytt gear, så det eg seier her e jo sikkert heilt urelevant. =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Testa holy på cata, og det var den healingspecen eg syns var best på prest. (Og eg speler disc no ja, og er veldig gla i disc healinga.

No har dei vel nerfa noke greier rundt chakra, så det ikkje er like stas med holy lenger. Men om folk kan bruke chakra riktig så trur eg holy kan funke fett.

Har dei fiksa lightwell slik at du ikkje trenger å skifte target for å få heal utav den?

Då kan det jo faktisk hende at den får seg en ny vår i cata. =)

Lenke til kommentar

Forfærdelig svak prestene er i pvp. Prøvde shadow. Ugh.

I 4.0? Jeg har spilt en del på PTR og syntes det er mye bedre enn da jeg sist spilte som var i TBC så jeg syntes ikke noe er galt. Det er ikke alltid problemet ligger i charen. Ting som keybindings, macroer og fancy mus hjelper mye i PVP. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...