Sk0rpio Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hei. Jeg har nå speccet ned til Meditation i disc treet, og skal til og starte i holy.Men ja, jeg er healer ^^Min char Endret 18. juli 2010 av Sk0rpio Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 har et spm om disc priest. Hvis jeg feks critter med FH (30% av 10 k) og så med pw:s (30 % av 3 k) på samme target. Vil da "bobla" fra FH bli på target eller blir den replaca med pw:s sin? håper dere skjønner hva jeg mener Etter hva jeg mener å huske, skal det skjoldet som genereres av kritiske treff økes i størrelse, på lik linje med andre egenskaper som kan overlappe ofte (Death Coil fra Death Knights, bleeden til Arms Warriors, etc) Lenke til kommentar
Nithiel Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Om det er Divine Aegis du tenker på så vill du vell på 2 skjold på targetn, hvilket som går ned først er jeg dog usikker på men om du f.eks targetter deg selv og healer med f.eks flash til du critter å så caster pw:shield på deg selv etterpå vil du se du har 2 skjold på deg så nei den blir ikke replaca. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 sorry har vært litt afk nå :S men det jeg mente var: Hvis jeg critter med 2 spells på rad (og uten at target tar noe dmg), vil da divine agnesis bobla; alt 1: stacke. alt 2: kun den siste bobla vil "være igjen" (uansett om crittet fra den første var høyere) alt 3: Den høyeste/sterkeste bobla vil være håper dere skjønner Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvordan speccer man disc pvp og holy pve nå? Har vært borte fra WoW i 2 år så trenger litt input. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 tja ingen fasit atm , alt forandrer seg om kort tid og ingen er helt enig atm om hva som er best Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvordan speccer man disc pvp og holy pve nå? Har vært borte fra WoW i 2 år så trenger litt input. Man vil få nye talents om 2 dager, så det er like greit å bare "vente" litt. Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) sorry har vært litt afk nå :S men det jeg mente var: Hvis jeg critter med 2 spells på rad (og uten at target tar noe dmg), vil da divine agnesis bobla; alt 1: stacke. alt 2: kun den siste bobla vil "være igjen" (uansett om crittet fra den første var høyere) alt 3: Den høyeste/sterkeste bobla vil være Hei, Divine aegis stacker, det vil si at du kan caste en masse spells etterhverandre og stacke divine aegis. Men det er et cap på 125*(Target's Level) = at lvl 80 = 10 k Hvilke av skjoldene som går først har jeg ikke sjekket, men går man dypt ned på WoL kan man nok se hvilken buff som forsvinner først. Har igrunn ikke så mye å si:) Endret 11. oktober 2010 av LureCowboy Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dere shadow-priests da, fått noe bra DPS med det nye tree? ;> Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, på min atl med 5.1k gs gjør jeg like mye eller mer på dummy en min retri med 6.2k :/ Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja SP virker ganske så buffet, men det gjør vel generelt alle casters:) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er jo +5% haste innebygd i shadowform så, ikke så rart. Rotasjon kjører dere på? Hadde selv ca 10-11k på dummy men er mange debuffs på target og blir liksom ikke helt riktig. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvor har det blitt av Circle of healing? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Den er vel der den sist var, tenker jeg Endret 14. oktober 2010 av nagina Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har nettopp reclaima acounten min etter tre og et halvt år, og har glemt fryktelig mye om spillet. Hvilken Priest spec er best når man går solo? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har nettopp reclaima acounten min etter tre og et halvt år, og har glemt fryktelig mye om spillet. Hvilken Priest spec er best når man går solo? Kort og enkelt, shadow ! =) Har du ikke spilt på 3+ år, da er det like greit å behandle wow som et nytt spill er mye du må utforske nå altså, yey! Level er du btw? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det føles t.o.m som et nytt spill, men det kan jo ha noe med at jeg er kun level 33, og har egentlig bare skrapt på overflaten av wow^^ Moro. Eneste som er litt kjedelig er at serveren har nærmest dødd ut siden sist. Har enda ikke møtt noen under lvl 60. Får håpe det tar seg opp etterhvert. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er ikke mange du møter, er bare på enkelte plasser, i ditt tilfelle, STV og booty bay området. De fleste rusher bare gjennom (som oftest) og rett til outland og videre til northrend. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Den er vel der den sist var, tenker jeg Nei, finner ikke igjen Circle of healing.. Den som var så kjekk Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Da har du glemt å specce for det, rett og slett eller bruk øyner http://cata.wowhead.com/talent#b:azo0mz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå