Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har et spm om disc priest. Hvis jeg feks critter med FH (30% av 10 k) og så med pw:s (30 % av 3 k) på samme target. Vil da "bobla" fra FH bli på target eller blir den replaca med pw:s sin?

 

håper dere skjønner hva jeg mener :)

Etter hva jeg mener å huske, skal det skjoldet som genereres av kritiske treff økes i størrelse, på lik linje med andre egenskaper som kan overlappe ofte (Death Coil fra Death Knights, bleeden til Arms Warriors, etc)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om det er Divine Aegis du tenker på så vill du vell på 2 skjold på targetn, hvilket som går ned først er jeg dog usikker på men om du f.eks targetter deg selv og healer med f.eks flash til du critter å så caster pw:shield på deg selv etterpå vil du se du har 2 skjold på deg så nei den blir ikke replaca.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

sorry har vært litt afk nå :S

 

men det jeg mente var: Hvis jeg critter med 2 spells på rad (og uten at target tar noe dmg), vil da divine agnesis bobla;

 

alt 1: stacke.

alt 2: kun den siste bobla vil "være igjen" (uansett om crittet fra den første var høyere)

alt 3: Den høyeste/sterkeste bobla vil være

 

 

håper dere skjønner :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

sorry har vært litt afk nå :S

 

men det jeg mente var: Hvis jeg critter med 2 spells på rad (og uten at target tar noe dmg), vil da divine agnesis bobla;

 

alt 1: stacke.

alt 2: kun den siste bobla vil "være igjen" (uansett om crittet fra den første var høyere)

alt 3: Den høyeste/sterkeste bobla vil være

 

 

Hei, Divine aegis stacker, det vil si at du kan caste en masse spells etterhverandre og stacke divine aegis. Men det er et cap på 125*(Target's Level) = at lvl 80 = 10 k

 

Hvilke av skjoldene som går først har jeg ikke sjekket, men går man dypt ned på WoL kan man nok se hvilken buff som forsvinner først. Har igrunn ikke så mye å si:)

Endret av LureCowboy
Lenke til kommentar

Har nettopp reclaima acounten min etter tre og et halvt år, og har glemt fryktelig mye om spillet. Hvilken Priest spec er best når man går solo?

 

Kort og enkelt, shadow ! =)

 

Har du ikke spilt på 3+ år, da er det like greit å behandle wow som et nytt spill :p er mye du må utforske nå altså, yey! :D

 

Level er du btw?

Lenke til kommentar

Det føles t.o.m som et nytt spill, men det kan jo ha noe med at jeg er kun level 33, og har egentlig bare skrapt på overflaten av wow^^ Moro.

 

Eneste som er litt kjedelig er at serveren har nærmest dødd ut siden sist. Har enda ikke møtt noen under lvl 60. Får håpe det tar seg opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...