Oxygen 07-12 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah så irriterende med dual spec og training !!!! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bedre enn å ikke ha det, stop whining. 1 Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det lurer eg og på>> Btw, fekk over 1800 rating igår. Er Haste The Shit for Disc priest i PvP? Tenker våpena? Då kan eg vel og bruke dei våpena i PvE som shadow og? Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Såh, spørsmål. Fungerer Psychic Horror mot Val'kyr Shadowguards i LK-fighten? Har prøvd å google, men finner ingen ting. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Tok Sindragosa igår med kun 3% Hit, altså 82 hit rating. Hadde 6500 DPS når kampen var ferdig. Synst det var ekkelt mykje når eg vant mot 6k gs combat rogue og ele shammy. Grunnen til at glømte var for at eg healet på Dreamwalker og skiftet ikkje gear. No er jo ikkje 6500 mykje, men med all den downtimen på den fighten så er det no eindel. DPSet f.eks aldri tombs i Air phase. Endret 11. juni 2010 av E7ite Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det lurer eg og på>> Btw, fekk over 1800 rating igår. Er Haste The Shit for Disc priest i PvP? Tenker våpena? Då kan eg vel og bruke dei våpena i PvE som shadow og? Kjør på med haste wep Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Haste ja Endret 12. juni 2010 av nagina Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Haste det riktige å specce med disc priesten min? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg bruker swd rett etter mindblast. Hvorfor hjør ikke dere det igjen? Så noen her som ikke brukte det uten om når han/hun flyttet seg. På for eks black temple og ssc var det opp til 30% av dps done for en lvl 70 sp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg bruker swd rett etter mindblast. Hvorfor hjør ikke dere det igjen? Så noen her som ikke brukte det uten om når han/hun flyttet seg. På for eks black temple og ssc var det opp til 30% av dps done for en lvl 70 sp. Tro det eller ei, men spillet har forandret seg siden TBC. Mange ting man gjorde da som man ikke gjør nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Men rett etter MB er den globale cooldownen sånn at det passer fint med en swd hos meg 10k+5k som lander på 0,3 sec. Å bruke den på cooldownen om det passer uansett kan da ikke være en dårlig ting. Nå har ikke jeg finstudert det, men jeg mente at det ikke skulle forstyrre for rotasjonen. Skal sjekke etterpå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du får jo global cooldown når du kaster Shadow Word: Death, så hvorfor ikke begynne på en Mind Flay? http://shadowpriest.com/viewtopic.php?f=61&t=23234 Der står den ubestridte Shadow Priest DPS-tråden. Les og lær. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Men rett etter MB er den globale cooldownen sånn at det passer fint med en swd hos meg 10k+5k som lander på 0,3 sec. Å bruke den på cooldownen om det passer uansett kan da ikke være en dårlig ting. Nå har ikke jeg finstudert det, men jeg mente at det ikke skulle forstyrre for rotasjonen. Skal sjekke etterpå. De fleste spørsmålene du stiller om prester kan du i grunn ganske lett finne ut av om du leser litt på shadowpriest.com og sjekker i Rawr. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Rotation Opening Sequence: Depending on if you have to run in or not, things vary slightly, however, the typical opening sequence is something like this: Vampiric Touch Devouring Plague 3 Tick Mindflay Then SW:P Alternative opening sequences include: Casting a SW: P to get misery up, then recasting it later on (this is very viable if you are running in and need 2 GCD to position yourself) or 3 Tick Mindflay 2 Tick Mindflay Then full dots - this is a very viable opening sequence if you have several 45 second ICD abilities and want to proc them with mindflay before dotting. During the fight: Single Target Priority: * Ensure that Misery is up. * Recast Shadow Word: Pain at 5x Shadow Weaving. * Vampiric Touch * Devouring Plague * Mind Blast * Mind Flay 1. Mind Blast on cooldown. 2. Cast Mind Flay when everything else is up or on cooldown. 3. Use Shadow Word Death to deal damage while moving -http://elitistjerks.com- Bare følg den du Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 har et spm om disc priest. Hvis jeg feks critter med FH (30% av 10 k) og så med pw:s (30 % av 3 k) på samme target. Vil da "bobla" fra FH bli på target eller blir den replaca med pw:s sin? håper dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 God Morgen. Har nå startet en dwarf priest som jeg levler sammen med kompiser. Vi er nå level 20 og storkoser oss^^ Hva slags glyphs er bra og bruke som holy priest? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Se halveis ned Regner med at du bare healer? Siden du spiller med noen 24/7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå