Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

la merke til at å legge til shadow word: death mellom sw:p og mind flay funket ganske bra :) har ikke tenkt så veldig mye over det at den tar damage av meg selv også, for som priest så er jo hp'en for det meste helt oppe pga vampiric embrace :)

rotation: vampiric touch, mind blast, devouring plague, sw:p, (sw:d) mind flay funket ganske bra :D

skal titte litt rundt etterpå og se om det er verdt å ta den med i rotation, med tanke på mana bruk og sånt :)

Lenke til kommentar

Disc pve: klikk

Noen som spiller disc liker renew, om du finner deg selv i å bruke det noe som helst så kan du putte de 3 poengene fra Spell warding i imp renew og muligens bytte flash heal glyph med renew glyph.

Om du finner deg selv med 800+ haste og du tankhealer en god del, så kan du flytte rundt i holy til du får 5/5 divine fury.

Holy pve: klikk

Noe som det her er vel det mest cockiecutter du kan få det som holy for 25 man raiding. Folk som blir satt til å tankheale mer enn raidhealer liker divine fury/imp healing men når du starter og gjør heroics/10man så kommer du nok til å bruke gheal nokså sjeldent uansett.

Shadow pvp: klikk

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Disc passer vel bedre inn i flere combos og er enklere å finne teams til, kanskje enklere å skaffe seg høyere rating med det. Men så er det jo noen som spiller det de synes er moro også da -_-

Og det er jo ikke sånn at det er umulig å få høy rating med shadow heller, en i guilden som spiller shadow i 2s og 3s på 2500-2600 rating.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

shadow pvp , er ikke det litt waste da , dico er jo best til pvp for prest.

så det spiller ikke noen rolle hva han synes er mest morro? bare fordi disc er best så bør alle priests være det i pvp?

edit: kan hende han spiller bare for å ha det morro vettu.

edit2: noe som man burde i ett spill.

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

tja , jeg ser nå ikke og være død hele tia som gøy da , var det jeg tengte på .

Du prøver å si at ... du suger som shadow i pvp?

Folk feiler når de spiller shadow, aldri la andre få overtak over deg, da ender du bare ut av shadowform og heale deg selv = død som oftest.

Be coolguy.

Lenke til kommentar

har akkurat healet fra lvl 62-65 i instancer og fant nylig ut at jeg hadde 4/8 flash heal rank, og 3/6 renew, + mange andre.

joda, jeg lurte på hvorfor jeg healet så utrolig lite. men tenkte at det var en "downside" av å være disc, at det gikk mye bedre med flash heal etc som holy :tease:

(jeg er ganske ny i disc/holy, no flaming pls.)

fail anyone? fant ut at flash healen min gikk fra å heale 400-500 til 1k-1.1k, digg med tanke på at jeg har holdt ut instancer med rank 4 flash heal.

edit: hver gang jeg lærte ny rank hadde de visst ikke oppdatert seg. QQ

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

jeg bruker bare få "you cant do that while stunned .... you are dead" nå er det dog en patc eller 2 siden jeg prøvde meg noe på arena , men selv holy pve specet følte jeg var bedre

Sang for deg, riktig nok var sangen ganske sann en stund tilbake, det var før de fikset talentree...

(edit: må si at jeg elsker sangen) ;P

Men trust me, med shadow tar du alle class LETT 1vs1, med untakk av rogue og mage, eller kan si at jeg sliter litt med dem, men men... jeg er ikke noe hardcore pvp ;P

Endret av nagina
Lenke til kommentar

har akkurat healet fra lvl 62-65 i instancer og fant nylig ut at jeg hadde 4/8 flash heal rank, og 3/6 renew, + mange andre.

joda, jeg lurte på hvorfor jeg healet så utrolig lite. men tenkte at det var en "downside" av å være disc, at det gikk mye bedre med flash heal etc som holy :tease:

(jeg er ganske ny i disc/holy, no flaming pls.)

fail anyone? fant ut at flash healen min gikk fra å heale 400-500 til 1k-1.1k, digg med tanke på at jeg har holdt ut instancer med rank 4 flash heal.

edit: hver gang jeg lærte ny rank hadde de visst ikke oppdatert seg. QQ

Ene disco pristen i guildet slet så velding med og holde tankene alive i toc , etter 4-5 raids viste det seg at han brukte penance rank 1 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...