Whiteshit Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Strengt tatt ingen som dps'er om ikkje noken healer. [/ufattelig tørr mandagsmorninghumor] Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Strengt tatt ingen som dps'er om alle healer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja må si meg enig der, shadow er tingen nå... sinnsyk dps, er ikke mange som følger hadde jeg bare hatt ordentlig dps gear og klart og naile rotasjonen så ja , kommer skjelden over 5k selv om geart tilsier mye mere :/ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er ikke så mye rotassjon akkurat, går mest på prioriteringer, så skal egentlig være veldig lett om du husker dem. De fleste ender som oftes å spamme mind flay å glemmer å refreshe viktige dots. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 jo jeg kan rotasjonen , har dots på rundt 95% uptime vill jeg si , fortsatt kom jeg ikke over 5k på normale kamper , nå har jeg dog ingen gode dps thrinkets og bruke healing geart med men noen deler til og få 289hit , når jeg kjører simcraft på gear indikerer det op mot 8k hvist jeg ikke husker feil . Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 hmm... 8k? har du shadow gear på deg, show armory ;> Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 heter mato , spiller på daggerspine , sjekk wowheros har reset gear på begge specs der sitter på jobbe så får ikke linket Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke så veldig bra gear der nei, litt mye crit/spirit som er den dårligste comboen bortsett fra hit/spirit men det finnes det nesten ingenting av. Det at du ikke har noe tier bonuser (2p t9 er veldig bra) hjelper jo heller ikke mye. Men mer enn 5k burde du klare å gjøre i raids uansett. Så du sa at du hadde 95% uptime på dots, noe som er VELDIG bra om du har det i raids. Men tror du kanskje tar deg noen pauser for å ha så høy uptime eller at du clipper mind flay dårlig? Du burde aldri stoppe og vente på CD på mind blast eller vente på å reapplye dots perfekt. Alltid kast en ny mind flay hvis du har igjen typ 1.8 sec på VT eller 0.5 sec på DP. Tjener mye mer på det enn å vente og ikke gjøre noe i ett halvt sekund. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 jeg bruker somregel ikke klippe mf , så kan jo være der det ligger ja . Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Med mindre du kan gripe muligheten til å bevege deg litt. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&cn=Sinklol Langt ifra bra gear, altfor lite haste. Gjør fra 6.5k->7k dps på de kampene i icc der man kan stå litt stille. Veldig enig med taigah, mindflay skal brukes som filler uansett hvor kort det er til neste cd\dot går ut. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bare til opplysning, den der "talisman" trinket fra toc10 3rd boss suger hardt, styr unna.... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Angående pvp, bruker dere searing light eller reflective shield? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bare til opplysning, den der "talisman" trinket fra toc10 3rd boss suger hardt, styr unna.... vill det være bedre og bare bruke solace of the defeated ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dem er på lik linje, ville jeg tro men, du har jo mange alternativer der ute som er rimelig lett å få tak i. -Nevermelting Ice Crystal -Abyssal Rune Disse er nice og dropper fra heroics, ser stadig vekk at folk bruker de triumph hit trinkets selvom de står med 200 over hit cap, men det skyldes dagens GS/itemlevel race. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Einaste som har vore innom en triumph trink av mine chars er presten min, som er disc, med int trinken. Heilt grei sak. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dem er på lik linje, ville jeg tro men, du har jo mange alternativer der ute som er rimelig lett å få tak i. -Nevermelting Ice Crystal -Abyssal Rune Disse er nice og dropper fra heroics, ser stadig vekk at folk bruker de triumph hit trinkets selvom de står med 200 over hit cap, men det skyldes dagens GS/itemlevel race. abyssal rune har jeg i banken , lett og bytte , nevermelting ice sikler jeg velding på , pop før swp og ibma crit hele kampen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) noen tanker på holy spec som dette . http://www.wowhead.c...ZcxxcfMqqh0euio EIDT: na no good Endret 19. februar 2010 av Mato Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hadde et lignende build første gang vi tok Valitharia Dreamwalker - fint for høy single target HPS med Flash/Greater Heal-rotation. Specca rimelig raskt tilbake til min vanlige holy-specc though, selv om det var litt artig med 5.5-6k HPS single target (uten at jeg fikk portal-buff! ). Lenke til kommentar
celebra Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Æsj. Jeg som trodde denne tråden handlet om judas priest Lenke til kommentar
ngk Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hva bør en gjenomsnittelig dps være på en shadow priest lv.65? har gear fra quest leveling. ligger nå på ca 350-400 virker veldig lavt i forhold til de andre klassene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå