Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo jeg kan rotasjonen , har dots på rundt 95% uptime vill jeg si , fortsatt kom jeg ikke over 5k på normale kamper , nå har jeg dog ingen gode dps thrinkets og bruke healing geart med men noen deler til og få 289hit , når jeg kjører simcraft på gear indikerer det op mot 8k hvist jeg ikke husker feil .

Lenke til kommentar

Ikke så veldig bra gear der nei, litt mye crit/spirit som er den dårligste comboen bortsett fra hit/spirit men det finnes det nesten ingenting av. Det at du ikke har noe tier bonuser (2p t9 er veldig bra) hjelper jo heller ikke mye.

Men mer enn 5k burde du klare å gjøre i raids uansett.

 

Så du sa at du hadde 95% uptime på dots, noe som er VELDIG bra om du har det i raids. Men tror du kanskje tar deg noen pauser for å ha så høy uptime eller at du clipper mind flay dårlig? Du burde aldri stoppe og vente på CD på mind blast eller vente på å reapplye dots perfekt. Alltid kast en ny mind flay hvis du har igjen typ 1.8 sec på VT eller 0.5 sec på DP. Tjener mye mer på det enn å vente og ikke gjøre noe i ett halvt sekund.

Lenke til kommentar

Dem er på lik linje, ville jeg tro men, du har jo mange alternativer der ute som er rimelig lett å få tak i.

 

-Nevermelting Ice Crystal

-Abyssal Rune

 

Disse er nice og dropper fra heroics, ser stadig vekk at folk bruker de triumph hit trinkets selvom de står med 200 over hit cap, men det skyldes dagens GS/itemlevel race.

Lenke til kommentar
Dem er på lik linje, ville jeg tro men, du har jo mange alternativer der ute som er rimelig lett å få tak i.

 

-Nevermelting Ice Crystal

-Abyssal Rune

 

Disse er nice og dropper fra heroics, ser stadig vekk at folk bruker de triumph hit trinkets selvom de står med 200 over hit cap, men det skyldes dagens GS/itemlevel race.

 

 

abyssal rune har jeg i banken , lett og bytte , nevermelting ice sikler jeg velding på , pop før swp og ibma crit hele kampen :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...