Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
En bra leveling spec i shadow? Er ikke helt oppdatert for tiden, har en 48 priest som ikke har sett dagslys på flere måneder.

Er bare å fylle shadow tree, spiller lite rolle...

Tier10 collection på gang?, sprists spesielt.... ;>

Lenke til kommentar

Skal ikke ha t10 legs, og jeg kjøper head som neste del. Så får vi bare se om jeg har litt flaks i voa (om jeg ikke har fått 60 frost før det).

Og angående t9 2p, så driter jeg egentlig i den når jeg får op-bonusen på 4p t10 :>

Lenke til kommentar

Min du tenker på?

If so, den er i ei herlig blanding av heal/shadow gear. Sia det e en alt må han kunne gjer begge deler, så tier blir stort sett ikkje prioritert. Har vel likevel 2 biter shadow (245) og 1 bit holy (245). Men alt er fra voa.

Fikk ikkje opp armory, men er Meleeman på Azjol-Nerub realmen. Husker ikkje stats i haue. =)

Lenke til kommentar

Driver på og lager meg en priest for arena om dagen og skal nå faction change den til alliance.

Lurer derfor på om jeg bør velge dwarf eller human.

Som human får jeg jo en ekstra trinketslot, som er greit hvis jeg velger å ikke bruke nye resitrinketen som kommer, men som dwarf har jeg stoneform som virker temmelig win mot en del classes, så klarer ikke helt bestemme meg, har dere noen synspunkter på hva jeg bør velge, gjerne kommenter hvorfor du hadde valgt A eller B også.

Takker på forhånd

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt human, får såpass mye resi fra gear at trinketen er egentlig ikke needed og mer spellpower er alltid moro. Dwarfs er dog mye bedre mot de jævla roguesa som tar livet av en prest på kort tid :<

Hvem skal du spille med?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...