henrik_s Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Så var man etter; http://www.wowhead.com/?item=50259#dropped-by Ser ganske nice ut med tanke på SW:pain ;> Endelig droppet den. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Retripala trengte den sårt sist den droppet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Så var man etter; http://www.wowhead.com/?item=50259#dropped-by Ser ganske nice ut med tanke på SW:pain ;> Endelig droppet den. har ennå ikke fått den, funker fett? =) Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Funker den sånn at hvis du popper den før du kaster SW:pain så har du så høy critchanse gjennom hele bossen? (så lenge du ruller den så klart) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Ja, er bare SP som resetter som jeg har forstått, kun crit som blir stående når du bruker noe slikt boost. Men nå gemmer jo shadow priests for haste, men betyr selvsagt ikke at crit er dårlig. Endret 15. desember 2009 av nagina Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Veldig fornøyd med den. Den ene fighten jeg testet den på (Marwyn i HoR) hadde SW:P over 40% crit. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En bra leveling spec i shadow? Er ikke helt oppdatert for tiden, har en 48 priest som ikke har sett dagslys på flere måneder. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 En bra leveling spec i shadow? Er ikke helt oppdatert for tiden, har en 48 priest som ikke har sett dagslys på flere måneder. Er bare å fylle shadow tree, spiller lite rolle... Tier10 collection på gang?, sprists spesielt.... ;> Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har to deler, blir head neste og så gloves. Gleder meg som en unge til 4piece. Gjør relativt okay dps nå, men blir jo helt texas med 4piece \o/ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Gloves og legs dropper vel i VoA nu snart så lite lønnsomt å waste frost emblems på de. Gruer meg å droppe 2set t9 bonus, nå som jeg er meget vant til +6sec VT noe som er jævlig nice når det kommer til dual/multi dot. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal ikke ha t10 legs, og jeg kjøper head som neste del. Så får vi bare se om jeg har litt flaks i voa (om jeg ikke har fått 60 frost før det). Og angående t9 2p, så driter jeg egentlig i den når jeg får op-bonusen på 4p t10 :> Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Yeu yeu... der fikk man ny våpen også http://www.wowhead.com/?item=49968 <3 Så fikk jeg også t10 2 set bonus ;> Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer nagina. Har tapt rollen kvar gang den har droppa. =) (Som er vel 2 ganger ellerno) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Stats er det du har på din spriest atm? ;p Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Min du tenker på? If so, den er i ei herlig blanding av heal/shadow gear. Sia det e en alt må han kunne gjer begge deler, så tier blir stort sett ikkje prioritert. Har vel likevel 2 biter shadow (245) og 1 bit holy (245). Men alt er fra voa. Fikk ikkje opp armory, men er Meleeman på Azjol-Nerub realmen. Husker ikkje stats i haue. =) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Driver på og lager meg en priest for arena om dagen og skal nå faction change den til alliance. Lurer derfor på om jeg bør velge dwarf eller human. Som human får jeg jo en ekstra trinketslot, som er greit hvis jeg velger å ikke bruke nye resitrinketen som kommer, men som dwarf har jeg stoneform som virker temmelig win mot en del classes, så klarer ikke helt bestemme meg, har dere noen synspunkter på hva jeg bør velge, gjerne kommenter hvorfor du hadde valgt A eller B også. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg ville valgt human, får såpass mye resi fra gear at trinketen er egentlig ikke needed og mer spellpower er alltid moro. Dwarfs er dog mye bedre mot de jævla roguesa som tar livet av en prest på kort tid :< Hvem skal du spille med? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vet ikke hvem jeg skal spille med, men vet at Rostad lovte meg boost i 2s for points og wep i starten Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva slags spec er Disc? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva slags spec er Disc? Den til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå